Kissat ovat ihania, mutta miksi kukaan ei kertonut että niistä lähtee karvaa paljon enemmän kuin koirista?? :(
Ennen riitti se, että imuroi pari kertaa viikossa. Nyt pitää jukoliste imuroida joka päivä.
Kommentit (26)
Kuulkaas nyt naiset. Se on niin, että kissa on kuningatar talossa. Kaikki ihmiset ovat hänelle alamaisia. Ettäs kehtaatte valittaa siitä, että hänen ylhäisyytensä turkki uusiutuu. Teidän tulee palvella kissaa niinkuin hänen ylhäisyytensä haluaa ja siihen vuorokaudenaikaan kun hänen ylhäisyytensä haluaa.
Onko ap kovinkin siivoushullu? Ei meillä tarvitse imuroida kissan vuoksi yhtään enempää kuin muutenkaan. Karvoja on paljon siellä missä kissa nukkuu, mutta eipä se haittaa mitään. Eikä kissa ole juurikaan tuhonnut mitään sitten pentuajan.
Niin varmaan pitäs ostaa. Mut onko normaalia kissaa kun pelkää imuria ja mopilla rupee leikkii? Meku otettiin kissa nii joudutaan imuroimaan joka päivä kaks kertaa, ku on nii paljo kissan karvoija. Paljoko semmone maksaa? Meillä on kissa imuroitu kerran ja pesty kaks kertaa, Harjattu yli kaksikymmentä kertaa. Mun merkki on vaikka M. Nii tunnistatte.
Mun tutulla on kissa joka on painanut yli 11kg mut yht äkkiä tuli jokin tauti se oli 3viikkoa aikaisemmin painanut yli 11kg ja sitte ku kävin sen luona kylässä se paino alle yhen kg. Tiedättekö mikä sillä on?? Ei sillä voi vielä vanhuuskaan olla ku sen ikä on 3v. T NIMIMERKKI:M
Riippuu rodusta. Minulla oli norjalainen metsäkissa eikä siitä lähtenyt karvaa nimeksikään, ei ollut myöskään karvanlähtöä keväällä. Sen enempää ei tarvinnut imuroida kuin nytkään ilman kissaa.
Anna kissalle laadukkaampaa ruokaa, märkäruokaa ja vain vähän nappuloita, lisäksi lihaa. Ei lähde niin paljoa karvaa.