Lue keskustelun säännöt.
Olen aitiyslomalla ja loman jalkeen minua odottavat tyot paivakodissa. Omien lasten myota tyo lasten parissa ei enaa kiinnosta. Olen vahan karttyinen jne. Mita luulette auttaisiko
21.05.2007 |
jos siirtyisin päiväkodin johtajan tehtäviin, pois lapsiryhmästä vai luuletteko että mun täytyy tehdä radikaalimpi muutos ja siirtyä ihan muihin töihin?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla