Onko terapeutteja liikaa. Auttaako ne
Sain nettiin esitteen juuri valmistuneesta terapeuttista. Tällä oli joku villi koulutus. Ei kytkentää yliopistoihin tms. Terapeutti ei kerro omaa taustaansa. Vain hinnat. 10 käyntiä tonnin ja yksi kerta 150€. Etänä kun asuu horman kuusessa. Mikä näiden terapeuttien tarkoitus. Lupaa että koko elämäsi muuttuu.
Kävin joskus jollain koutsilla. Kävelimme saaren ympäri ja hän kyseli. 90€. Vastaisi seur kerralla. Puhuin autistisen serkku ikanssa ilmaiseksi. Olo enempi hyötyä.
Rllttääkö teille töitä.
Kommentit (8)
Naisten uusi trendi, kun kuukristallit ja tarot-kortit ei ole muodissa elämänhallinnan apuna.
Olen itse "koutsi" ja elämän suunnan vaihto on sinusta kiinni. Minä annan arvokkaat vaihtoehdot. Sinä valitset. 150€ tai 1000€ on pieni hinta.
Koutsinkin pitää elää. Valmistan aina tunnit joten joku sataviisikymppiä on halpaa. Olen kurssittanut itseni. Maksan vuokran ja elän.646
Moni terapeutti kuvaa taustaansa joka on rikkinäinen. Miten tämä voi ohjata
Se on ollut hyvä bisnes, koska TikTok on lietsonut miljoonia teinejä terapiaan. Valitettavasti trendi meni, ja nyt terapeutit on ulisemassa.
Mene Antti Tuiskulle terapiaan. Hän opettaa myös anaaliseksin salat.
Psykoterapeutteja ei kouluteta yliopistoissa muutenkaan. Toki monet psykoterapeutit ovat psykologeja, mutta eivät läheskään kaikki. Terapeuttikaan ei ole mikään suosittu ammattinimike.