Psykologi taas syyllistämässä äitejä
IS jutussa, taas oli psykologi syyllistämässä äitejä kun äidit huutavat ja "käyttävät valtaa". Äitien pitää rauhoittua. Totta se on, nainen on naiselle susi. Yleensä nuo tuon tyyppiset ihmiset oman kokemuksen mukaan, psykologit lähipiirissäni eivät tee asioita, eivät siivoa eivätkä kokkaa vaan muut tekevät kun he istuvat vittuilemassa ja tarkkailemassa. Ei äidin tehtävä ole olla mikään buddha joka loputtomasti passaa. Jos lapset ei siivoa omia jälkiään ja se äiti on ainoa joka joutuu siivoamaan ja tekemään niin kyllä siinä ääni lopulta korottuu ja nousee. Vai että ei äiti saisi käyttää valtaa, eli nää Psykologit on sitämeiltä että tietyt naiset on kaikkien muiden alapuolella alistettuina vaan passaamassa ja kun perhe suututtaa niin pitää vaan laske kymmeneen. Olin siis oikeassa kun sanoin, että naiset alistaa toisia naisia. Tää on yksi hyvä esimerkki siitä naisten ja äitien hiljentämisestä. Kyllä minä ääntäni korotan jos lapset ei siivoa, ei ole asiallisesti ruokapöydässä tai muuten perhe tai sukulaiset käyttäytyy kuin pellossa. En ole se alimmainen en ole myöskään näiden terapeuttien käskyläinen. MInun koti, minun säännöt. Minun lapsista ei kasva sellaisia vetelyksiä jotka jättää omat sotkut muille siivottavaksi ja alkaa itkeä jos joku odottaa että kaikki osallistuu ikävältä tuntuviin talous ja kotitöihin.
Kommentit (40)
Eikös tällainen lapselle sanoittaminen (lässytys) ole kauttaaltaan tätä päivää?
Tuolle alalle usein hakeudutaan omien yläpääongelmien takia. Kaikenlaisia vipeltäjiä sitä sitten on ryhtymässä neuvomaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tällainen lapselle sanoittaminen (lässytys) ole kauttaaltaan tätä päivää?
Kyllä. Ja tunteet voi sanoittaa täysin väärin, mikä taas vie lapsen vaikeuksiin myöhemmin.
Onneksi syntyvyys laskee roimasti ja nämä kitisijät saavat samalla nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi syntyvyys laskee roimasti ja nämä kitisijät saavat samalla nenilleen.
Liiallinen neuvojen ja vaatimusten tuputtaminen yhdistettynä huostaanoton jatkuvaan uhkaan ovat yhdessä aiheuttaneet syntyvyyden romahtamisen.
Tietyt tahot tekevät itsestään tarpeettomia.
Normaalit aikuiset, isät tai äidit ja muukin, oppivat siitä, etteivät toista samoja virheitä. Narsistit eivät opi ja jankkaavat ja jatkavat samoja vanhoja malleja.
mene muualle itkemään, ap Ja opettele kirjoittamaan. Sanasalaattisi on epämiellyttävää luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit aikuiset, isät tai äidit ja muukin, oppivat siitä, etteivät toista samoja virheitä. Narsistit eivät opi ja jankkaavat ja jatkavat samoja vanhoja malleja.
Monet psykologit, terapeutit ja sosiaalityöntekijät ovat narsisteja itse.
Ja äidit taas väistelemässä vastuutaan.
Naisille ei kyllä mikään järkipuhe auta. Ovat aina olevinaan täydellisiä ja tekevät kaiken oikein. Narsismia vai mitä se sitten lienee.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaistesi kommenttien takia syntyvyys laskee koko ajan.
Sääliksi käy narskuakkojen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ne äidit on tehnyt ne lapset. Heillä on tekijänoikeus lapsiinsa. Kun tarpeeksi haukut äitejä, ei enää synny lapsia, eikä tule sitä eläkettä sitten. Kukaan ei hanki lapsia viranomaisia tai asiantuntijoita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaistesi kommenttien takia syntyvyys laskee koko ajan.
Huhheijaa. Eli syntyvyys laskee kun vastuuta ei haluta ottaa. Se kuulostaa loogiselta.
Mutta tottakai se on minun viestieni syytä 😂
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kyllä mikään järkipuhe auta. Ovat aina olevinaan täydellisiä ja tekevät kaiken oikein. Narsismia vai mitä se sitten lienee.
Nauti laskevasta syntyvyydestä, se johtuu juuri sinun tapaisten urpojen kommenteista. Toivottavasti kukaan ei maksa eläkettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne äidit on tehnyt ne lapset. Heillä on tekijänoikeus lapsiinsa. Kun tarpeeksi haukut äitejä, ei enää synny lapsia, eikä tule sitä eläkettä sitten. Kukaan ei hanki lapsia viranomaisia tai asiantuntijoita varten.
Lapsi ei ole äidin omaisuutta. Lapsi on erillinen ihminen jolla on oikeutensa ja niitä ei äiti voi ohittaa vaikka te mielisairaat narsistiakat varmasti niin luulettekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti laskevasta syntyvyydestä, se johtuu juuri sinun tapaisten urpojen kommenteista. Toivottavasti kukaan ei maksa eläkettäsi.
Se johtuu teistä narsistisista naisista jotka välttelette vastuuta ja joita miehet pakenevat.
Käy käsi kädessä lasten pahoinvointi ja naisten kasvavat mielisairaudet.
Työelämässä ja oppilaitoksissa sitten näkee näitä tyyppejä, kenen äiti ei ole koskaan korottanut ääntään. Eivät siivoa omia jälkiään vaan just hyvin kasvatetut tunnolliset ihmiset joutuu siivoamaan heidän jälkensä kun luulevat, ettei se kuulu heille! Ei onnistu sama peli enää, kaikki osallistuu yhteisiin asioihin ja jos ei osallistu niin sitten ääntä korotetaan. Psykologit ei määrää. Nyt nähdäään mikä on lopputulos kun äitien auktoriteetti on viety, ja se näyttääkin olevan Psykologien "aikaansannosta".