mistä yleisesti kaikkien pitämästä ruoasta (oletus) sinä et välitä?
itse en välitä ollenkaan suklaasta, letuista enkä joulutortuista.
mielummin herkuttelen palalla hyvää kakkua esimerkiksi.
Kommentit (71)
Kalkeitto, joulutorttu, tortillat, maksalaatikko, piimä, limpsat, hiilihappolliset kivennäisvedet , purkka.
Ravuista en välitä lainkaan, maistuvat vain merivedelle. Ystäväpariskunta järjestää aina elokuun puolivälissä rapujuhlat, joissa jätän ravut ja väkevät juomat suosiolla muille.
Maksalaatikko, pinaattikeitto, kesäkeitto
Nakkikastike, ei mitään ravinnollista arvoa. Muistan joskus koulussa aikoinaan se oli tyyliin kaikkien lempiruoka ja mä itse olin jo sillon vähän että mikä tästä tekee niin hyvän?
Rössypottu. Kaikkien tuttujen ihmisten herkkua, mutta minulle ei maistu.
En pidä sushista enkä limsasta. Limsa polttaa suussa ja sushi ei vaan muuten ole makuuni.
Sushi, sipsit yms, limsat ja mehut, kebab
Punainen liha. Yököttää. Joku jauhelihan haju aiheuttaa milteipä oksennusreaktion.
En ole syönyt punaista lihaa 25 vuoteen, koska en pysty.
Sushi, kebab, perunasalaatti, makkara, kermavaahto.
Löllykkälasagne. Banaanin limaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Punainen liha. Yököttää. Joku jauhelihan haju aiheuttaa milteipä oksennusreaktion.
En ole syönyt punaista lihaa 25 vuoteen, koska en pysty.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan.
En tiedä onko nyt varsinaisesti ruoka, mutta ketsuppi.
Vierailija kirjoitti:
Kalkeitto, joulutorttu, tortillat, maksalaatikko, piimä, limpsat, hiilihappolliset kivennäisvedet , purkka.
Sushi
mullekaan letut ei ole mitenkään herkku.
eivät maistu pahalta tai muuta sellaista mutta en jotenkaan nauti niistä.
itselleni se on vain kyhätty kokoon jauhoja ja munia ja maitoa yms ja sitten syödään tyyliin hillon kanssa.
itselleni vain tyhjiä kaloreita ruoasta josta en edes nauti.
mielummin nautiskelen minäkin jostain hyvästä kakusta tai sellaisesta.korvapuusti tai juuri leivottu hyvä voisilmäpulla on hyviä