Beckhameilla keski-ikäistyvän pariskunnan ongelma: mies maailman halutuimpia miehiä, nainen leikelty ja piikitetty viisikymppinen
Mies eron jälkeen ottaisi parikymppisen isotissisen ja pyöreäpakaraisen insta-bimbon
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Nainen onneksi pitänyt itsensä laihana
Ja aina vihainen ilme.
Oli bekkis kyllä rupsahtanut kovin. Monta kertaa kuvattiin. Ikä ei tuu yksin
Vierailija kirjoitti:
Alkaa Beckhamkin olla melko rupsahtaneen näköinen.
Potkupallopekhami ei ole koskaan ollut komea kasvoista. Nyt ei yhtään mitään. Senkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa Beckhamkin olla melko rupsahtaneen näköinen.
Maltillinen rupsahtaminen usein pukee miestä. Olen kuullut tämän usein ihan naisten omasta suusta.
Vierailija kirjoitti:
Victoria on tuosta pariskunnasta kyllä se paremmin säilynyt. David näyttää lähinnä kurttuiselta papparaiselta.
Miehen ei tarvitse ”säilyä” ollakseen kiinnostava
Tämän takia odotan, kunnes olen ehkä noin 40-vuotias ennen kuin nain noin 20-25-vuotiaan naisen. Ei tarvitse sitten murehtia vaimon rupsahtamista samalla kun itse edelleen kukoistan. M35
Onhan se hankala tilanne, kun hyvännäköisenä keski-ikäisenä miehenä saa vielä katseita aina teineistä alkaen, mutta oma vaimo alkaa jo näyttää rusinalta.
Vierailija kirjoitti:
Voisko ne jopa rakastaa toisiaan? Oisko hullu ajatus...
Onhan tuo niitten suhde ja koko perhedynamiikka aika kieroutunut. Se mitä mediassa on viime aikoina lukenut on vain jäävuoren huippu. Ei kuulosta terveeltä kasvuympäristöltä joten hänmästyikö kukaan jälkikasvun reaktioista...
Victoria on tuosta pariskunnasta kyllä se paremmin säilynyt. David näyttää lähinnä kurttuiselta papparaiselta.