Victoria Beckham - luurangonlaiha "tyyli-ikoni"
Toivottavasti nuoret naiset ja tytöt eivät ota mallia tästä keskitysleirivangilta näyttävästä naisesta, jonka kasvoista paistaa kilometrin päähän itseriittoinen ylpeys:
https://www.vogue.com/article/victoria-beckham-refines-her-wag-style-wo…
Onkohan Victorialla Ozempic ahkerassa käytössä?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ulospäin ei vaan kovin onnelliselta näytä, kun on kuvissa aina niin vihaisen näköinen.
Että sellaista. Mä olen nähnyt netissä heidän perhekuviaan, ja niissä Victoria nauraa kuin viimeistä,päivää. Onko kaikkien irvisteltävä jotain Hollywoodglamtekari-hymyä, jotta sun mielestä se kertoo jostain onnellisuuden määrästä. Miksi te jotkut jahtaatte itsellenne tuntemattomia ihmisiä noin?
Vierailija kirjoitti:
Ulospäin ei vaan kovin onnelliselta näytä, kun on kuvissa aina niin vihaisen näköinen.
Jos sulla on noin, niin ei muilla välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Victoria on aina ollut hoikka
Ei ole ollut Spice Girlsin aikaan tuollainen luikku mitä nykyään. Todella kireän oloinen nainen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Pekhami kyllä on varjo alkuaikojen spaissariajoista vain.
Hän on aika pelottavan näköinen, kuivan kesän orava, mutta aikamoinen täyteen tatskattu kuvatus on tuo hänen miehensäkin. Lapset on kyllä nättejä ja normaalin näköisiä.
Kyllä naisella pitää kylkiluut näkyä. Eikö vain?
Kun takaapäin tuuppaa niin kyllä vanteille lyö tuon emännän kanssa.
-Kylmät kädet Ry
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö sinulle ei kelpaa edes hoikka nainen? Missä on kehopositiivisuutesi?
Hoikka ja langanlaiha ovat kaksi eri asiaa. Enkä usko, että VB on saavuttanut tuota kroppaa elämällä luonnollisen terveesti: syömällä riittävästi ja terveellisesti ja liikkumalla niin, että ns. liikunnan ilo säilyy. Voihan olla tietenkin, että olen asian suhteen väärässä.
Minä olen suunnilleen yhtä hoikka, syön normaalisti ja liikun normaalisti. Mutta joo tuntuuhan se oudolta vähempi ruoka määrä jos itse on venyttänyt vatsalaukun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea on. Ihanaa kun joku on vielä hoikka. Ja monta lastakin hänellä.
Neljä lasta, menestynyt vaatebrändi, hyvännäköinen mies, Ladyn arvonimi, paljon rahaa, hyvä huumorintaju, kauniita koteja... Kyllähän se nyt kateuttaa herättää pullavissa tradenomeissa ja lähäreissä.
Ei tuo onnelliselta näytä
Ukko ramppaa vieraissa
Täyttää tyhjiön pillereillä ja laukuilla, jippii!
Vierailija kirjoitti:
Hän syö kuulemma joka päivä.samaa ruokaa, keitettyjä kasviksia ja broikeria. Ei varmaan suurta herkkua ole, mutta vähäkalorista. Pysyy taudit poissa ja pysyy hoikkana. Eivät kaikki elä syödäkseen, vaan jotkut syövät elääkseen.
Eikös se ollut lohta?
On kovin kuivuneen näköinen.
Hoikka ja tikki voi olla, mutta
riutunut olemus kuten hänellä
on epäesteettistä ja epätervettä
myös kantajalle itselleen.
Ei keskitysleirin vangin olemus
pitäisi kenellekään olla tavoiteltava
asia. Olen tyylillisesti aina pitänyt
'Beckyn' asuista; meillä on paljon
samaa pukeutumisessamme,
mutta ylilaihaa anorektisen näk.
kehoa en halaja. Hän oli joskus
terveen näköinen hoikkuudestaan
huolimatta. E
Se ottaa aina saman poseerausasennon. naaman , suun asento kuvissa aina sama ja minun mielestä hän ei ole enää mitenkään nätti. Tietenkin vaatteet ovat viimeisen päälle, mutta vaatteilla ne rumat koreilee. Mummu 78
Kateelliset täällä kaakattaa. Ihan hyvältä näyttää ikäisekseen. Ei ole mikään liian laiha. Mäkin olen saman painoinen kuin parikymppisenä nyt lähestyessäni kuuttakymppiä. Eli noin 53kg. Sitä pysyy samankokoisena kun on sen sorttinen eikä tunne erityistä mieltymystä syömiseen.
Kateus vielä elämäilon. Ehkä hän on kateellinen, kun ei sinulle hymyile ja hoikkakin on.
Mäkin olen yhä siro xs-koon taskuvenus,
mutta en mitenkään kuivan näköinen
kasvoistani tai olemukseltani, vaikka
ikä jo 40++. En tiedä onko julkimoiden
kuivuus Ozen käytön perua, sillä
sama kuivanriutunut
laihuus alkoi ilmestyä Demi
Mooren ja monen muun olemukseen
lääkkeen trendattua. Näyttävä, komea
daami ja muoti-ikoni Becky vieläkin on,
ei siinä. E
Victoria on aina ollut laiha, joten voit lopettaa tuon Ozempic-valehtelun. Lisäksi muistelkaapa, mitä se kehorauha tarkoittikaan. Laihoilla ei näyttäisi olevan mitään kehorauhaa.