Beckhameilla keski-ikäistyvän pariskunnan ongelma: mies maailman halutuimpia miehiä, nainen leikelty ja piikitetty viisikymppinen
Mies eron jälkeen ottaisi parikymppisen isotissisen ja pyöreäpakaraisen insta-bimbon
Kommentit (77)
Mitä täällä höpötetään? Nainenhan on oikea kaunotar, ja paljon kauniimpi kuin suurin osa suominaisista😍😍
Vierailija kirjoitti:
Molemmat näyttävät hyvältä ikäisekseen. Jännä muute tää palstainceleiden kuvitelma, että kaikki tahtovat nuoren naisen.
Viime vuosien aikana on tuntunut siltä, että miehet haluavat itselleen vanhemmat tyttöystävät. Yhdellä kaverillani on 10 vuotta vanhempi tyttöystävä ja toinen sanoi suosivansa nelikymppisiä naisia. Itsellänikin nuorempi poikaystävä. Olen myös kuullut monelta, etteivät tahdo ikäisiään pikkutyttöjä.
N35
Ei se ainakaan julkkispiireissä näy, osaatko sanoa jonkun.
Vanhempi rikas rouva ja Afrikasta tuotu nuori mies. Näitä on ollut lehtien palstoilla
Vierailija kirjoitti:
Molemmat näyttävät hyvältä ikäisekseen. Jännä muute tää palstainceleiden kuvitelma, että kaikki tahtovat nuoren naisen.
Viime vuosien aikana on tuntunut siltä, että miehet haluavat itselleen vanhemmat tyttöystävät. Yhdellä kaverillani on 10 vuotta vanhempi tyttöystävä ja toinen sanoi suosivansa nelikymppisiä naisia. Itsellänikin nuorempi poikaystävä. Olen myös kuullut monelta, etteivät tahdo ikäisiään pikkutyttöjä.
N35
Kuka jaksaa katsella näitä insta-typyjä jotka muikistelevat joka välissä kännyköilleen saadakseen sexyn töröhuuli-kuvan itsestään someen.
Näähän on rahvasta. Kouluttamattomia molemmat. Mitä tärkeää he ovat koskaan sanoneet? Niin, kyse on vain kaupallisesta bisneksestä, missä myyvät kaikenlaista rojua henkilöbrändeillään. Tyhjää täynnä tai siis viihdearvoa heillä tietenkin on junttipiireissä.
Ja Victorian lauluääni on aivan hirveä, sitä ei ikään kuin edes ole. Häntä ei tunnistaisi lauluäänestä, samanlainen kuin Janet Jackson eli musiikillisesti ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Ei se ainakaan julkkispiireissä näy, osaatko sanoa jonkun.
Vanhempi rikas rouva ja Afrikasta tuotu nuori mies. Näitä on ollut lehtien palstoilla
Heidi Klum ja Tom Kaulitz tuli nyt ensimmäisenä mieleen julkkispareista joissa nainen on reilusti vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Tyylitöntä roskarahvasta ovat. Tekotukkaa, rumia tatuointeja, rumat lapset ja tyylittömät vaatteet olleet aina. Rahaa on, mutta ei tyyliä. Myyneet kaiken perheestä lähtien.
Ei tosiaankaan ole lapset saaneet vanhempiensa ulkonäköä.
Kummallisia pallonaamoja,
Kunnes hekin menevät leikeltäviksi.
Kävivät meillä kylässä, yksityiskoneella. Pitsat tilattiin.
Tätä paria ihaillaan kun ovat olleet pitkään yhdessä. Niin, ovat tehneet businessta yhdessä. Nainen ollut syömättä 40 vuotta uran takia. Mies pettänyt mennen tullen. Oma lapsi pistänyt välit poikki. Ollaan jatkuvasti julkisuudessa, jotta saadaan myyntiä. Ei minusta tuo kovin tavoiteltavalta kuulosta ihmissuhteiden näkökulmasta.
"mies maailman halutuimpia miehiä"
EIKÄ OLE!
Haaland vei sen paikan aikaa sitten!
David Beckhamia on itseäänkin leikelty ja hänelle on tehty hiustensiirto. Taitaa kyllä olla niin, että rakastaa vaimoaan oikeasti. Ovat olleet n. 30 vuotta yhdessä. Enpä usko, että eroavat koskaan.
Mitähän tämä kertoo naisista...
Kuolataan varattua, josta tiedetään vain ulkonäkö ja asema.
Molemmat näyttävät muokatuilta. Nainen ei ole terve, sen näen syömishäiriötä sairastavana itsekin, ihan turha höpöttää liikunnasta, höyrytetystä kalasta ja kasviksista. Olen itse lähes saman ikäinen.
Kuka nainen oikeasti haluaa tuollaista vanhaa roikkupallia🤮
Vierailija kirjoitti:
Molemmat näyttävät muokatuilta. Nainen ei ole terve, sen näen syömishäiriötä sairastavana itsekin, ihan turha höpöttää liikunnasta, höyrytetystä kalasta ja kasviksista. Olen itse lähes saman ikäinen.
Davidin pettämisskandaali 25 vuotta sitten ja älytön julkisuusmylly laukaisi Victorialla syömishäiriön. Jossain välissä oli jo terveemmän näköinen, mutta sitten on taas mennyt huonommin. Tokkopa paranee koskaan. Ei tuon ikäisillä syömishäiriö enää oikein parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Kuka jaksaa katsella näitä insta-typyjä jotka muikistelevat joka välissä kännyköilleen saadakseen sexyn töröhuuli-kuvan itsestään someen.
Kuvailu loppuu kun löytyy mies, se on markkinointia
Vierailija kirjoitti:
David Beckhman on haluttu tietyissä naispiireissä sen paksun lompakon ja julkkisuran vuoksi, ei muuten. Joku instabimbo ottaisi sen vain rahan ja statuksen vuoksi, ja jotta pääsisi itse piireihin. Huomattavasti komeampia miehiä on kyllä olemassa.
Beckahamia haluaa 99% sinkkunaisista
Vierailija kirjoitti:
Alkaa Beckhamkin olla melko rupsahtaneen näköinen.
Alan kannattaa anonyymiyden poistamista. Näkisi kaikki minkä näköiset ihmiset näitä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Beckhman on haluttu tietyissä naispiireissä sen paksun lompakon ja julkkisuran vuoksi, ei muuten. Joku instabimbo ottaisi sen vain rahan ja statuksen vuoksi, ja jotta pääsisi itse piireihin. Huomattavasti komeampia miehiä on kyllä olemassa.
Beckahamia haluaa 99% sinkkunaisista
Halusi silloin 25 vuotta sitten. Nyt, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Davidin pettämisskandaali 25 vuotta sitten ja älytön julkisuusmylly laukaisi Victorialla syömishäiriön. Jossain välissä oli jo terveemmän näköinen, mutta sitten on taas mennyt huonommin. Tokkopa paranee koskaan. Ei tuon ikäisillä syömishäiriö enää oikein parane.
Totta osin, sairaus kroonistuu ja hoitoa on ainakin taviksen vaikea saada. Toivon kuitenkin vielä toipumista, myös kaikille muille. Onneksi nykyään löytyy netistäkin paljon asiallista tietoa koska yksityiset hoidot ovat kalliita. Oman kokemuksen mukaan keskittyminen muihin asioihin toimii parhaiten mutta ruokaa täytyy tehdä joka päivä ja kaupassakin käydä melko usein.
Vinkulelu, jota tarjoaa mielellään kavereille. Näkee kun klunssi liikkuu.