Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En sitten millään löydä mieleistäni juhlamekkoa

Vierailija
16.07.2026 |

Etsin häihin juhlamekkoa, joka on ollut yllättävän vaikeaa. Jos jollain on vinkkejä, otan mielelläni vastaan. Etsin jotain yksinkertaisen tyylikästä 40+ naiselle sopivaa mekkoa. Eli ei frilloja, pitsejä tai muitakaan krumeluureja. Mielellään yksivärinen, pastelliväreistä en oikein pidä. Salvian vihreä kyllä menettelee. Materiaali saisi olla jokin muu kuin polyesteri. Pituus mieluiten jotain polven ja nilkan välillä. Ei liian avoinainen, että rintaliivien kanssa tulee hankaluuksia. Koko S tai M. Häiden pukukoodi on tumma puku, mutta olisi hyvä, jos mekko soveltuisi kaikenlaisiin juhliin. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malinan Alivia short-sleeved satin midi-dress. Löytyy useammassa värissä, on yksinkertainen, juhlava ja tyylikäs.

Tämä vaikuttaa melko lupaavalta. Täytyy googlata löytyykö kokoja. Kiitos.

Ap

Vierailija
22/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko perhe viikonloppuna Kärkkäisellä. Siellä oli sellaiset mekkomarkkinat, puoliso kyllästyi, kun joutui istumaan liian kauan.

Oletko käynyt ihan liikkeissä katsomassa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://karismavaasa.fi/product/malina-alivia-midi-dress-2?srsltid=AfmB…

Tuolta löytyy ainakin samppanjan värinen. Löytynee muualtakin ja muissa väreissä. 

Vierailija
24/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin koko perhe viikonloppuna Kärkkäisellä. Siellä oli sellaiset mekkomarkkinat, puoliso kyllästyi, kun joutui istumaan liian kauan.

En ole vielä. En pidä yhtään shoppailusta, joten yritän sitä välttää.

Ap

Vierailija
25/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Mies naisten vaatteissa on niissä paikoissa kummajainen. Kaiken lisäksi partakin ois ajettava

Vierailija
26/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Malinan Juno on kiva. Burgundyn värinen.

https://karismavaasa.fi/product/malina-juno-midi-dress-2

Vierailija
27/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.stockmann.com/max-mara-weekend-wkdmaster-jersey--mekko/2036…

No ei häihin voi mitään trikoomekkoa laittaa.

Vierailija
28/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan alesta mekon kun löydän just mun tyylisen (löydän harvoin juuri sellaisen josta oikeasti pidän) vaikkei tiedossa olisikaan vielä juhlia missä käyttää. Nyt yksi ihana juhlamekko on odotellut käyttöä 3v mun vaatekaapissa (en omista montaa juhlamekkoa) koska parit juhlat on viime vuosina peruuntuneet mutta näyttäisi että ystävä pitää elokuussa juhlat joihin se on aivan täydellinen. Tämä siis vinkiksi muille myös, niin ei tarvitse etsiä hädässä mekkoa hampaat irvessä ja maksaa maltaita sellaisesta joka on ihan jees, muttei mikään ihanuus. Alesta saa myös halvalla, itse maksoin mekosta 30€ ja lähtöhinta oli 129€🙂

Vierailija
29/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Ap sitten kertomaan minkä ostit.

Vierailija
30/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joseph Ribkoff, Vera Mont, Frank Lyman.

Vierailija
31/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan alesta mekon kun löydän just mun tyylisen (löydän harvoin juuri sellaisen josta oikeasti pidän) vaikkei tiedossa olisikaan vielä juhlia missä käyttää. Nyt yksi ihana juhlamekko on odotellut käyttöä 3v mun vaatekaapissa (en omista montaa juhlamekkoa) koska parit juhlat on viime vuosina peruuntuneet mutta näyttäisi että ystävä pitää elokuussa juhlat joihin se on aivan täydellinen. Tämä siis vinkiksi muille myös, niin ei tarvitse etsiä hädässä mekkoa hampaat irvessä ja maksaa maltaita sellaisesta joka on ihan jees, muttei mikään ihanuus. Alesta saa myös halvalla, itse maksoin mekosta 30€ ja lähtöhinta oli 129€🙂

Niin, tämä on varmasti totta. Pitäisi joskus vaivautua alennusmyynteihin kiertelemään. Yleensä siellä menee vain hermot. Olen muutenkin kamalan huono ostamaan vaatteita, tai löytämään sellaisia jotka tuntuvat ja näyttävät hyvältä. Sitten kun löydän jotain, niin käytän sitä niin kauan, että kuluu puhki. 

Täytyy vielä zalandolta katsoa sitä mekkoa, noilla jonkun ehdottamilla rajauksilla. Käytettynä jos löytäisi, olisi ihan paras. 

Ap

Vierailija
32/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin joskus 4 vuotta sitten zalandosta juhlamekon ihan vaan siksi että se oli minusta niin nätti. Ei ole vielä tullut tilaisuutta käyttää sitä. Pitäiskin kokeilla että se menee vielä päälle...

Vierailija
33/33 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeite on läskikasalle ainoa oikea mekko tai kevytpeite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi