Montako saikkupäivää on tänä vuonna tullut käytettyä ja oletko julkisella vai yksityisellä?
Kommentit (66)
Yksityinen 0.
Viime vuonna 1 saikkupvä.
0 ja julkisella. Olin viimeksi saikulla 2 päivää viime vuoden toukokuussa noron takia.
Yksityinen työnantaja ja reilu parikyt päivää varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen 0.
Viime vuonna 1 saikkupvä.
Lusmu
Vierailija kirjoitti:
0 ja julkisella.
T y h m äkö olet?
Ei yhtään ja itseasiassa viimeisin saikku on vuodelta 2023, 8 päivää sydänkohtauksen ja pallolaajennuksen jälkeen.
Julkisella puolella olen töissä.
8 saikkupäivää henkisen hyvinvoinnin vuoksi. Olen töissä yksityisellä. M41
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään ja itseasiassa viimeisin saikku on vuodelta 2023, 8 päivää sydänkohtauksen ja pallolaajennuksen jälkeen.
Julkisella puolella olen töissä.
Petterikö se siellä kusettaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole pikemminkin henkisen pahoinvoinnin vuoksi? Harvoin sitä saikkua hyvinvoinnista annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole pikemminkin henkisen pahoinvoinnin vuoksi? Harvoin sitä saikkua hyvinvoinnista annetaan.
Henkisen hyvinvoinnin puutteen vuoksi tai henkisen hyvinvoinnin tukemiseksi
Ei yhtään viiteen vuoteen, 1 kerta kymmeneen ja sekin johtui leikkauksesta.
Kaksi päivää, julkisella töissä.
Olin niin kipeä, etten pystynyt edes etätöissä olemaan palavereissa mukana. Viimeksi tätä ennen saikulla olen ollut marraskuussa ennen koronaa.
Voidaan olla omalla ilmoituksella 3 päivää, ja esihenkilön luvalla 5 päivää. En ole ollut niin montaa päivää putkeen tuolla lailla kertaakaan, pidempi sairasloma vaatii lääkärintodistuksen, ja sen sai umpparileikkauksen takia pyytämättä joskus 2008 tai 2009....
Kiusa se on pienikin kiusa
0 ja julkisella.