Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies haluaisi nuolla mutta en pysty

Vierailija
15.07.2026 |

Takana ero pitkästä liitosta, jossa mulla haluttomuutta sekä todella pitkä aika ilman läheisyyttä ja seksiä.

Nyt olen tapaillut uutta miestä jonkin aikaa. Läheisyys kanssaan tuntuu hyvältä ja tunnen myös halua. Hän haluaisi nuolla mua mutta jotenkin en osaa antautua tai asettua ottamaan suuseksiä vastaan. Koko asia on ajatuksissani ihan selvä juttu eli ajattelen, että pitäisi vaan uskaltaa. 

Miten tällaisesta puhutaan ja miten osaan rentoutua riittävästi ja ottaa vastaan sitä, mitä hän haluaa minulle?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estoisehkona naisena mulla on auttanut rentoutumiseen sen tajuaminen, että puoliso ihan aidosti nauttii nuolemisestani ja saa siitä myös henkistä tyydytystä. Se on myös helpottanut käytännön asioita, että pidän itseni kausittain posliinina tai hyvin lyhyeksi trimmattuna. Ja tietenkin huolehdin hyvästä hygieniasta ja ennen sekstailua annan joskus puolisonkin pestä paikkojani suihkussa. 

Mutta totuuden nimessä sillon en voi rentotua yhtään jos on kuukautiset nurkan takana, tai vähänkään maha murisee. Ei vaan onnistu kun pelottaa niin paljon että olen jotenkin iljettävä.

Kiitos eli tämäkin auttaa. Juuri jotain tuollaista koen itsekin. 

Entisessä liitossa ei ollut käytännössä ollenkaan suuseksiä eli se on aikalailla uutta mulle. Nyt on sellainen olo, että haluaisin koittaa. 

Vierailija
22/28 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, ettei aloituksessa mainita, että kirjoittaja itse haluaa vastaanottaa suuseksiä ja haluaa päästä yli pelostaan(? ,jännityksestään?) vaan että pitäisi uskaltaa, pitäisi pystyä, mies haluaa nuolla. 

Itse en pääsääntöisesti välitä suuseksin vastaanottamisesta. Yhden miehen kanssa on vain toiminut hommat niin, että oikeasti nautin siitä. Olen tämän ihan vain kertonut sanomalla selkeästi, etten halua vastaanottaa suuseksiä, että on hyvin epätodennäköistä että oikeasti nautin siitä ja paljon todennäköisempää että pakotan itseni toisen mieliksi ja inho hiipii suhteeseen. Kyllä tämä on ymmärretty ihan hyvin eikä ole ollut pakko antautua nuoltavaksi. 

Jos taas itse haluaa tätä tai jotain muuta asiaa, mutta on vaikea heittäytyä (minulla tällainen asia on ollut esimerkiksi sidottuna olo) niin puhukaa. Puhukaa muualla kuin seksin aikana, ilman painetta. Että mikä siinä jännittää ja mitä toivoisi tapahtuvan. Luulisi, että asia lähtee aukeamaan ja selkenee molemmille. 

Luit ajatuksiani aivan oikein eli juuri tuota teemaa. Olen jo kertonut kumppanille, että vielä ei ole sen aika. On sellainen huomaavainen ja hellä eli uskon, että keskustelu ja myös aika auttaa paljon. Ei ole mihinkään kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levität pesemättömänpersereikäsi ukon nuoltavaksi, jos suoriutuu, vitunlipsuttelu on lasten leikkiä (lol).

Vierailija
24/28 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tuntenut oloani mukavaksi saadessani mieheltä suuseksiä, mutta yllätyin myönteisesti, kun kimppaseksissä vieras mies alkoi sen enempää kyselemättä nuolemaan piparia eikä lopettanut siihen kun sain orgasmin. Miehen määrätietoisuus ja lopussa pistäytyminen pakaroiden välissäkin jätti ihanan kihelmöivän ja odottavan tunteen. Suuseksin niinkuin muunkin seksin miellyttävyys riippuu niin paljon kumppanista. N29

*Pillusta peräsuoleen*-Eikö yhtään huolestuta mahd. sukupuolitaudit?!

Siis että ne omassa pillussa olevat taudit leviäisivät peräsuoleen? Taitavat mennä nyt bakteerit ja sukupuolitaudit sekaisin - ja juuri pillusta peräsuoleen on se oikea suunta.

Se että ei ole itse kokeillut, ei tarkoita, etteikö se voi olla nautinnollista.

Vierailija
25/28 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä näistä estoisia ihmisiä sikiää

Vauva-palstalta

Vierailija
26/28 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidempiaikainen seurustelu antaa mahdollisuden tutustua paremmin kumppaniin, luottamus lisääntyy jolloin myös lisäänty halu lähempään ja koko ajan turvallisemmalta tuntuvaan yhteiseloon.

Käsitykseni mukaan silloin pikkuhiljaa mahdolliset estot / vanhat juurtuneet tavat alkavat väistyä ja tässä tapauksessa nainen uskaltaa pikkuhiljaa päästää itsensä viettiensä valtaan vastaanottamaan miehistä rakkautta kaikkein pyhiimpäänsä. Kaikki tarvitsee aikansa,

Naisen vietti pitkäaikaisessa suhteessa on estää seksin tapahtuminen. Seksiä käytetään ainoastaan kun halutaan sitouttaa mies parisuhteeseen.

Oletko joku fundis kun höpiset tällaisia?

Vierailija
27/28 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tuntenut oloani mukavaksi saadessani mieheltä suuseksiä, mutta yllätyin myönteisesti, kun kimppaseksissä vieras mies alkoi sen enempää kyselemättä nuolemaan piparia eikä lopettanut siihen kun sain orgasmin. Miehen määrätietoisuus ja lopussa pistäytyminen pakaroiden välissäkin jätti ihanan kihelmöivän ja odottavan tunteen. Suuseksin niinkuin muunkin seksin miellyttävyys riippuu niin paljon kumppanista. N29

*Pillusta peräsuoleen*-Eikö yhtään huolestuta mahd. sukupuolitaudit?!

Siis että ne omassa pillussa olevat taudit leviäisivät peräsuoleen? Taitavat mennä nyt bakteerit ja sukupuolitaudit sekaisin - ja juuri pillusta peräsuoleen on se oikea suunta.

Se että ei ole itse kokeillut, ei tarkoita, etteikö se voi olla nautinnollista.

Seksitaudit eli sukupuolitaudit ovat bakteerien, viruksien ja alkueläinten aiheuttamia tauteja!

Vierailija
28/28 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli varmaan sitten se säännön vahvistama poikkeus. 31 vuotta oltiin yhdessä, mutta piparia ei koko aikana saanut nuolla kuin muutaman kerran naisen ollessa kovassa humalassa. Takaapäin ei saanut myöskään panna, koska pöllönsilmä näkyy. Onneksi eron jälkeen on löytynyt naisia, jotka ymmärtävät nautinnon päälle. M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme