KEHÄ 3:lla juoksenteli aamuruuhkassa vapaana pieni koira
Musta, ehkä villakoira tai Pumi. Musta/ruskea talutushihna roikkui perässä kun poloinen juoksenteli ja säntäili peloissaan keskipiennarta Myyrmäen liittymän kohdalla itäänpäin. Havainnosta ilmoitettu poliisille.
Kommentit (8)
Viime syksynä mä mä näin kun Tuusulanväylällä juoksenteli koira. Pysähdyin läheiselle bussipysäkille, samoin teki eräs mies. Se mies sitten saikin koiran houkuteltua luoksensa ja koira pääsi ehjinnahoin kotiin. Mutta kyllä se oli hirveen näköistä kun se siellä autojen seassa juoksi, vaikka moni autoilija sen oli huomannut ja jarrutteli, silti tuli mieleen että vitsi jos joku ei näekään ja se koira ryntää auton eteen. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin tässä tapauksessa.
Ei sitä oikein voi kiivas tempoisessa ruuhkassa pysäyttää siihen paikkaan ja poimia koiraa kyytiin vaikka mieli tekisi.
voi menettää joko oman henkensä tai jonkun muun
Mutta jos on just joku vaikkapa bussipysäkki, niin hyvin sille voi vetää. Ruuhka-aikana taas ei se vauhti ole kovin kova, päinvastoin, tosin sitten on liikennettä enemmän.
Toivottavasti koira on löytänyt omistajansa.
Houkutella koira autojen välistä bussipysäkille, missä melkoinen todennäköisyys, että jää auton alle. Vai itse pujotella autojen välissä, ja voi itse jäädä alle. Tuo on tosi surku tilanne, mutta tosi asia on, että moottoritiellä on tosi vaarallista pysäyttää ja heilua tien varressa. En mä uhrais omaa henkeäni koiran vuoksi.
Mutta jos on just joku vaikkapa bussipysäkki, niin hyvin sille voi vetää. Ruuhka-aikana taas ei se vauhti ole kovin kova, päinvastoin, tosin sitten on liikennettä enemmän.
Toivottavasti koira on löytänyt omistajansa.
Mutta jos se olis toisella puolella niin ei niin paha. Aina voi käyttää tervettä järkeä. Ei kenenkään tarvitse mennä juoksemaan moottoritielle pahimpaan ruuhka-aikaan.
Hätävilkut päälle ja pysädys pientareelle, jos mahdollista niin koiran viereen. Mutta jos ei, niin sitten ohi vaan.
pitäs ajatella et mitäs jos se ois oma koira...niin kyllä toivois et joku sen pelastais...kaikki ei vaan välitä
järkyttävää...
jää tietysti auton alle
eikö kukaan pysähdy ja ota kyytiin?????????????????