Psykologi taas syyllistämässä äitejä
IS jutussa, taas oli psykologi syyllistämässä äitejä kun äidit huutavat ja "käyttävät valtaa". Äitien pitää rauhoittua. Totta se on, nainen on naiselle susi. Yleensä nuo tuon tyyppiset ihmiset oman kokemuksen mukaan, psykologit lähipiirissäni eivät tee asioita, eivät siivoa eivätkä kokkaa vaan muut tekevät kun he istuvat vittuilemassa ja tarkkailemassa. Ei äidin tehtävä ole olla mikään buddha joka loputtomasti passaa. Jos lapset ei siivoa omia jälkiään ja se äiti on ainoa joka joutuu siivoamaan ja tekemään niin kyllä siinä ääni lopulta korottuu ja nousee. Vai että ei äiti saisi käyttää valtaa, eli nää Psykologit on sitämeiltä että tietyt naiset on kaikkien muiden alapuolella alistettuina vaan passaamassa ja kun perhe suututtaa niin pitää vaan laske kymmeneen. Olin siis oikeassa kun sanoin, että naiset alistaa toisia naisia. Tää on yksi hyvä esimerkki siitä naisten ja äitien hiljentämisestä. Kyllä minä ääntäni korotan jos lapset ei siivoa, ei ole asiallisesti ruokapöydässä tai muuten perhe tai sukulaiset käyttäytyy kuin pellossa. En ole se alimmainen en ole myöskään näiden terapeuttien käskyläinen. MInun koti, minun säännöt. Minun lapsista ei kasva sellaisia vetelyksiä jotka jättää omat sotkut muille siivottavaksi ja alkaa itkeä jos joku odottaa että kaikki osallistuu ikävältä tuntuviin talous ja kotitöihin.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit aikuiset, isät tai äidit ja muukin, oppivat siitä, etteivät toista samoja virheitä. Narsistit eivät opi ja jankkaavat ja jatkavat samoja vanhoja malleja.
Monet psykologit, terapeutit ja sosiaalityöntekijät ovat narsisteja itse.
Sosiaalityöntekijät ainakin kaikki. Tein useita kursseja sosiaalityöstä yliopistolla ja ne muijat on joku oma ihmislajinsa, eikä hyvässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja äidit taas väistelemässä vastuutaan.
Ne äidit on tehnyt ne lapset. Heillä on tekijänoikeus lapsiinsa. Kun tarpeeksi haukut äitejä, ei enää synny lapsia, eikä tule sitä eläkettä sitten. Kukaan ei hanki lapsia viranomaisia tai asiantuntijoita varten.
Lapsi ei ole äidin omaisuutta. Lapsi on erillinen ihminen jolla on oikeutensa ja niitä ei äiti voi ohittaa vaikka te mielisairaat narsistiakat varmasti niin luulettekin.
Ilman äitejä (naisia) ei ole lapsia.
Spermaa voi pakastaa mielin määrin, kohtua taas ei voida tuottaa keinotekoisesti.
Äitejä kunnioitetaan, mikäli halutaan yhteiskunnan jatkuvuutta l. lapsia tänne syntyvän.
Vierailija kirjoitti:
mene muualle itkemään, ap Ja opettele kirjoittamaan. Sanasalaattisi on epämiellyttävää luettavaa.
Oletpa sinä syrjintää harrastava, ehkä totuus sattuu sinuun, kolahtiko? Tällä asialla ei ole mitään tekemistä oikeinkirjoituksen kanssa, joten älä yritä johdatella harhaan aiheesta. Pysytäämpä aiheessa. Ei onnistu enää manipuolointi ja aivopesu.
Vierailija kirjoitti:
Ja Psykologit taas jakelemassa perättömiä syytöksiä tunnollisille vastuunsa kantaville äideille. Projisoit.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kyllä mikään järkipuhe auta. Ovat aina olevinaan täydellisiä ja tekevät kaiken oikein. Narsismia vai mitä se sitten lienee.
Se ,että saat omassa kotonasi pitää kuria ilman jonkun Psykologin vihapuhetta äitejä kohtaan ei ole täydellisyyttä eikä narsismia. Ei onnistu tuo aivopesu ja projisointi enää. Ei se lapsensa kunnon kansalaisuuteen kasvattava äiti ole se narsisti vaan se patalaiska psykologi joka vain istuu arvostelemassa sitä tekevää äitiä. Jatkoa ei seuraa, mitta on meillä täynnä. Me äidit emme ole alimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne äidit on tehnyt ne lapset. Heillä on tekijänoikeus lapsiinsa. Kun tarpeeksi haukut äitejä, ei enää synny lapsia, eikä tule sitä eläkettä sitten. Kukaan ei hanki lapsia viranomaisia tai asiantuntijoita varten.
Lapsi ei ole äidin omaisuutta. Lapsi on erillinen ihminen jolla on oikeutensa ja niitä ei äiti voi ohittaa vaikka te mielisairaat narsistiakat varmasti niin luulettekin.
Et näköjään ymmärrä yhtään mitään. Se että lapsi oppii huolehtimaan yhteisestä hyvästä ja käytöstavat ei liity mitenkään lapsen oikeuksien toteutumiseen johon nää keskustelut aina ohjataan. Pysytään perusasioissa eli siinä, että äideilläkin on oikeuksia, äiti ole alin palvelija kun muu perhe korottaa ääntään ja sotkee vapaasti.
Psykologit keksineet, että jos joku äiti uskaltaa heitä kyseenalaistaa niin voi valehdella että se äiti on mielisairas vaikka oikeasti on terve. Kätevä tapa ottaa kaikki valta itselleen yksipuolisesti päästä määräilemään ja kontrolloimaan mitä kenenkin pitäisi olla joka sekunti. Psykologit haluavat että heitä mielistellään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tällainen lapselle sanoittaminen (lässytys) ole kauttaaltaan tätä päivää?
Jep ja nykyisin sekin on "huutamista" kun vain käsket vähän napakammin lastasi. Toki lapselle pitää olla lempeä, mutta se että nyt on joku ihmeellinen ääripää jossa ei voi puhua lapselle normaalisti jos äiti ylipäätään edes saa enää puhua kodisssaan.
Aloittajaan taisi kolahtaa. Miksi kiihtyä tuollaisesta, jos tiedät tekeväsi oikein? Itse olen kyllä saanut lapseni korjaamaan jälkensä huutamattakin (olen kyllä joskus heikkona hetkenä huutanut enkä silti syyllistynyt tuosta jutusta).
Viranomaisten jatkuva kyttääminen aiheuttaa sen, ettei kiintymyssuhdetta äidin ja lapsen välille synny enää lainkaan. Ei uskalla kiintyä, kun lapsi voidaan viedä minkä tahansa tuntemattoman sivullisen keksimän ilmiannon perusteella,
Vierailija kirjoitti:
Aloittajaan taisi kolahtaa. Miksi kiihtyä tuollaisesta, jos tiedät tekeväsi oikein? Itse olen kyllä saanut lapseni korjaamaan jälkensä huutamattakin (olen kyllä joskus heikkona hetkenä huutanut enkä silti syyllistynyt tuosta jutusta).
Miten niin kolahtaa, et ymmärrä isompaa kokonaisuutta. Sulla on ollut sitten helpommat lapset jotka uskoo ja tottelee huutamatta, oletko tyhmä vai oletko kuullut että lapset on erilaisia luonteeltaan joten mene muualle kehumaan itseäsi ja egoilemaan. Empatia kykyä sinulla ei näköjään ole niitä kohtaan kenen lapset on itseppäisempiä eikä kokemusta.
Miten olisi se linkki siihen IS juttuun?
Kun ei sieltä mitään tuollaista löydy.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi se linkki siihen IS juttuun?
Kun ei sieltä mitään tuollaista löydy.
Tää juttu tuli vastaan facebookissa -ap
Suomessa ei ole montaa äitiä, mutta pelkkiä synnyttäjiä sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit aikuiset, isät tai äidit ja muukin, oppivat siitä, etteivät toista samoja virheitä. Narsistit eivät opi ja jankkaavat ja jatkavat samoja vanhoja malleja.
Monet psykologit, terapeutit ja sosiaalityöntekijät ovat narsisteja itse.
Jep, mikä tarve on olla lehtien parrasvaloissa koko ajan haukkumassa äitejä siitä mitä he tekevät ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Jep, meitä äitejä on alettu kutsua synnyttäjäksi. Se kertoo siitä miten meidät nähdään, pelkkänä synnytyskoneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, meitä äitejä on alettu kutsua synnyttäjäksi. Se kertoo siitä miten meidät nähdään, pelkkänä synnytyskoneena.
Raskauden puolivälissä tapahtuneessa keskenmenossakin syntyy nykyään vain raskausmateriaalia, ei kuollutta vauvaa.
Kun ei ollut vauvaa, ei kuulu olla suruakaan.
On eri asia korottaa ääntään kuin räjähtää tyhjästä. Mun äiti oli tällainen ihmissaatana jota sai oikeasti peltätä. Koska äidin räjähtelyä ei pystynyt ennustamaan, muistan tasan kaksi eri tapausta jotka jäivät erittäin hyvin muistiin; tiskikoneen tyhjennys (esikoulu) ja läksyt (ala-aste)
Ensimmäinen tapaus oli sellainen, kun äiti käski tyhjentämään tiskikoneen ja minähän tyhjensin. Tai oikeammin sanottuna yritin tyhjentää, kun parin astian jälkeen äiti alkoi rääkymään, että ei saa "kolistella", koska se häiritsee äidin telkkarin katsomista. Koska äidin telkkarin katsomista ei saa "häiritä", minä yritin mahdollisimman hiljaa tyhjentää sen ja kun äiti alkoi räyhäämään siitä, kun tiskikoneen tyhjennys on yhä edelleen kesken, vaikka äiti nimenomaan kielsi "metelöinnin" joten mikä oli äidin vastaus tähän ongelmaan? SE ITSE ALKOI RAIVO TYHJENTÄÄ KONETTA, VAIKKA SE ITSE KIELSI "KOLISTELUN". Hyvä ettei lautaset haljennut, kun se itse "näytti mallia" siitä kuinka tiskikone tyhjennetään sen itse kiellettyä täysin tavallisen elämisen äänen, jotta äidin telkkarin katselu ei häiriinny.
Toinen tapaus liittyy ala-asteella läksyjen tekemiseen. Kun olin ala-asteella, minulta kiellettiin oman huoneen rauha, mutta samanaikaisesti en kuitenkaan olisi saanut "ärsyttää" äidin telkkarin katsomista joten läksyjen tekeminen oli todellakin tasapainoilua koulun ja kodin välillä, koska oman huoneen rauhan kieltämisen ja äidin telkkarin katsomisen "häirinnän" vuoksi minun piti tehdä läksyt mahdollisimman nopeasti, mutta jos läksyt näyttivät "laiminlyödyiltä" niin se vain lisäsi bensaa liekkeihin, kun opettaja tuo paholaisen palvelija vain ruokki lohikäärmettä. Koska oman huoneen rauha oli kielletty, äidin iltavuorot olivat niitä kaikista parhaimmat päivät, koska äidin iltavuorot mahdollisti sen, että pystyin tekemään läksyt oikeasti keskittyen, kun äidin ollessa töissä pystyin "salaa" tekemään läksyt omassa huoneessa omassa rauhassa. Eräänä päivänä kun tulin koulusta kotiin ja vapaapäivää viettävä äiti vain huudatti ABBAa täysillä volyymilla, mutta oman huoneen rauhan kieltämisen takia jouduin altistumaan melusaasteelle, kahden tunnin kohdalla äiti rääkymään täyttä kurkkua minulle siitä, että "EN PYSTY KATSOMAAN TELLKARII, KUN SINULLA ON LÄKSYT KESKEN". Ja tiedättekö mikä tässä oli ironista? Se, että jos telkkarin katsominen oli "häiriöksi läksyille", miksi ABBAn huudattaminen ei ollut häiriöksi läksyille? No sen takia, koska äidin telkkari ei ollut ongelma minulle vaan minun oma läsnäolo oli äidille häiriöksi. Sen takia alakerta oli käytännössä kiellettyä aluetta, koska telkkari oli äidille sama-asia kuin viinapullo alkoholistille; keskipiste!
