Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 23-vuotias nainen, lomalla Kreikassa ja löysin täältä maailman ihanimman miehen!

Vierailija
15.07.2026 |

Mies 26-vuotias. On tosi komea. Oikeesti tosi komea! Veistoksellisen komea kroppa, miehekkäät kasvot. Mut ne silmät... ne on jotain aivan tosi ihanaa! Sellaiset merensiniset silmät varsinkin yhdistettynä noihin muihin piirteisiin, niin tässähän sulaa aivan kokonaan! Mä voisin katsoa niihin vaikka koko päivän yhteen menoon, enkä väsyisi!

Eilenkin istuttiin yhdessä rannalla katsomassa auringonlaskua. Tänäänkin taas. Ainakin mies sanoi niin. Varmasti pitää lupauksensa. 😍 

Mä oon oikeesti aivan rakastunut. Nyt vasta tiedän ekaa kertaa elämässä, miltä tuntuu olla ihan oikeesti rakastunut. Aikaisemmat teinisuhteet ei ollu mitään tähän verrattuna!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasoin kerran dokumentin Rodokselta. Nuoret miehet tapailivat naisia näiden loman aikana, naiset rakastuivat ja varailivat jo uutta matkaa heti kotimaahan tultuaan. Rodoksen miehillä riitti kiirettä, kun piti kalenterista  katsoa, milloin seuraava nainen tulee ja ehtiikö saattaa edellisen naisen lentoasemalle ennen uuden tuloa. Tietenkin kaksi naista oli varannut matkan samalle viikolle ja soppa oli valmis.

Onnea lomaromanssille! Sehän on ihanaa, mutta pidä jalat maassa ja järki kädessä!  jos mies alkaa pyytää rahaa äitinsä hautajaisiin tai lomamatkaan luoksesi Suomeen, avaa rakastuneet silmäsi.

Pohjalaisnaiset ottavat äidin roolin kun menevät naimisiin etelän gigoloiden kanssa. Oma ystävä sai kokea tämän kantapään kautta. Meni naimisiin 21v miehen kanssa, kun itse oli vasta täyttänyt 20v. Aluksi kaikki miehen sukulaiset olivat mukavia, sitten heille syntyi lapsi ja ystävästä tuli kotipiika. Anoppi kielsi häntä menemästä yhtään minnekään piti olla vauva kanssa 24/7. Mies taas sai mennä minne tahansa ja tulla milloin tahansa. Lopulta joutui pakenemaan kanssa salaa Suomeen. Ei se elämä siitä kauheasti helpommaksi mennyt kun mies ja hänen sukunsa jatkuvasti uhkailee sekä kiristää.

Vierailija
82/82 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan sadun keksit tälle päivälle. Mitä huomenna sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä