Oon 23-vuotias nainen, lomalla Kreikassa ja löysin täältä maailman ihanimman miehen!
Mies 26-vuotias. On tosi komea. Oikeesti tosi komea! Veistoksellisen komea kroppa, miehekkäät kasvot. Mut ne silmät... ne on jotain aivan tosi ihanaa! Sellaiset merensiniset silmät varsinkin yhdistettynä noihin muihin piirteisiin, niin tässähän sulaa aivan kokonaan! Mä voisin katsoa niihin vaikka koko päivän yhteen menoon, enkä väsyisi!
Eilenkin istuttiin yhdessä rannalla katsomassa auringonlaskua. Tänäänkin taas. Ainakin mies sanoi niin. Varmasti pitää lupauksensa. 😍
Mä oon oikeesti aivan rakastunut. Nyt vasta tiedän ekaa kertaa elämässä, miltä tuntuu olla ihan oikeesti rakastunut. Aikaisemmat teinisuhteet ei ollu mitään tähän verrattuna!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Oliko nimi Giorgios Syfilis
Thaikku Kuppa
Koska lähdet kotiin että seuraava nainen pääsee pukille?
TUNNUSTA nyt heti paljonko gigolos ottaa taksaa?
Monet Pohjos-eurooppalaiset nuoret naiset ovat saaneet tarpeekseen.
Viikon välein tulee aina uusi rahapussi.
Vierailija kirjoitti:
Koska lähdet kotiin että seuraava nainen pääsee pukille?
Uskon että nyt on kyseessä tosi rakkaus.
Maksoitko bussilippunsa ja hänen juomat .
Onneksi olkoon! Milloin vietetään varpajaisia?🏆👍
Bulgariassa gigolot tienaa talorahat rannoilta.
Tee koe. Sano miehelle, että lentokoneesi lähtee huomenna aikaisin aamulla, jäät hotelliin vielä pariksi päiväksi. Menet rannalle tai sinne missä tapasit hänet. Onko hän siellä jo uuden naisen kanssa.
Mitään georgiosta ei edes ole olemassa . C
Kreikkalaisista rantaleijonista Kamaki varoiteltiin suomalaisia jo 70 -luvulla mutta aina syntyy uusi sukupolvi höynäytettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, ihania satuja tällä kertaa miehestä etelästä. Herää jo ja kipitä apteekkiin että harhasi loppuvat.
Täytyy se jotain unelmoida hänenkin kun peräpora laskeutuu kuivana sisään.
Onnea sulle! Lisäksi vielä hieno ilmasto. Jääkää ihmeessä sinne.
Nyt kihlat tuot miehen Suomeen, naimisiin ja perustatte perheen.