Oon 23-vuotias nainen, lomalla Kreikassa ja löysin täältä maailman ihanimman miehen!
Mies 26-vuotias. On tosi komea. Oikeesti tosi komea! Veistoksellisen komea kroppa, miehekkäät kasvot. Mut ne silmät... ne on jotain aivan tosi ihanaa! Sellaiset merensiniset silmät varsinkin yhdistettynä noihin muihin piirteisiin, niin tässähän sulaa aivan kokonaan! Mä voisin katsoa niihin vaikka koko päivän yhteen menoon, enkä väsyisi!
Eilenkin istuttiin yhdessä rannalla katsomassa auringonlaskua. Tänäänkin taas. Ainakin mies sanoi niin. Varmasti pitää lupauksensa. 😍
Mä oon oikeesti aivan rakastunut. Nyt vasta tiedän ekaa kertaa elämässä, miltä tuntuu olla ihan oikeesti rakastunut. Aikaisemmat teinisuhteet ei ollu mitään tähän verrattuna!
Kommentit (81)
Onneksi olkoon paikallisesta Adonis Stodiksesta.
Oijoi, ihania satuja tällä kertaa miehestä etelästä. Herää jo ja kipitä apteekkiin että harhasi loppuvat.
Ja härmäänhän se pitää raahata, vaikkei osaa kieltä tai omaa työtaitoja/-haluja. Ja sama sitten taas vuoden, parin päästä.
Kun lähdet sieltä Suomeen ja unelmamiehesi saatta sinut lentokoneeseen, hän samalla jo bongaa sieltä seuraajasi tulevien puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ja härmäänhän se pitää raahata, vaikkei osaa kieltä tai omaa työtaitoja/-haluja. Ja sama sitten taas vuoden, parin päästä.
Sanoo rupsahtanut äijä, joka on eronnut jo kahdesta thai-vaimosta.
Voi tyttö raasu. Sillä miehellä on joka viikko uusi pantava.
En ole kauhean luottavainen nuorten lomaromanssien kohdalla.
Kuulostaa Sofia Belorfilta
Habibi welcome to Dubai nd
Kalimera welcome to Greece
Muutenhan voisi olla tottakin, mutta yksi virke paljastaa provoksi. Tuo lupauksenpitämisjuttu!
Ap tulee ns tuliaisten kanssa kotiin 🤢
Ei kai sillä ole uusi rakas Suomesta joka viikko? Kyllä tuollainen av-mammoilta saa.
Ai että. Lomaromanssi ja "rakastuminen" muutamassa päivässä. Lopputuloksena pettymys ja miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat?
105 kg
Ap
joo joo, ja sitten päätit ilmoittaa vauvapalstalle. olitko sielläkin kaupan paistopisteellä jossa oli kauheasti lihavia.
Kävitkö menomatkalla italiassa, jossa kaikki oli laihoja......joo jooo. Onko sulla valkoset tennarit, että näytät kakskymppiseltä, vaikka olet 57 v.......joo joo
Toi on jo vähän surullista
Kuulostaa kauhealta