Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beckhameilla keski-ikäistyvän pariskunnan ongelma: mies maailman halutuimpia miehiä, nainen leikelty ja piikitetty viisikymppinen

Vierailija
16.07.2026 |

Mies eron jälkeen ottaisi parikymppisen isotissisen ja pyöreäpakaraisen insta-bimbon

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on tuosta pariskunnasta kyllä se paremmin säilynyt. David näyttää lähinnä kurttuiselta papparaiselta. 

Vierailija
82/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen onneksi pitänyt itsensä laihana

Ja aina vihainen ilme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli bekkis kyllä rupsahtanut kovin. Monta kertaa kuvattiin. Ikä ei tuu yksin

Vierailija
84/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa Beckhamkin olla melko rupsahtaneen näköinen.

Potkupallopekhami ei ole koskaan ollut komea kasvoista. Nyt ei yhtään mitään. Senkään vertaa.

Vierailija
85/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltillinen rupsahtaminen usein pukee miestä. Olen kuullut tämän usein ihan naisten omasta suusta. 

Vierailija
86/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria on tuosta pariskunnasta kyllä se paremmin säilynyt. David näyttää lähinnä kurttuiselta papparaiselta. 

Miehen ei tarvitse ”säilyä” ollakseen kiinnostava

Vierailija
87/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia odotan, kunnes olen ehkä noin 40-vuotias ennen kuin nain noin 20-25-vuotiaan naisen. Ei tarvitse sitten murehtia vaimon rupsahtamista samalla kun itse edelleen kukoistan. M35

Vierailija
88/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hankala tilanne, kun hyvännäköisenä keski-ikäisenä miehenä saa vielä katseita aina teineistä alkaen, mutta oma vaimo alkaa jo näyttää rusinalta. 

Vierailija
89/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko ne jopa rakastaa toisiaan? Oisko hullu ajatus...

Onhan tuo niitten suhde ja koko perhedynamiikka aika kieroutunut. Se mitä mediassa on viime aikoina lukenut on vain jäävuoren huippu. Ei kuulosta terveeltä kasvuympäristöltä joten hänmästyikö kukaan jälkikasvun reaktioista...

Vierailija
90/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

David Beckhman on haluttu tietyissä naispiireissä sen paksun lompakon ja julkkisuran vuoksi, ei muuten.  Joku instabimbo ottaisi sen vain rahan ja statuksen vuoksi, ja jotta pääsisi itse piireihin. Huomattavasti komeampia miehiä on kyllä olemassa.

On toki olemassa, mutta onhan tuo nyt ihan höpöpuhetta, että mies ei enää olisi ikäistensä julkkistenkin joukossa selvästi sieltä komeammasta päästä ja olisi kyllä taviksenakin puhtaasti ulkonäkönsä puolesta varsin suosittu tavallisten naisten keskuudessa. 

Taviksena iskisi 35+ beibejä, nyt parikymppisiä

35-vuotiaana naisena kehtaan sanoa ei kiitos. Mieluummin suunnilleen samanikäinen mies tai vähän nuorempi.

Vierailija
91/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen avu aikanaan ei ollut pelitaidot vaan ulkonäkö, vähän sama Anna Kournikovalla "tennistähtenä".

Minusta se on kyllä päättömästi yliarvostettu. 

Ei Victoria kyllä uransa alkuaikana mikään kummoisen näköinen ollut. Varmaan ne kauneusleikkaukset sitten...

Vierailija
92/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun Englanti teki maalin, näytettiin kun katsomossa Victoria ja David halasi ai että.

Vierailija
93/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Beckillä ollut naisia. Ihme että viitsii raahata rumaa luurankomaista vaimoa vierellään. Ehkä vaimo saisi Beckin omaisuuden jos jättää?

Onhan Victoriallakin satojen miljoonien arvoinen omaisuus, että en nyt oikein usko miehensä rahojen niin suuresti kiinnostavan. 

