Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verraistukea kun puoliso osottautui käyttäjäksi?

Vierailija
14.07.2026 |

Käyttää huumeita vaikka vannoo kivenkovaan ettei käytä mitään.

No naapuri kertoi nähneensä käyttötilanteen yöllä sekä joskus muita vieraita joten meidän suhde on sillä selvä. Oli miettinyt kauan uskaltaako kertoa ja luuli että itsekin olisin käyttäjä.

Enemmän tässä häiritsee petos kuin käyttö.

En edes kehtaa ajatella mitä muita valheita päästää suustaan. Asunnosta katoaa myös välillä tavaraa ja syyttää että olen itse hukannut ne jonnekin vaikka niitä ei löydy mistään pienimmästäkään piilosta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilys on ollut jo pidemmän aikaa kun töistä tullessa asunto on haissut kummalliselle, välillä pilvelle ja välillä kemikaalimaiselle mutta ne tulivat hänen mukaansa naapurista.

Olen kyllä niin vihainen että tekisi mieli ilmoittaa poliisille. Hänellä on lähisukulaisena poliisi eli en tiedä auttaisiko se edes mitään vai tulisiko siitä vain lisää ongelmia?

Tietenkin ilmoitat. Ei sukulaisen status tässä mitään merkitse. 

Vierailija
22/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele jäämistä ja tilanteen kehittymisen seuraamista. Asutteko yhdessä? Ilmeisesti kovin pitkästä sihteesta ei ole kyse, joten parempi lähteä nut kuin katua myöhemmin. Vaaratonta huumeiden käyttöä ei ole sanoivat narkit itse mitä hyvänsä.

Asumme ja asunto on yhteinen eli on pitkä prosessi. Mieli tekisi jo muuttaa mutta pitää kerätä rahat siihen ensin.

Siis omistatteko te sen asunnon yhdessä?

Ikävä kyllä.

Asunto myyntiin, mahdollisimman pian. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden huonoimpia, kyllä jokainen vähänkään huumeissa olevan huomaa. 

Sitten taas päästään siihen, että mitä se miehen polttelu haittaa jos AP ei sitä edes tajua. Suurin ja ainoa haitta on just hysteeriset akat. Naisilla itsellään on paljon tapoja, joita mies vain joutuu sietämään, ja itsekin suomalaisen naisen kanssa seurustelleena tiedän, ettei niitä kykene sietämään täysin selvinpäin. Itse valitsisin aina päihteet, ennemmin kuin suomalaisen naisen, vaikka ilman naista niitä päihteitäkään ei tarvisi.

Älä pelkää. Varmasti saat olla rauhassa aivan kaikista naisista.

Vierailija
24/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilys on ollut jo pidemmän aikaa kun töistä tullessa asunto on haissut kummalliselle, välillä pilvelle ja välillä kemikaalimaiselle mutta ne tulivat hänen mukaansa naapurista.

Olen kyllä niin vihainen että tekisi mieli ilmoittaa poliisille. Hänellä on lähisukulaisena poliisi eli en tiedä auttaisiko se edes mitään vai tulisiko siitä vain lisää ongelmia?

Ei poliisi tee mitään, jos ilmoitat jonkun henkilön joskus polttaneen pilveä. 

Vierailija
25/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden huonoimpia, kyllä jokainen vähänkään huumeissa olevan huomaa. 

Pilven poltostahan tässä taidetaan puhua, ei muista huumeista. Ei sitä todellakaan ihmisestä huomaa. 

Vierailija
26/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei tupakoi mutta oli nähty polttelevan pyöreällä piipulla joten tupakista ei ole kyse..

Pyöreällä piipulla? Mikä se sellainen on? 

Vierailija
27/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ilmoitat. Ei sukulaisen status tässä mitään merkitse. 

Ei poliisille hyvänen aika sentään ilmoiteta sellaisesta, että joku käyttää huumeita. Nehän nauraa pihalle. 

Vierailija
28/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurista? LEL! Ja läpi meni?

Nyt vähän ryhtiä ja itsekunnioitusta, sanon minä!

Vierailija
29/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä vastaisuuden varalle, että minkään huumeen käytöstä ei jää mitään "kemikaalimaista" hajua. 

Vierailija
30/30 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää. Myös puoliso on uhri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän