Kysymys naisille Tinderistä (mieheltä) - kiitos asiallisista kommenteista
Moikka! Olen 45-vuotias mies ja liityin Tinderiin 2 viikkoa sitten. Olen saanut elämässäni paljon palautetta siitä, että olen kivannäköinen ja onpa minua silloin tällöin naisten toimesta jopa lähestytty yöelämässä. Tästä johtuen olen muodostanut itsestäni käsityksen, että saattaisin olla kovaa valuuttaa Tinderissä. Nyt kuitenkin kokemus on ollut täysin vastoin näitä odotuksia ja olen aidosti erittäin ihmeissäni. Toisin kuin odotin, ei puhelin kilisekään jatkuvasti tykkäyksien ja matchien merkeissä, vaan hiljaisuus on korvia huumaava: 2 viikon aikana olen saanut tasan 6 tykkäystä ja näistäkin 5 ensimmäisenä päivänä.
Ihan vilpittömästi kysyisin erityisesti naisilta, mikä tässä voisi olla syynä? Edelleen olen sitä mieltä, että näytän profiiliin laittamissani kuvissa hyvältä.
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekään ei tunnu auttavan, että lisäsin profiiliin tarkat mitatkin 185/83, 18/16,5. -ap
No onko sussa mitään muuta tarjottavaa, kuin numeromitat ja omasta mielestäsi hyvä ulkonäkö? Minkälaiset asiat sua kiinnostaa, mitä harrastat, mitä toivot suhteelta? Jos etsit pelkkää seksiseuraa, niin sen etsijöitä on tindermiehissä paljon, naisissa huomattavasti vähemmän. Parisuhdetta etsivää taas kiinnostaa enemmän muuta asiat kun sun lärvi tai aamupaino.
Ap ei kirjoittanut tuota, vaan minä, satunnainen ohikulkija. Näin helppoa on harhauttaa ja provosoida ihmisiä somepalstoilla.
Ap, et selvästikään ole niin komea kuin luulit. Tinderissä aidosti pärjää vain max. top 20% miehistä. toisaalta, jos sinulla on vain tavallinen Tinder-tili, eikä esim. premiumia, tuo myös hankaloittaa asioita. Fakta on, että jos olet valmis maksamaan sovelluksesta, saat myös enemmän näkyvyyttä ja muita etuja. Toki tuolloinkaan tuo ei auta, jos mies ei ole tarpeeksi viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli heti kiusaus kirjoittaa jotain asiatonta.
Sama. Yritän pidätellä.
Ilahdun ihan vilpittömästi, jos viitsit perustella miksi oikein pitää pidätellä ilkeää vastausta? Mielestäni ihan asiallinen oli aloitukseni.
Se on tuo, kun kielletään tekemästä jotain, niin siihen sitten sielunvihollinen heti tulee kuiskuttelemaan, että niin pitäisi juuri tehdä. Kielletyn hedelmän houkutus. m50
Vierailija kirjoitti:
Unohda se Tinder. Se on lähinnä tirkistelyä ja yhdenlainen lihatiski. Todelliset ihmiset tapaat oikeassa elämässä. Aloita joku harrastus, missä tapaa ihmisiä. Jos tykkäät jääkiekosta, niin fanibussilla pelejä seuraamaan. Ne on naisia pullollaan.
Tinderissä on paljon erilaisia ihmisiä etsimässä eri asioita. Ei todellakaan ole pelkkä lihatiski, ellei ihminen itse hae vain sitä eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma lienee siinä, että Tinderissä on sitä tarjontaa loputtomiin niin itseäni ei ainakaan enää pelkkä ulkonäkö saa tykkäämään profiilista. Tavallaan se hyvä ulkonäkö vähän siellä kokee inflaation.
Miehenä allekirjoitan tämän. Ihan testiksi kokeilin Tinderiä ja totesin, että kyllä ne kiinnostavimmat ihmiset tekivät vaikutuksen siellä muulla kuin ulkonäöllään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä keskustelua, ei voi kuin hämmästellä. Aloitus oli mielestäni ihan asiallinen ja nostaa esille myös ihan oikean ongelman. Jos en väärin muista, suomalainen toimittaja teki kaksi feikkiprofiilia Tinderiin ja testasi sitä, miten miesten ja naisten saamien tykkäysten määrä eroaa. Suhdeluku oli suunnilleen 200 tykkäystä naiselle, 3 miehelle.
Tämä muistuttaa minua kerrasta, kun kävin treffeillä yhden naisen kanssa, ja hän kertoi minulle swaippaavansa oikealle vain noin yhden miehen kahdesta sadasta. Toki olin omakohtaisesti imarreltu, kun kuulin asiasta, mutta ajattelin samalla muiden miesten puolesta, että "jaiks!" Oli kaunis nainen, ja itse tiedostan olevani komea mies, mutta asia huvitti minua. Olen parhaillani myös Tinderissä ja minulla on satoja matcheja, en tiedä tarkalleen. Tuntuu usein, että on vähän liikaakin tarjontaa.
Itsellä on ylipainoa ja lärvi yhtä symmetrinen kuin seinään heitetty meloni, mutta silti on aina riittänyt jumalaisen kauniitakin kiinnostuneita naisia niin sovelluksissa kuin tosielämässäkin, mutta ehkä enemmän sovellusten kautta aloittaen, koska se on helpompaa. Ikinä ei ole ollut vaikeuksia löytää seuraa, kevyempää tai vakavampaa, jos on ollut halua.
Kannattaa panostaa siihen profiilin tekstiin. Ei sen tarvi olla mitään mukanäppärää läpänheittoa, vaan kuvata sinua järkevällä, selkeällä ja etenkin aidolla tavalla. Empatiakyky, hyvät tunnetaidot, hyvä yleissivistys, hyvät käytöstavat. Noilla pääsee pitkälle ja valitettavasti tuossa setissä on huomattavia puutteita nykyään niin naisilla kuin miehillä.
Ehkä tärkeintä, älä stressaa tai yritä liikaa. Äläkä varsinkaan surkuttele. Yksin on aina parempi, kuin ikävän ihmisen kanssa. M46
Kokeilimme mieheni kanssa huvikseen Tinderiä Helsingin reissulla kerran. Hän on objektiivisesti arvioiden minua paljon kauniimpi ihminen ja taisi saada viikonlopun aikana n. 5 tykkäystä, kun taas itse sain yli sata ensimmäisenä päivänä. Jokuhan tuossa sovelluksessa mättää pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilimme mieheni kanssa huvikseen Tinderiä Helsingin reissulla kerran. Hän on objektiivisesti arvioiden minua paljon kauniimpi ihminen ja taisi saada viikonlopun aikana n. 5 tykkäystä, kun taas itse sain yli sata ensimmäisenä päivänä. Jokuhan tuossa sovelluksessa mättää pahasti.
Ei sovelluksessa mätä mikään, vaan naiset ovat vain nirsoja, miehet eivät.
Ei varsinaisesti liity Tinderiin, mutta itse olen kyllä jo tähän ikään (50) mennessä oppinut sen, että kyllähän se viehätysvoima tulee ihan muista asioista kuin ulkonäöstä. Useampaa ihanaa naista muistelen edelleen sukat jalassa pyörien, vaikka he eivät ole juuri millään tavalla vastanneet kauneusihanteitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä keskustelua, ei voi kuin hämmästellä. Aloitus oli mielestäni ihan asiallinen ja nostaa esille myös ihan oikean ongelman. Jos en väärin muista, suomalainen toimittaja teki kaksi feikkiprofiilia Tinderiin ja testasi sitä, miten miesten ja naisten saamien tykkäysten määrä eroaa. Suhdeluku oli suunnilleen 200 tykkäystä naiselle, 3 miehelle.
Taisi olla yli 2000 naiselle ja n. 20 miehelle.
Eli siitä vain miehet kumppania Tinderistä etsimään :)
Ja sekö on naisten vika, että miehet laittavat tykkäyksen vaikka kastelukannulle, kunhan se on naispuolinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla yli 2000 naiselle ja n. 20 miehelle.
Eli siitä vain miehet kumppania Tinderistä etsimään :)
Ja sekö on naisten vika, että miehet laittavat tykkäyksen vaikka kastelukannulle, kunhan se on naispuolinen?
Kumpikaan käytös ei ole kummankaan "vika", vaan kummankin biologiaan ohjelmoitua.
Ollaan vaimon kanssa huviksemme Tinderissä molemmat ja kyllä on ollut ajatuksia herättävää. Ei ole itsellenikään kuukauden aikana tullut muutamaa tykkäystä enempää ja tämä tuntuu pahalta ennen kaikkea niiden miesten puolesta, jotka siellä oikeasti etsivät kumppania. Omakin itsetunto on laskenut, vaikka en kumppania etsikään. Mitä se onkaan sellaisille ihmisille, jotka kovasti kumppania kaipaavat ja minkäänlaista vastakaikua ei tule. Hirveetähän se varmasti on.
Olin erottuani pari kuukautta Tinderissä ja se oli riittävästi romahduttamaan ennestään vajavaisen itsetuntoni täysin nollaan. Täysin näkymätön olin siellä, vaikka profiiliin panostinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sekään ei tunnu auttavan, että lisäsin profiiliin tarkat mitatkin 185/83, 18/16,5. -ap
Ai oikein peniksen kokokin lisättynä, onhan tää läppä? 😅
En ole ikinä käyttänyt tinderiä mutta tuleeko se Match siitä että molemmat tykkäävät toisistaan? Siis että jos naiset saa satoja matchejä niin eikö ne silloin itsekin tykkää sadoista miehistä? Vai onko tuo sana match väärin käytetty?
Miksi te istutte kotona jotain Tinderä pläräämässä, kun ulkona on hieno kesäkeli ja terassit täynnä ihmisiä? Tapahtumia on joka päivälle, varsinkin viikonloppuisin, ja ihmisiä voi tavata ihan livenä.
Taitaa olla niin, että hyvin monet miehet etsivät väliaikaista seuraa ja toisaalta monet naiset pitempiaikaisempaa seuraa. Siinä jäävät syrjään hyvin monet ihmiset. Parhaimmat mahikset on siis naisella, joka etsii tilapäistä miestä. Näin se on aina ollut maailmassa eikä sovellus ole kuin vanhan toisintoa.
Ongelma lienee siinä, että Tinderissä on sitä tarjontaa loputtomiin niin itseäni ei ainakaan enää pelkkä ulkonäkö saa tykkäämään profiilista. Tavallaan se hyvä ulkonäkö vähän siellä kokee inflaation.