Ei naisen omaisuus tee naisesta seksuaalisesti haluttavampaa

No eihän se miehestäkään tee. Se on vaan pakko antaa, jos haluaa miehen rahoihin päästä käsiksi.

Vierailija
94/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia odotan, kunnes olen ehkä noin 40-vuotias ennen kuin nain noin 20-25-vuotiaan naisen. Ei tarvitse sitten murehtia vaimon rupsahtamista samalla kun itse edelleen kukoistan. M35

Onnea yritykseen. 25-vuotiaana en vilkaissutkaan 30-vuotiaita tai vanhempia miehiä ja 20-vuotiaana käskin yli 25-vuotiaiden miesten painua humppalavalle muiden ikäloppujen seuraan.

Kehtaan väittää, että sinun kanssasi saman ikäisenä naisena minulla on paremmat mahdollisuudet parikymppisiin miehiin kuin sinulla parikymppisiin naisiin. Tosin mun ei tarvitse etsiä parisuhdetta, kun sellainen jo on.

Vierailija
95/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä höpötetään? Nainenhan on oikea kaunotar, ja paljon kauniimpi kuin suurin osa suominaisista😍😍

No makunsa näemmä kullakin. 

niin ja usein käynti optikolla riittää

Äpyörittelee silmiään*

Vierailija
96/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä höpötetään? Nainenhan on oikea kaunotar, ja paljon kauniimpi kuin suurin osa suominaisista😍😍

käys kuule optikolla, se auttaa!

Vierailija
97/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat näyttävät hyvältä ikäisekseen. Jännä muute tää palstainceleiden kuvitelma, että kaikki tahtovat nuoren naisen.

Viime vuosien aikana on tuntunut siltä, että miehet haluavat itselleen vanhemmat tyttöystävät. Yhdellä kaverillani on 10 vuotta vanhempi tyttöystävä ja toinen sanoi suosivansa nelikymppisiä naisia. Itsellänikin nuorempi poikaystävä. Olen myös kuullut monelta, etteivät tahdo ikäisiään pikkutyttöjä.

N35

Ei se ainakaan julkkispiireissä näy, osaatko sanoa jonkun.

Vanhempi rikas rouva ja Afrikasta tuotu nuori mies. Näitä on ollut lehtien palstoilla 

Heidi Klum ja Tom Kaulitz tuli nyt ensimmäisenä mieleen julkkispareista joissa nainen on reilusti vanhempi.

mikä se yks loppuunleikelty...joo, Madonna haha

Vierailija
98/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tulee kaikille. Mihis se rakkaus jäi?

Vierailija
99/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat näyttävät hyvältä ikäisekseen. Jännä muute tää palstainceleiden kuvitelma, että kaikki tahtovat nuoren naisen.

Viime vuosien aikana on tuntunut siltä, että miehet haluavat itselleen vanhemmat tyttöystävät. Yhdellä kaverillani on 10 vuotta vanhempi tyttöystävä ja toinen sanoi suosivansa nelikymppisiä naisia. Itsellänikin nuorempi poikaystävä. Olen myös kuullut monelta, etteivät tahdo ikäisiään pikkutyttöjä.

N35

Ei se ainakaan julkkispiireissä näy, osaatko sanoa jonkun.

Vanhempi rikas rouva ja Afrikasta tuotu nuori mies. Näitä on ollut lehtien palstoilla 

Heidi Klum ja Tom Kaulitz tuli nyt ensimmäisenä mieleen julkkispareista joissa nainen on reilusti vanhempi.

mikä se yks loppuunleikelty...joo, Madonna haha

Ashton Kutcherhan oli myös vanhemman naisen kanssa ennen Mila Kunista.

Vierailija
100/158 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beckham itse on ihan kauhea ilmestys nykyään, mennyt täyteaineet ym. toimenpiteet vähän överiksi. Aikanaan toki komea mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä