Kysymys naisille Tinderistä (mieheltä) - kiitos asiallisista kommenteista
Moikka! Olen 45-vuotias mies ja liityin Tinderiin 2 viikkoa sitten. Olen saanut elämässäni paljon palautetta siitä, että olen kivannäköinen ja onpa minua silloin tällöin naisten toimesta jopa lähestytty yöelämässä. Tästä johtuen olen muodostanut itsestäni käsityksen, että saattaisin olla kovaa valuuttaa Tinderissä. Nyt kuitenkin kokemus on ollut täysin vastoin näitä odotuksia ja olen aidosti erittäin ihmeissäni. Toisin kuin odotin, ei puhelin kilisekään jatkuvasti tykkäyksien ja matchien merkeissä, vaan hiljaisuus on korvia huumaava: 2 viikon aikana olen saanut tasan 6 tykkäystä ja näistäkin 5 ensimmäisenä päivänä.
Ihan vilpittömästi kysyisin erityisesti naisilta, mikä tässä voisi olla syynä? Edelleen olen sitä mieltä, että näytän profiiliin laittamissani kuvissa hyvältä.
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ylipainoa ja lärvi yhtä symmetrinen kuin seinään heitetty meloni, mutta silti on aina riittänyt jumalaisen kauniitakin kiinnostuneita naisia niin sovelluksissa kuin tosielämässäkin, mutta ehkä enemmän sovellusten kautta aloittaen, koska se on helpompaa. Ikinä ei ole ollut vaikeuksia löytää seuraa, kevyempää tai vakavampaa, jos on ollut halua.
Kannattaa panostaa siihen profiilin tekstiin. Ei sen tarvi olla mitään mukanäppärää läpänheittoa, vaan kuvata sinua järkevällä, selkeällä ja etenkin aidolla tavalla. Empatiakyky, hyvät tunnetaidot, hyvä yleissivistys, hyvät käytöstavat. Noilla pääsee pitkälle ja valitettavasti tuossa setissä on huomattavia puutteita nykyään niin naisilla kuin miehillä.
Ehkä tärkeintä, älä stressaa tai yritä liikaa. Äläkä varsinkaan surkuttele. Yksin on aina parempi, kuin ikävän ihmisen kanssa. M46
Seinäänheitetty meloni😄 Itseironia pukee sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt tinderiä mutta tuleeko se Match siitä että molemmat tykkäävät toisistaan? Siis että jos naiset saa satoja matchejä niin eikö ne silloin itsekin tykkää sadoista miehistä? Vai onko tuo sana match väärin käytetty?
Kyllä, match on se kun molemmat tykkää. Minulla siis 0 matchia ja 6 tykkäystä.
Jos nyt ajatellaan, että profiilini on nähnyt päivässä vaikkapa 100 naista, se tekee nyt jo yli tuhat naista. Näistä kuuden mielestä olen ollut kiinnostava. Se on kyllä veretseisauttava tulos.
t. Alkuperäinen kirjoittaja.
Noin muotoiltuna tuo kyllä kuulostaa aika julmalta touhulta. Tuhat näkee, 994 ei kiinnostu tippaakaan.
Olen nainen enkä ole kyllä minäkään saanut kovin montaa tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt tinderiä mutta tuleeko se Match siitä että molemmat tykkäävät toisistaan? Siis että jos naiset saa satoja matchejä niin eikö ne silloin itsekin tykkää sadoista miehistä? Vai onko tuo sana match väärin käytetty?
Jos nyt ajatellaan, että profiilini on nähnyt päivässä vaikkapa 100 naista, se tekee nyt jo yli tuhat naista. Näistä kuuden mielestä olen ollut kiinnostava. Se on kyllä veretseisauttava tulos.
Noin muotoiltuna tuo kyllä kuulostaa aika julmalta touhulta. Tuhat näkee, 994 ei kiinnostu tippaakaan.
Ja vaikka match tulisi, se ei tarkoita, että keskustelua syntyisi tai että mikään johtaisi treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ylipainoa ja lärvi yhtä symmetrinen kuin seinään heitetty meloni, mutta silti on aina riittänyt jumalaisen kauniitakin kiinnostuneita naisia niin sovelluksissa kuin tosielämässäkin, mutta ehkä enemmän sovellusten kautta aloittaen, koska se on helpompaa. Ikinä ei ole ollut vaikeuksia löytää seuraa, kevyempää tai vakavampaa, jos on ollut halua.
