Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko terapeutteja liikaa. Auttaako ne

Vierailija
14.07.2026 |

Sain nettiin esitteen juuri valmistuneesta terapeuttista. Tällä oli joku villi koulutus. Ei kytkentää yliopistoihin tms. Terapeutti ei kerro omaa taustaansa. Vain hinnat. 10 käyntiä tonnin ja yksi kerta 150€. Etänä kun asuu horman kuusessa.  Mikä näiden terapeuttien tarkoitus. Lupaa että koko elämäsi muuttuu. 

Kävin joskus jollain koutsilla. Kävelimme saaren ympäri ja hän kyseli. 90€. Vastaisi seur kerralla. Puhuin autistisen serkku ikanssa ilmaiseksi. Olo enempi hyötyä.

Rllttääkö teille töitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutteja ei kouluteta yliopistoissa muutenkaan. Toki monet psykoterapeutit ovat psykologeja, mutta eivät läheskään kaikki. Terapeuttikaan ei ole mikään suosittu ammattinimike.

Vierailija
2/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten uusi trendi, kun kuukristallit ja tarot-kortit ei ole muodissa elämänhallinnan apuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse "koutsi" ja elämän suunnan vaihto on sinusta kiinni. Minä annan arvokkaat vaihtoehdot. Sinä valitset. 150€ tai 1000€ on pieni hinta.

Vierailija
4/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koutsinkin pitää elää. Valmistan aina tunnit joten joku sataviisikymppiä on halpaa. Olen kurssittanut itseni. Maksan vuokran ja elän.646

Vierailija
5/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene

Vierailija
6/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni terapeutti kuvaa taustaansa joka on rikkinäinen. Miten tämä voi ohjata

Vierailija
7/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut hyvä bisnes, koska TikTok on lietsonut miljoonia teinejä terapiaan. Valitettavasti trendi meni, ja nyt terapeutit on ulisemassa. 

Vierailija
8/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Antti Tuiskulle terapiaan. Hän opettaa myös anaaliseksin salat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme