Psykologi taas syyllistämässä äitejä
IS jutussa, taas oli psykologi syyllistämässä äitejä kun äidit huutavat ja "käyttävät valtaa". Äitien pitää rauhoittua. Totta se on, nainen on naiselle susi. Yleensä nuo tuon tyyppiset ihmiset oman kokemuksen mukaan, psykologit lähipiirissäni eivät tee asioita, eivät siivoa eivätkä kokkaa vaan muut tekevät kun he istuvat vittuilemassa ja tarkkailemassa. Ei äidin tehtävä ole olla mikään buddha joka loputtomasti passaa. Jos lapset ei siivoa omia jälkiään ja se äiti on ainoa joka joutuu siivoamaan ja tekemään niin kyllä siinä ääni lopulta korottuu ja nousee. Vai että ei äiti saisi käyttää valtaa, eli nää Psykologit on sitämeiltä että tietyt naiset on kaikkien muiden alapuolella alistettuina vaan passaamassa ja kun perhe suututtaa niin pitää vaan laske kymmeneen. Olin siis oikeassa kun sanoin, että naiset alistaa toisia naisia. Tää on yksi hyvä esimerkki siitä naisten ja äitien hiljentämisestä. Kyllä minä ääntäni korotan jos lapset ei siivoa, ei ole asiallisesti ruokapöydässä tai muuten perhe tai sukulaiset käyttäytyy kuin pellossa. En ole se alimmainen en ole myöskään näiden terapeuttien käskyläinen. MInun koti, minun säännöt. Minun lapsista ei kasva sellaisia vetelyksiä jotka jättää omat sotkut muille siivottavaksi ja alkaa itkeä jos joku odottaa että kaikki osallistuu ikävältä tuntuviin talous ja kotitöihin.
Up