Kannattaa panostaa siihen profiilin tekstiin. Ei sen tarvi olla mitään mukanäppärää läpänheittoa, vaan kuvata sinua järkevällä, selkeällä ja etenkin aidolla tavalla. Empatiakyky, hyvät tunnetaidot, hyvä yleissivistys, hyvät käytöstavat. Noilla pääsee pitkälle ja valitettavasti tuossa setissä on huomattavia puutteita nykyään niin naisilla kuin miehillä.
Ehkä tärkeintä, älä stressaa tai yritä liikaa. Äläkä varsinkaan surkuttele. Yksin on aina parempi, kuin ikävän ihmisen kanssa. M46
Joko valehtelet rumuudestasi ja oletkin ihan kivan näköinen tai sitten valehtelet naisten "jumalaisesta kauneudesta", tai molempia. Tai sitten tämä on vain naisen kirjoittama provo. Nimittäin en väitä, etteikö tavallinen mies voi saada jonkin verran huomiota Tinderissä, mutta aidosti ruma ja lihava mies ei todellakaan löydä sieltä huippukauniita naisia.
Olet ehkä liian hyvännäköinen. Tämä on suomalaisille naisille turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai okei kiitos, mä en tajunnut että tykkäys ja match on eri asia. Jos mä nyt naisena liityn niin näen heti jos joku minusta tykkää? Ja joko tykkään takasin tai en? Jos sulla on 6 tykkäystä ja sinä tykkäät niistä takasin niin sitten se on 6 matchiä? Etkö siis tykännyt niistä kenestäkään? Kiitos oppitunnista! Mitä veikkaat monestako sä olet tykännyt?
Omasta mielestäsi hyvältä näyttäminen ei riitä. Todennäköisesti naisten mielestä näytät rumalta ja typerältä.
Kuvat on paskat, otettu huonossa valossa, väärässä kuvakulmassa, alaviistosta aurinkolasit silmillä ja kaljatuoppi kädessä.
Et osaa kirjoittaa, teksti täynnä kirjoitusvirheitä ja etsit jotain utopistista unelmaa, jota ei ole olemassa eikä sinulla ole naisille mitään annettavaa.
Sinun pitää tuoda naisen elämään jotain nykyistä parempaa, ei huonontaa naisen elämänlaatua.
Osaatko peseytyä? Pyyhitkö ja pesetkö perseesi? Pesetkö hampaasi? Teetkö kotityöt pyytämättä? Onko sinulla elämässä muuta sisältöä kuin kavereiden kanssa lihominen ja kaljan kittaaminen? Oletko älyllisesti 15-vuotiasta teinipoikaa korkeammalla? Oletko itsekeskeinen ja ylimielinen?
Tuossa nyt muutama, joka mättää lähes kaikilla.
Nykyään on harvinaista löytää normaalipainoista ihmistä kun puolet suomalaisista on ylipainoisia. Minun BMI on 21 ja en todellakaan huoli miestä, jolla BMI ylipainon puolella. Mikään salipullistelu ei riitä selitykseksi, koska edes lihaksikkaan ihmisen ei tarvitse olla ylipainoinen. Harvalla salipullistelijallakaan ylipainoa lihaksilla saa selitettyä... Ja kaikki "alle satakiloiset punnitaan neuvolassa" -läpät kannattaa jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä vielä, tiedän tinderistä sen verran että mun naiskaverit on porukassa pläränneet sellasta vauhtia näitä kuvia että eivät he oikeasti ole ei-kiinnostuneita vaan se on ollut sellasta huvittelua vaan. Ei ne mitään lukenut ja sen takia luulin pitkään että tämä on tasan naaman pohjalta tehtyjä arvosteluja ja sekin 20 kuvaa minuutissa, eli ei todellakaan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka match tulisi, se ei tarkoita, että keskustelua syntyisi tai että mikään johtaisi treffeihin.
Eli se on siis ollut vain oot hyvännäköinen. Onnea siitä ja näkemiin-perusteella vai mitenkä? Voi luoja kyllä on huvit joillakin. No ehkä se ainakin tsemppaa että joku tykkää naamastasi. Kuten sanoin ei mun kaverit edes etsi ketään muuta jostain syystä plärää siitä kun kuvakirjaa