Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuukka Temonen treffeillä

Vierailija
15.07.2026 |

Lähde: Iltalehti.

Kommentit (1157)

Vierailija
901/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidan instan mukaan on eri tyylinen kuin Tuukka. En usko, että kestää tää suhde. Jos kestää, asuvat eri paikkakunnilla. Ei lähde Iida navetta/tallitöihin. Mun arvaus...

Tuskin sitä Tuukkaakaan kiinnostaa pätkääkään mitkään tallihommat. Taisi olla Olgan juttuja.

Vierailija
902/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti varmaan pitää säännöllisesti ruikuttaa kuollutta vaimoaan ja esittää surevaa leskeä mediassa vielä vuosikausia, kuten teki Kurre Westerlundkin. Ihan vaan jotta voi sitten hehkuttaa uutta rakkautta hyvällä omalla tunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iidan instan mukaan on eri tyylinen kuin Tuukka. En usko, että kestää tää suhde. Jos kestää, asuvat eri paikkakunnilla. Ei lähde Iida navetta/tallitöihin. Mun arvaus...

Tuskin sitä Tuukkaakaan kiinnostaa pätkääkään mitkään tallihommat. Taisi olla Olgan juttuja.

Olga tais sanoa ettei tuukka pitänyt lapsista tai eläimistä. Silloin suhteen alkutaipaleella.

Vierailija
904/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti varmaan pitää säännöllisesti ruikuttaa kuollutta vaimoaan ja esittää surevaa leskeä mediassa vielä vuosikausia, kuten teki Kurre Westerlundkin. Ihan vaan jotta voi sitten hehkuttaa uutta rakkautta hyvällä omalla tunnolla.

Puhuuks se kurre nykyään muusta kuin las vegasista? Ja sekin matka peruuntui tänä kesänä.

Vierailija
905/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olga tais sanoa ettei tuukka pitänyt lapsista tai eläimistä. Silloin suhteen alkutaipaleella.

Niin, silloin alkutaipaleella, nyt on nyt.

Vierailija
906/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, silloin alkutaipaleella, nyt on nyt.

Niin? Enkö niin sanonut.

Vierailija
907/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sanonut, jos ei olisi pitänyt?

Vierailija
908/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sanonut, jos ei olisi pitänyt?

Taitaapa sanoa sen Maria Veitolan Yökylässä ohjelmassa.

Vierailija
909/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Tuukka <3<3<3<3<3 Nainen on varmaan onnessaan!

Vierailija
910/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ihmiset osaa olla ilkeitä ja sekaantua toisten asioihin oikein huolella. Kaikkea hyvää toivon Tuukalle ja ihanalle perheelle! Varmasti on uuden onnen ansainnut monen vuoden surun ja taistelun jälkeen. Samalla mietin että olisipa kamalaa olla itse julkisuuden henkilö ja kokea tuntemattomilta tämmöistä arvostelua. Jokainen kaipaa läheisyyttä ja seksiäkin. On ihan ok mennä eteenpäin ja lapset varmasti ymmärtävät ovat sen verran fiksuja ihmisiä ja hyvin kasvatettuja. 

Minä olin fiksu ja hyvin kasvatettu lapsi ja olin monta vuotta pahoillani edes ajatuksesta että isä olisi löytänyt jonkun uuden naisen. Teini-iässä se olisi johtanut aivan takuuvarmasti välirikkoon ja isoihin ongelmiin. Olin jo lähes täysi-ikäinen kun se sitten tapahtui ja silloin se meni suhteellisen kivuttomasti, etenkin kun nainen ei koskaan muuttanut meille äitipuoleksi. Eivätkä he vieläkään asu yhdessä vaikka ovat yhtä pitäneetkin jo päälle 10 vuotta.

Varmaan minä sitten olin itsekäs kun näin ajattelin, ja olisin ollut hirviö jos olisin teininä riistänyt isäni oikeuden rakkauteen, mutta niin se olisi mennyt. Minä olin lapsi silloin enkä olisi osannut asiaa sen paremmin käsitellä. Tämä nyt tuli mieleen kirjoittaa vastapainoksi kun ketjun alkupuolella olivat useat kirjoittaneet että olivat päinvastoin onnellisia kun leskeksi jäänyt vanhempi löysi nopeasti uuden. Kaikki lapset eivät suhtaudu niin, eikä se riipu fiksuudesta tai kasvatuksesta.

Vierailija
911/1157 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ihmiset osaa olla ilkeitä ja sekaantua toisten asioihin oikein huolella. Kaikkea hyvää toivon Tuukalle ja ihanalle perheelle! Varmasti on uuden onnen ansainnut monen vuoden surun ja taistelun jälkeen. Samalla mietin että olisipa kamalaa olla itse julkisuuden henkilö ja kokea tuntemattomilta tämmöistä arvostelua. Jokainen kaipaa läheisyyttä ja seksiäkin. On ihan ok mennä eteenpäin ja lapset varmasti ymmärtävät ovat sen verran fiksuja ihmisiä ja hyvin kasvatettuja. 

Minä olin fiksu ja hyvin kasvatettu lapsi ja olin monta vuotta pahoillani edes ajatuksesta että isä olisi löytänyt jonkun uuden naisen. Teini-iässä se olisi johtanut aivan takuuvarmasti välirikkoon ja isoihin ongelmiin. Olin jo lähes täysi-ikäinen kun se sitten tapahtui ja silloin se meni suhteellisen kivuttomasti, etenkin kun nainen ei koskaan muuttanut meille äitipuoleksi. Eivätkä he vieläkään asu yhdessä vaikka ovat yhtä pitäneetkin jo päälle 10 vuotta.

Varmaan minä sitten olin itsekäs kun näin ajattelin, ja olisin ollut hirviö jos olisin teininä riistänyt isäni oikeuden rakkauteen, mutta niin se olisi mennyt. Minä olin lapsi silloin enkä olisi osannut asiaa sen paremmin käsitellä. Tämä nyt tuli mieleen kirjoittaa vastapainoksi kun ketjun alkupuolella olivat useat kirjoittaneet että olivat päinvastoin onnellisia kun leskeksi jäänyt vanhempi löysi nopeasti uuden. Kaikki lapset eivät suhtaudu niin, eikä se riipu fiksuudesta tai kasvatuksesta.

Tällaisissa tilanteissa miehen kypsyyttä testataan. Onko isä lapsillensa vai naista etsivä pikkupoika. Lapsilta kuulee totuuden.

Vierailija
912/1157 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuukan instassa luki jo joulukuun puolivälissä "Me on jatkettu elämää, siihen mahtuu naurua, iloa, uusia rakkaita ihmisiä"

Vierailija
913/1157 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuukan instassa luki jo joulukuun puolivälissä "Me on jatkettu elämää, siihen mahtuu naurua, iloa, uusia rakkaita ihmisiä"

Juurikin näin. Nyt vain tultiin julkisuuteen. No kertoo kaiken tästä miehestä. Ja naisestakin. 

Vierailija
914/1157 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮

Vierailija
915/1157 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että suhde on alkanut jo Olgan eläessä. Joskus Olga ikävöi Tuukkaa yöllä instassa. Kun Tuukka ei vastannut puhelimeen. 

Vierailija
916/1157 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, että pitää haurasta kuolevaa ihmistäkin vängällä nussia, vaikka varmasti täysin muunlainen läheisyys olisi se mitä tällaisessa tilanteessa oleva kaipaisi. Jokin palikka empatiaosastolla puuttuu pökkijän päästä. Sairasta.

Vierailija
917/1157 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.T. harrastaa ratsastusta ja on osallistunut esteratsastuskilpailuihin.

Vierailija
918/1157 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi sanoa? Älä mutuile, laita linkki tuohon tietoon.

Vierailija
919/1157 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisissa tilanteissa miehen kypsyyttä testataan. Onko isä lapsillensa vai naista etsivä pikkupoika. Lapsilta kuulee totuuden.

Menepä kysymään heidän mielipiteensä ja tule sitten kertomaan meille muillekin.

Vierailija
920/1157 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama postaus alkoi sanoilla "Kuukausi Olgan kuolemasta ja kaikki on yllättävän hyvin" ja samassa tekstissä myöhemmin "Nyt kuljen kohti onnellisuutta".

Minusta oli oudosti kirjoitettu jo silloin mutta en tiennytkään että oli uusu nainen valmiiksi katsottuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi