Onko 190g sipsipussi jättipussi?
Kommentit (36)
325g nää viel tais viime vuonna sisältää nykyään tuo pienempi koko ja sama nimi...
On se kun 20g sipsiä on yksi annos.
Vierailija kirjoitti:
325g nää viel tais viime vuonna sisältää nykyään tuo pienempi koko ja sama nimi...
Ja hinta nousee. ;)
Vierailija kirjoitti:
Pussin sisällön syöjä ainakin on.
Ihan laiha olen.
Ei tuotakaan kerralla jaksa syödä vaan menee se 3 iltaa että saa alas. Ja olen läski.
Vierailija kirjoitti:
nämä annoskoot on aina yhtä huvittavia… kelle riittää 20g sipsejä? riittää joo varmaan monellekin, mutta naurettavan pieni annos - saadaan kyllä annosta kohden näyttämään energiamäärä pieneltä. Sama kuin jäätelöpaketeissa on yhden annoksen mitta, semmonen 1,5-2cm viipale. syökö joku noin vähän kerralla? itse leikkaan ainakin semmoisen tuplaannoksen eli 4cm viipaleen… karkkipussistakin annoskoko on pieni kourallinen…
Vierailija kirjoitti:
Olikos nää pussit isompia joskus 90-luvulla? Ja ne maksoi tyyliin 9,99 markkaa.
Ei vaan pussin koko on puolittunut ja pussissa on enemmän ilmaa.
Muualla ne sipsipussit on murto-osan Suomesssa myytävien koosta. Mikä ihme siinä on, että jonkun täytyy ahtaa naamaansa tuollaisia määriä suolattuja perunalastuja?
Vierailija kirjoitti:
😂
No sama homma kuin Fazerin niissä pitkulaisissa konvehtirasioissa: ne oli 400 grammaa ja sitten: "yleisön toiveesta" sisältö vähennettiin 270 grammaan!
Lopetin Fazerin tuotteiden ostamisen.
En kyllä osta Marabounkaan tuotteita, kun vievät tuotteitaan putlerlandiin, nytkin!
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, mutta joku vuosi sitten oli 350 gramman pusseja joissa luki Mega, tavalliset 250-300 grammaa, eikä ole montaa vuotta
Shrinkflaatio iskenyt. Vielä 10 vuotta sitten taffelin sipsit oli 350gr. Melkein puolet lähhtenyyt koosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nämä annoskoot on aina yhtä huvittavia… kelle riittää 20g sipsejä? riittää joo varmaan monellekin, mutta naurettavan pieni annos - saadaan kyllä annosta kohden näyttämään energiamäärä pieneltä. Sama kuin jäätelöpaketeissa on yhden annoksen mitta, semmonen 1,5-2cm viipale. syökö joku noin vähän kerralla? itse leikkaan ainakin semmoisen tuplaannoksen eli 4cm viipaleen… karkkipussistakin annoskoko on pieni kourallinen…
vähän sama kuin suklaalevyn annoskoko on 4 palaa noin 25g. jos annoskoko on 25g, niin jatkossa syöt vain 3 palaa patukasta ja jätä 2 seuraavalle päivälle. onnea yritykselle! 😁
Vierailija kirjoitti:
No sama homma kuin Fazerin niissä pitkulaisissa konvehtirasioissa: ne oli 400 grammaa ja sitten: "yleisön toiveesta" sisältö vähennettiin 270 grammaan!
Lopetin Fazerin tuotteiden ostamisen.
En kyllä osta Marabounkaan tuotteita, kun vievät tuotteitaan putlerlandiin, nytkin!
Ei ole koskaan ollut 400g, 350g oli joskus.
"Nyt mennään isosti". No ei todella mennä, eihän tuosta enää riitä illanistujaisten tarjoiluksi.