Arvaa naisen paino näillä mitoilla
Pituus 165, rinnanympärys 88 cm, vyötärö 67 cm, lantio 94 cm.
Ihan vaan mielenkiinnosta 😅
Kommentit (28)
Mikssi naisen? Miksei vain ihmisen?
Sanoisin, että 58 kg. Perustuu siihen, että olen pituisesi ja kun olen painanut 62 kg, mittani ovat olleet jonkun verran suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että miehellä ja naisella on täysin erilainen ruumiinrakenne? Ap myös on nainen, joten miksi hän kyselisi jonkun miehen puolesta, jota tuskin edes on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Hu0mi0hu0rausta
Mitä, mikä? Kirjoittaa anonyymisti keskustelupalstalle? 😂
Vierailija kirjoitti:
Hu0mi0hu0rausta
Kommentoisitko samoin, jos mitat olisivat 120 - 110 - 115?
Vierailija kirjoitti:
Olet va jakki.
Vähän kuudenkymmenen päälle, riippuen lihasmassasta. Noi ei mitään aktiiviurheilijaan viittaavia mittoja ole, joten oletan, että rasvat on päälle 20 % ja lihasta +/- kohtalaisesti tai alle. Tiimalasi/päärynä vartalonmallina.
Vähintään 67 kg eli samanverran kuin vyötärö, tosin paksumpi lantio tuo varmasti lisäkiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuudenkymmenen päälle, riippuen lihasmassasta. Noi ei mitään aktiiviurheilijaan viittaavia mittoja ole, joten oletan, että rasvat on päälle 20 % ja lihasta +/- kohtalaisesti tai alle. Tiimalasi/päärynä vartalonmallina.
Noo, urheiltua tulee 5-10 h viikossa kolmea-neljää eri lajia (yhtenä kuntosali), mutta minkä lie luet aktiiviurheilijaksi. Ammattilaiset?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 67 kg eli samanverran kuin vyötärö, tosin paksumpi lantio tuo varmasti lisäkiloja.
Tässä huomaa, miten pihalla ihmiset ovat toisten painoista, mutta silti öyhötetään. Ei varmasti paina ap noin paljoa noilla mitoilla, sillä 67 kg alkaisi jo olla normaalipainon ylärajoilla ja silloin ei todellakaan ole mikään 67 cm:n vyötärö, joka on pieni ja jää jopa hieman alle S-koon. XS-koon lantiolla puolestaan on mittaa noin 88 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hu0mi0hu0rausta
Kommentoisitko samoin, jos mitat olisivat 120 - 110 - 115?
Ihan samalla tavalla se aloittaja haluaa huomiota.
Mulla on samat mitat ja painan 60 kg. Vartalotyyppi Y.
72