mistä yleisesti kaikkien pitämästä ruoasta (oletus) sinä et välitä?
itse en välitä ollenkaan suklaasta, letuista enkä joulutortuista.
mielummin herkuttelen palalla hyvää kakkua esimerkiksi.
Kommentit (71)
Makaronilaatikko
Lihakeitto
Kalakeitto
Läskisoosi
Keitetyt perunat
Karjalanpaisti
Maksalaatikko, pinaattiletut, pinaattikeitto, kahvi, kaalilaatikko.
sushi, purkkitonnikala nyt ainakin…
Energiajuomat vaikkei näitä ruoaksi voi edes laskea
Piimä, sienet, pinaattikeitto, useat marjat ja hedelmät, tomaatti sellasena, murska ja paseerattu käy kastikkeisiin ym. Kinkku-ja makkaraleikkeleet.
Vierailija kirjoitti:
Kalkeitto, joulutorttu, tortillat, maksalaatikko, piimä, limpsat, hiilihappolliset kivennäisvedet , purkka.
Pikaiset limpsat eivät olekaan kovin hyviä.
Maksalaatikko, sushi, suolasilli, sienet, piimä ja viilit.
En tiedä kuinka paljon ihmiset oikeasti pitävät makaronilaatikosta ja kinkkukiusauksesta mutta niitä täälläkin usein ehdotetaan kotiruoaksi. En välitä kummastakaan, harvinaisen tylsiä ruokia mun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Uuniperuna. Hyi helvetti.
Sama. En ole koskaan tajunnut mitä hienoa on kaivella perunaa kuorestaan jonkun ällöttävän täytteen seasta.
Vierailija kirjoitti:
Energiajuomat vaikkei näitä ruoaksi voi edes laskea
Maistoin joskus kokeeksi paria energiajuomaa eikä ne kyllä pärjää maussa kahville, cokikselle tai greippilimpparille.
Vierailija kirjoitti:
Nakkikastike, ei mitään ravinnollista arvoa. Muistan joskus koulussa aikoinaan se oli tyyliin kaikkien lempiruoka ja mä itse olin jo sillon vähän että mikä tästä tekee niin hyvän?
Mulla sama. Seuraavina jonossa sitten kaikki jauhelihakastikkeet, makaronilaatikot ja muut 80-luvun suosikkiruoat.
Aurajuustoa on ollut muotia tunkea joka paikkaan.
Perinneruuat. Yäk. Ja ne närästää pirusti. Eityisesti ne savolaismyrkyt. Kalakukko kaameinta. Tirritalkkuna...
Kaakao