Vierailija kirjoitti:
On eri asia korottaa ääntään kuin räjähtää tyhjästä. Mun äiti oli tällainen ihmissaatana jota sai oikeasti peltätä. Koska äidin räjähtelyä ei pystynyt ennustamaan, muistan tasan kaksi eri tapausta jotka jäivät erittäin hyvin muistiin; tiskikoneen tyhjennys (esikoulu) ja läksyt (ala-aste)
Ensimmäinen tapaus oli sellainen, kun äiti käski tyhjentämään tiskikoneen ja minähän tyhjensin. Tai oikeammin sanottuna yritin tyhjentää, kun parin astian jälkeen äiti alkoi rääkymään, että ei saa "kolistella", koska se häiritsee äidin telkkarin katsomista. Koska äidin telkkarin katsomista ei saa "häiritä", minä yritin mahdollisimman hiljaa tyhjentää sen ja kun äiti alkoi räyhäämään siitä, kun tiskikoneen tyhjennys on yhä edelleen kesken, vaikka äiti nimenomaan kielsi "metelöinnin" joten mikä oli äidin vastaus tähän ongelmaan? SE ITSE ALKOI RAIVO TYHJENTÄÄ KONETTA, VAIKKA SE ITSE KIELSI "KOLISTELUN". Hyvä ettei lautaset haljennut, kun se itse "näytti mallia" siitä kuinka tiskikone tyhjennetään sen itse kiellettyä täysin tavallisen elämisen äänen, jotta äidin telkkarin katselu ei häiriinny.
Toinen tapaus liittyy ala-asteella läksyjen tekemiseen. Kun olin ala-asteella, minulta kiellettiin oman huoneen rauha, mutta samanaikaisesti en kuitenkaan olisi saanut "ärsyttää" äidin telkkarin katsomista joten läksyjen tekeminen oli todellakin tasapainoilua koulun ja kodin välillä, koska oman huoneen rauhan kieltämisen ja äidin telkkarin katsomisen "häirinnän" vuoksi minun piti tehdä läksyt mahdollisimman nopeasti, mutta jos läksyt näyttivät "laiminlyödyiltä" niin se vain lisäsi bensaa liekkeihin, kun opettaja tuo paholaisen palvelija vain ruokki lohikäärmettä. Koska oman huoneen rauha oli kielletty, äidin iltavuorot olivat niitä kaikista parhaimmat päivät, koska äidin iltavuorot mahdollisti sen, että pystyin tekemään läksyt oikeasti keskittyen, kun äidin ollessa töissä pystyin "salaa" tekemään läksyt omassa huoneessa omassa rauhassa. Eräänä päivänä kun tulin koulusta kotiin ja vapaapäivää viettävä äiti vain huudatti ABBAa täysillä volyymilla, mutta oman huoneen rauhan kieltämisen takia jouduin altistumaan melusaasteelle, kahden tunnin kohdalla äiti rääkymään täyttä kurkkua minulle siitä, että "EN PYSTY KATSOMAAN TELLKARII, KUN SINULLA ON LÄKSYT KESKEN". Ja tiedättekö mikä tässä oli ironista? Se, että jos telkkarin katsominen oli "häiriöksi läksyille", miksi ABBAn huudattaminen ei ollut häiriöksi läksyille? No sen takia, koska äidin telkkari ei ollut ongelma minulle vaan minun oma läsnäolo oli äidille häiriöksi. Sen takia alakerta oli käytännössä kiellettyä aluetta, koska telkkari oli äidille sama-asia kuin viinapullo alkoholistille; keskipiste!
Tuollainen mielivaltainen räjähtely on tietysti eri asia kuin se, että suoraviivaisesti komentaa lasta vaikka siivoamaan oman huoneen. En ole kuvailemasi kaltainen äiti. Silti minusta on tehty lasu huutamisesta vaikka en huuda mitenkään mielivaltaisesti turhasta. Huusin kun lapsi oli kaukana minusta ja käskin tulla luokseni ja lähteä kotiin eli "huusin" ja komensin kotiin, ei mitään sellaista mielivaltaista ristiriitaista päätöntä huutamista vaan ihan looginen komento kotia. Meillä perheessä ollut sitä ongelmaa että osa naisista on alistettu siivooja, pyykkärit, ruuanlaittajaksi kun muut istuu. Nyt on ihmisillä kovat paikat kun en alistu vaan odotan, että kaikki tekee osansa esim. kotitöistä. Sen huomaa, että tietyntyyppisillä ihmisillä on siinä kestämistä ettei ketään alisteta tuhkimon osaan. Ja mun lapsi saa oman huoneen rauhan enkä katso telkkaria. Meillä telkkari on enemmän lasten käytössä ollut kuin minun.
Eipä sinuakaan mikään vastuu kiinnosta, joten naiset säästyvät paljolta kun eivät lisäänny sinun kanssasi.