Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies haluaisi nuolla mutta en pysty

Vierailija
15.07.2026 |

Takana ero pitkästä liitosta, jossa mulla haluttomuutta sekä todella pitkä aika ilman läheisyyttä ja seksiä.

Nyt olen tapaillut uutta miestä jonkin aikaa. Läheisyys kanssaan tuntuu hyvältä ja tunnen myös halua. Hän haluaisi nuolla mua mutta jotenkin en osaa antautua tai asettua ottamaan suuseksiä vastaan. Koko asia on ajatuksissani ihan selvä juttu eli ajattelen, että pitäisi vaan uskaltaa. 

Miten tällaisesta puhutaan ja miten osaan rentoutua riittävästi ja ottaa vastaan sitä, mitä hän haluaa minulle?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä.toimi puheyhteys? Jutelkaa asioista? Sanot, ettet toistaiseksi ole valmis suuseksiin. Pelkästään miehen takia sinun ei tarvitse suos

tua yhtään mihinkään. Teitä on kaksi aikuista ihmistä 

No siinähän lähtee uusi suhde heti hyvällä asenteella käyntiin. Miksei asioita voi tehdä pelkästään toisen miellyttämiseksi? Siinähän kun koittaa uusia asioita, voi vaikka oppia niistä tykkäämään

Koska ollaan aikuisia ihmisiä eikä tässä enää varsinaisesti opetella elämisen taitoja, jotkut voisivat työstää rajattomuuttaan.

Vierailija
42/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vapaaehtoisesti suostu rai skatt avaksi vaan, koska vauvapalstailijat pitävät sitä normaalina. Itse ovat varmaan olleet raisk atta vina teinistä asti. Itse huomasin tämän miesten sänkykäytöksestä, kun erosin pitäaikaisesta, monilta osin terveestä suhteesta. Että onko normaalia vaikka kosketella kyr vä llä pi mp piä naisen nukkuessa, onko? Ilmeisesti joistain on. Ja ajatteli, että minun pitäisi mennä miehen haluamaan asentoon....yms.

Ja tämäkin menee moderointiin, vielä seksipalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vapaaehtoisesti suostu rai skatt avaksi vaan, koska vauvapalstailijat pitävät sitä normaalina. Itse ovat varmaan olleet raisk atta vina teinistä asti. Itse huomasin tämän miesten sänkykäytöksestä, kun erosin pitäaikaisesta, monilta osin terveestä suhteesta. Että onko normaalia vaikka kosketella kyr vä llä pi mp piä naisen nukkuessa, onko? Ilmeisesti joistain on. Ja ajatteli, että minun pitäisi mennä miehen haluamaan asentoon....yms.

Mietin vaan lähinnä siis, että tällaistakin miestä naiset olivat katselleet...

Vierailija
44/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidempiaikainen seurustelu antaa mahdollisuden tutustua paremmin kumppaniin, luottamus lisääntyy jolloin myös lisäänty halu lähempään ja koko ajan turvallisemmalta tuntuvaan yhteiseloon.

Käsitykseni mukaan silloin pikkuhiljaa mahdolliset estot / vanhat juurtuneet tavat alkavat väistyä ja tässä tapauksessa nainen uskaltaa pikkuhiljaa päästää itsensä viettiensä valtaan vastaanottamaan miehistä rakkautta kaikkein pyhiimpäänsä. Kaikki tarvitsee aikansa,

Niin ja sitten kun ollaan liian tuttuja iskee haluttomuus niinkuin ap:lla. Tulee ero, ja uusi jännä mies, ja sama kaava alkaa alusta. Hoitakaa sitä haluanne siinä pitkässä suhteessanne, ja puhukaa toiveistanne. Pitäkää kipinää yllä, älkää unohtako toisianne, ja seksiä vaikka arki, ja lapset kuormittaisivat. Ei tule näitä ongelmia.

M47

Vierailija
45/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyytyy siihen mitä saa, on ihan tyytyväinen heteromies siinä. Homostelijat tarvitsevat ties mitä kikkoja, että saavat munansa ylös.

Vierailija
46/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan lähinnä siis, että tällaistakin miestä naiset olivat katselleet...

Lgbt porukkaa/sen kannattajia?

Vierailija
47/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli suuseksiä molemmin puolin jo ihan ensimmäisellä kerralla. En usko, että olisimme edenneet suhteeseen saakka, jos suuseksi olisi joku issue. 

Mutta sinä oletkin horo😍🥰

Sano Matti vaan.

Vierailija
48/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä tehdään sellaista mitä molemmat haluavat tehdä. Ette te muissakaan asioissa toimi toisin.

