Oon 23-vuotias nainen, lomalla Kreikassa ja löysin täältä maailman ihanimman miehen!
Mies 26-vuotias. On tosi komea. Oikeesti tosi komea! Veistoksellisen komea kroppa, miehekkäät kasvot. Mut ne silmät... ne on jotain aivan tosi ihanaa! Sellaiset merensiniset silmät varsinkin yhdistettynä noihin muihin piirteisiin, niin tässähän sulaa aivan kokonaan! Mä voisin katsoa niihin vaikka koko päivän yhteen menoon, enkä väsyisi!
Eilenkin istuttiin yhdessä rannalla katsomassa auringonlaskua. Tänäänkin taas. Ainakin mies sanoi niin. Varmasti pitää lupauksensa. 😍
Mä oon oikeesti aivan rakastunut. Nyt vasta tiedän ekaa kertaa elämässä, miltä tuntuu olla ihan oikeesti rakastunut. Aikaisemmat teinisuhteet ei ollu mitään tähän verrattuna!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaisista rantaleijonista Kamaki varoiteltiin suomalaisia jo 70 -luvulla mutta aina syntyy uusi sukupolvi höynäytettäviä.
Täähän se ois.
Oot sille jo neljäs tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Bulgariassa gigolot tienaa talorahat rannoilta.
Markkinataloutta. Suomalaiset mammat kustantaa komeiden miesten huvilat ja korkean elintason.
Turkkilaiset ei kuulu sinne menköön turkkiin sekin on varastettua maata niille. Arabeja .
Ap tule ihan rohkeasti kaapista. Tapasit miehen, ok. Se sulta jäi mainitsematta että olet itsekin mies. Tuo naisena esiintyminen ei vaan mitenkään onnistu sinulta.
Vierailija kirjoitti:
TUNNUSTA nyt heti paljonko gigolos ottaa taksaa?
Mitä oletko kenties kateellinen? Sinä kun menet yyteriin niin sua ei kato edes kulahtanein lokki.
Turkkilaisia huumemyyjiä. Ne vuokraa huoneita ja myy baarissa .
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon paikallisesta Adonis Stodiksesta.
Voihan sen nimi olla myös Grigorios Kopelos.
Miksi sitten luet ja kirjoitat vauvalle, jos ihku-mies on kaikkea mitä haluat? Missä se setä nyt on?
Lesbojen saari lesbos ,arabi gigoloita harmitti .
Milloin muutat kaverin äidin luo?
Kreetalle tullut lisää rahan lypsäjiä Afrikasta arabien kiusaksi . Kova kilpailu.
Näinkin YouTube naurava kulkuri Loiri .
1 love just you , only you . Trust me ! Give me litle money.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kihlat tuot miehen Suomeen, naimisiin ja perustatte perheen.
On jo ajat sitten naitettu saman kylän naapurin Demetrian kanssa, vähän siitä oli sukujen kesken puhetta jo heidän ollessaan vielä lapsia. Miehillä on edelleen vähän enemmän vapauksia kreikkalaisessa yhteiskunnassa.
Manolos tai Georgios maistuvat suupalat.
Tämän täytyy olla keksittyä. Jos on totta, niin kukaan ei voi olla noin tyhmä. Näin turistinaisia hömpötetään.
Entinen työkaveri oli mennyt parikymppisenä naimisiin kreikkalaisen kanssa ja joutui miniänä suurin piirtein kotiorjaksi suurperheeseen, jossa anoppi määräsi kaikesta. Karkasi sitten lopulta omien sukulaisten avustamana takaisin Suomeen. Ero oli pitkänsitkeä juttu. Että se niistä komeista piirteistä, kun olet törmännyt johonkin mammanpoikaan.
Niillä on monessa eri maassa morsiamet . Kaikki lähettää rahaa .
Baaripoika taas ? Turkkilainen se on.