Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuukka Temonen treffeillä

Vierailija
15.07.2026 |

Lähde: Iltalehti.

Kommentit (1158)

Vierailija
681/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne ainakaan siinä Iitin kirkossa menee naimisiin missä olga ja tuukkis

Tuukka on näköjään niin typerä että saattavat mennäkin.

Vierailija
682/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höllentäkää vähän sitä vannetta pään ympärillä. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Meistä kukaan ei tiedä, mitä Olga ja Tuukka ovat sopineet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nyt. Mieshän voi elämänsä aikana rakastaa useampaakin naista, mutta vain yhtä joukkuetta. Miksi siis Olgan pitäisi olla Tuukan elämän ainoa rakkaus. 

Vierailija
684/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt Tuukasta alunperinkään, Olgan syöpätaistelun aikana aloin pitää ja ajttelin että olinpa väärässä hänen suhteen, nyt taas pisteet laski. Ei sillä että hän minun pisteitä kaipaisikaan, kunhan kommentoin.

Vierailija
685/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höllentäkää vähän sitä vannetta pään ympärillä. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Meistä kukaan ei tiedä, mitä Olga ja Tuukka ovat sopineet. 

Joo, ihan varmasti just tällaisesta 😔

Vierailija
686/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo nyt. Mieshän voi elämänsä aikana rakastaa useampaakin naista, mutta vain yhtä joukkuetta. Miksi siis Olgan pitäisi olla Tuukan elämän ainoa rakkaus. 

No ei mutta tää ajoitus. Ei vaan oo tyylikästä. Mutta kukin tyylillään toki.

Vierailija
687/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vaimo pantu pilalle, puhki, lapset ulos, kohtu rikki ja syövytetty spermalla, seuraavaa kiertoon :D 

Mahtavaa...

Vierailija
688/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen vaimo pantu pilalle, puhki, lapset ulos, kohtu rikki ja syövytetty spermalla, seuraavaa kiertoon :D 

Mahtavaa...

Aina oppii uutta. Kannatti herätä tähänkin päivään. En tosiaan ole aiemmin tiennyt, että sperma syövyttää kohdun. 

Vierailija
689/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Iida ollut Apis-fani nuorena, ja Tuukka se kaikista ihkuin silloin?

Todennäköisesti. 

Huonot vibat tulee tuosta akasta, ei mitään tilannetajua. Pyrkyri.

Mutta Tuukasta ei tule?

Vierailija
690/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa...

Sinulla on kyllä ihmeellinen ajatuksenjuoksu.

Vierailija
691/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Iida ollut Apis-fani nuorena, ja Tuukka se kaikista ihkuin silloin?

Todennäköisesti. 

Huonot vibat tulee tuosta akasta, ei mitään tilannetajua. Pyrkyri.

Mutta Tuukasta ei tule?

Tämän jälkeen ehdottomasti.

Vierailija
692/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ovat sopineet mitään. Olgahan ei tiettävästi edes olettanut kuolevansa. Tuukka taas tiesi ja varmaan henkisesti varautui ja pari vuotta sitten elämään Olgan jälkeen. 

Vierailija
693/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut Tuukasta vähän epätoivoisen, läheisriippuvaisen kuvan.

Vierailija
694/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman eri asia jos puoliso olisi kuollut äkillisesti vaikka kolarissa ja puoli vuotta onnettomuuden jälkeen leski alkaisi heilastella jotain uutta. Mutta sekään ei muille tietenkään kuuluisi.

Kun puoliso sairastaa pitkään intensiivisesti niin toki siinä ehtii miettiä asioita moneen kertaan sekä yksin että yhdessä ja sopeutua tilanteeseen. 

Itse olen leski ja kaikki läheiset olivat enemmän kuin onnellisia kun tapasin henkilön josta tuli myöhemmin puolisoni. Ja olen varma, että lasteni isä tuolla jossain on enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
695/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi minua ärsyttääkin niin kovin että Tuukka paljastui typerykseksi. Vaikka asia ei omaa elämääni kosketa mitenkään. Lasten puolesta tuntuu pahalta ja Olgan, josta tykkäsin niin kovin. Vaikka hänhän on jo kuollut joten ei tästä kärsi. Anteeksi avautumiseni.

Vierailija
696/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hieman eri asia jos puoliso olisi kuollut äkillisesti vaikka kolarissa ja puoli vuotta onnettomuuden jälkeen leski alkaisi heilastella jotain uutta. Mutta sekään ei muille tietenkään kuuluisi.

Kun puoliso sairastaa pitkään intensiivisesti niin toki siinä ehtii miettiä asioita moneen kertaan sekä yksin että yhdessä ja sopeutua tilanteeseen. 

Itse olen leski ja kaikki läheiset olivat enemmän kuin onnellisia kun tapasin henkilön josta tuli myöhemmin puolisoni. Ja olen varma, että lasteni isä tuolla jossain on enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen.

Oliko sinullakin heti uusi? Ja vähän eri asia julkkiksilla, mikä pakko se uusi on heti tuoda jonnekin punaiselle matolle pällistelemään. On vaan mautonta. Saan pitää mielipiteeni kuten jokainen omansa.

Vierailija
697/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut Tuukasta vähän epätoivoisen, läheisriippuvaisen kuvan.

Niin minäkin. Ja se kuva näyttää vahvistuneen melko oikeaksi.

Vierailija
698/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinullakin heti uusi? Ja vähän eri asia julkkiksilla, mikä pakko se uusi on heti tuoda jonnekin punaiselle matolle pällistelemään. On vaan mautonta. Saan pitää mielipiteeni kuten jokainen omansa.

No siis mullakin oli uusi puoli vuotta puolison menehtymisen jälkeen. Hävetti että miten tässä nyt näin kävi mutta uusi puoliso oli etäisesti tuttu yhteisten ystävien kautta eli ei mikään random-rauli paikallisesta. Ja tosiaan kun sitä surutyötä ja luopumista on tehnyt jo pitkään niin kai sitä sitä kautta on sitten valmiimpi uuteen. 

En itsekään olisi halunnut, että oma puolisoni olisi jäänyt neljän seinän sisään suremaan jos itselle olisi käynyt samoin. Elämä jatkuu. Ja tosiaan ihan kaikki olivat onnellisia uudesta suhteesta koska onhan se nyt poikkeuksellista ja järkyttävää jäädä alle nelikymppisenä leskeksi. Onneksi en ole julkkis ja jonkun itselleni vieraan kommentti ja mp ei heilauta pätkääkään :)

Vierailija
699/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis mullakin oli uusi puoli vuotta puolison menehtymisen jälkeen. Hävetti että miten tässä nyt näin kävi mutta uusi puoliso oli etäisesti tuttu yhteisten ystävien kautta eli ei mikään random-rauli paikallisesta. Ja tosiaan kun sitä surutyötä ja luopumista on tehnyt jo pitkään niin kai sitä sitä kautta on sitten valmiimpi uuteen. 

En itsekään olisi halunnut, että oma puolisoni olisi jäänyt neljän seinän sisään suremaan jos itselle olisi käynyt samoin. Elämä jatkuu. Ja tosiaan ihan kaikki olivat onnellisia uudesta suhteesta koska onhan se nyt poikkeuksellista ja järkyttävää jäädä alle nelikymppisenä leskeksi. Onneksi en ole julkkis ja jonkun itselleni vieraan kommentti ja mp ei heilauta pätkääkään :)

Oliko sulla myös herkässä iässä olevia lapsia ja miten he suhtautui?

Vierailija
700/1158 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiakin pitää 

Kuka tahansa ottaisi Tiukan, ihana mies