mistä yleisesti kaikkien pitämästä ruoasta (oletus) sinä et välitä?
itse en välitä ollenkaan suklaasta, letuista enkä joulutortuista.
mielummin herkuttelen palalla hyvää kakkua esimerkiksi.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ravuista en välitä lainkaan, maistuvat vain merivedelle. Ystäväpariskunta järjestää aina elokuun puolivälissä rapujuhlat, joissa jätän ravut ja väkevät juomat suosiolla muille.
Katkaravut sopivat parhaiten pizzan täytteeksi ja kissat myös pitivät katkaravuista jos niitä haluaa oikein hemmotella.
Liha tai kala missä tahansa muodossa
Kaalikääryleet, lasagne, sienet, oliivit, katkaravut, raaka kala, sushi, vähänkin raaka liha, kalja
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruoat missä on lohta.
Jos et pidä lohesta, mitä kalaa sinä sitten syöt mielummin? Muikkuja, ahvenia, silliä, tonnikalaa, sardiinejä, makrillejä vai jotain muuta?
Kinkusta en pidä. En joulukinkusta, kiusauksesta tai edes pizzan päällä.
Suklaa, juusto, voisarvet ja punaviini, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruoat missä on lohta.
Jos et pidä lohesta, mitä kalaa sinä sitten syöt mielummin? Muikkuja, ahvenia, silliä, tonnikalaa, sardiinejä, makrillejä vai jotain muuta?
Ainoa kala jota syön on kuha, senkin vain pannulla paistettuina fileinä.
- se jota lainasit
Graavikala, sushi, äyriäiset, pienet kalat (pelkkää ruotoa), sillit...
Avocado, oliivit, chilit, homejuustot, nuudelit, tofu, aasialaiset ja kiinalaiset (intialaiset ok)...
Onhan näitä.
Juusto, piimä ja jogurtti on kammottavia, laatta meinaa lentää jo pelkästä hajusta.
Makaronilaatikko. Limsat, hampurilaiset, joulukinkku.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa, juusto, voisarvet ja punaviini, ei kiitos.
Mä voi syödä ne sun puolesta, kaikki nuo on mun herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko, pinaattikeitto, kesäkeitto
Nämähän on tosi monen inhokkeja.
Kyseessä ei ruoka mutta laitan silti: kahvi ja alkoholi
Kaikki jouluruoat. Kinkku ja kalat pahimpana. 🤢
Oliivit, suola-ja herkkukurkut, fetajuusto, kalat, yleensä kaikki etikkasäilykkeet, majoneesi, ylirasvaiset ruuat.
Mikä siinä pinaatissa on niin kamalaa? Pinaattikeitto keitetyn kananmunan kanssa ja pinaattiohukaiset ovat varsin maultaan varsin mietoja aivan kuten porkkanaletut.
Mäkään en tykkää nakkikastikkeesta. Mutta vaikkapa ruskea jauhelihakastike on mun mielestä tosi hyvää.