Vierailija
49/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä näistä estoisia ihmisiä sikiää

Haukutko silloin tylsäksi jos kaveri ei halua käyttää huumeitasi?

Vierailija
50/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä tehdään sellaista mitä molemmat haluavat tehdä. Ette te muissakaan asioissa toimi toisin.

Täh? Parisuhdehan on täynnä erilaisia kompromisseja ja asioita, joita tehdään vaikka ei haluta. Jos aina tuijottaa pelkästään omaa napaa, eikä tee myönnytyksiä toisen haluamaan suuntaan, niin ero tulee aika pian.

Vierailija
51/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Parisuhdehan on täynnä erilaisia kompromisseja ja asioita, joita tehdään vaikka ei haluta. Jos aina tuijottaa pelkästään omaa napaa, eikä tee myönnytyksiä toisen haluamaan suuntaan, niin ero tulee aika pian.

Ei mulla ainakaan kumppani vaatinut tekemään mitään mitä en halunnut. Tätä juuri tarkoitan, että jos on ollut hyväksikäyttösuhteessa liian kauan, alkaa pitää sitä normaalina vaikka ulkopuolisen silmin kyseessä on rais kaus. Tai kenties koko elämänsä ajan tai jostain teinistä asti.

Vierailija
52/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asioissa sinun mielestäsi pitäisi tehdä kompromisseja? Esim. ruuat voivat molemmat aikuiset ostaa itse jos on eri ruokavaliot tai mieltymykset.

Vierailija
53/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuulutat seksuaalisia ongelmiasi palstalla?

Vierailija
54/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asioissa sinun mielestäsi pitäisi tehdä kompromisseja? Esim. ruuat voivat molemmat aikuiset ostaa itse jos on eri ruokavaliot tai mieltymykset.

Siihenkään ei kuole jos joku ei halua tehdä haluamaasi asiaa sängyssä. Jos kumppani viehättää niin pitäisi olla melko iloinen siitä, että saa olla lähellä.

Vierailija
55/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksei se pervoilija tee sitä kompromissia ja tyydy siihen mitä saa?

Vierailija
56/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Ei se kyllä ihan noinkaan mene. Voi tulla ero aika pian, jos joutuu tekemään jotain sellaista mikä ei itsestä tunnu mukavalta. 

Jos puolisosi tahtoisi sängyssä jotain mikä tuottaisi sinulle kipua, niin suostuisitko silti, koska kompromissi?

Vierailija
57/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan kumppani vaatinut tekemään mitään mitä en halunnut. Tätä juuri tarkoitan, että jos on ollut hyväksikäyttösuhteessa liian kauan, alkaa pitää sitä normaalina vaikka ulkopuolisen silmin kyseessä on rais kaus. Tai kenties koko elämänsä ajan tai jostain teinistä asti.

Minun pitää mm. pyyhkiä pölyjä, ulkoiluttaa kumppanini koiraa ja tavata hänem hölmöjä sukulaisiaan, matkustaa tylsiin paikkoihon hänen kanssaan yms yms.  vaikka en yhtään haluaisi. Hyväksikäyttöä tämäkin.

Vierailija
58/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisellä on ihan oikeus tykätä siitä mistä tykkää. Minäkään en tykkää nuolemisesta. Jos masturboin ja kuvitettelen kaikkea mahdollista ihanaa, niin en ikinä nuolemista, koska se vie fiilikset. Suurin osa miehistä ei myöskään osaa nuolla niin että se olisi minusta hyvän tuntuista. Jos mies osaa nuolla juuri sillä tavalla josta tykkään, ja kuvittelen jotain kiihottavaa, niin laukean. Kyllä se voi tuntua fyysisesti hyvältä, mutta sellainen terävällä kielellä tökkiminen on vastenmielisen tuntuista. Ap:lle tsemppiä, harrasta sellaista seksiä mistä itse tykkäät ja kokeile asioita siinä tahdissa kuin haluat.

Vierailija
59/71 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuminen, taloudellisten vastuiden jako, kotitöiden jako, sisustus, sosiaaliset menot, matkailu, hellyyden tarve, keskustelun tarve jne. jne.

Minusta aika lailla ainoa asia missä ei yhtään pidä tulla vastaan kumppania, on se hankitaanko lapsia vai ei.

Vierailija
60/71 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä suuseksistä tartte tykätä eikä harrastaa, jos se on vastenmielistä. Itse en välitä siitä yhtään, vaikka melkein kaikki miehet ovat sitä halunneet tehdä ja ovat olettaneet, että alan tykätä siitä. Ei, en ole alkanut tykätä.