Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menisin ravintolaan +15€ annoksille?

Vierailija
14.07.2026 |

Kun kotona syö alle puoleen hintaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saat kuunnella kitiseviä pentuja, toisten ihmisten paskapuhetta, antaa tippiä paskasta palvelusta jne. Todellisuudessa kotiruokasi on myös terveelisempää. 

Vierailija
2/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruuan mukana saa myös vähemmän suolaa ja muita haitta-aineita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus?

Vierailija
4/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kokkaat itse ruokasi etkä oleta, että se on aina vaimon homma.

Vierailija
5/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa saa parempaa ruokaa eikä tarvitse itse kokata. Olisi ankeaa tulla kotiin museoreissun jälkeen nälkäisenä ja pitäisi vielä ruokaa laittaa.

Vierailija
6/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itse aterian opiskelijaravintolassa 2,90€

Vierailija
7/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nepalilainen ammattikokki osaa tehdä perinteistä nepalilaista ruokaa oikein maustettuna. Minä en todellakaan osaa.

-Kylmis

Vierailija
8/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 15 euroa on varsin halpa hinta ravintolassa.

Vierailija
9/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa saa parempaa ruokaa eikä tarvitse itse kokata. Olisi ankeaa tulla kotiin museoreissun jälkeen nälkäisenä ja pitäisi vielä ruokaa laittaa.

Eikä tiskata!

Vierailija
10/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiruuan mukana saa myös vähemmän suolaa ja muita haitta-aineita

Suola on tarpeellista ja terveellistä, ilman sitä kuolet.

Vierailija
11/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menekkään mutta 6€ ravintoloihin menen.

Vierailija
12/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ravintolaruuassa myös palvelusta ja miljööstä. Enkä jaksa kotona olla kokkailuissani järin kokeileva (koska aikaa on jokaisella vain 24 tuntia vuorokaudessa ja itse käytän sen aikani mieluummin muuhun kuin ruoanlaittoon tai tiskihuoltoon, joita inhoan). Ravintolan keittiössä on myös mahdollisuus ihan eri tasoiseen ruoanlaittoon kun kotosalla, mulla ei esim. ole kalustoa (kaasupoltin, hiiliteräspannut) flambeeraukseen savustamiseen eikä vaikkapa kaasuliettä tai grilliä, ellei uunin grillivastuksia lasketa. 

Eli maksan mielelläni siitä ammattitaidosta ja innovoinnista, mitä hyvä ammattikokki pystyy tarjoamaan. Mun osaamiseni ja kiinnostukseni on ihan muualla kun ruuanlaitossa, ja en koe ongelmaksi maksaa ammattilaiselle sitten vaikka sen 100-200 euroa hyvästä illallisesta.

Vierailija
13/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut arvostaa omaa aikaansa, eikä halua käyttää 2 tuntia päivästä johonkin helvetin makaronilaatikon tai pizzan tekemiseen.

Vierailija
14/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan välillä vaihtelua, eikä nuo ole joko-tai vaihtoehtoja. Kokata saa kotona joka tapauksessa. 

Vierailija
15/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏼🍺🍕🥩

Vierailija
16/16 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan ravintolaruuassa myös palvelusta ja miljööstä. Enkä jaksa kotona olla kokkailuissani järin kokeileva (koska aikaa on jokaisella vain 24 tuntia vuorokaudessa ja itse käytän sen aikani mieluummin muuhun kuin ruoanlaittoon tai tiskihuoltoon, joita inhoan). Ravintolan keittiössä on myös mahdollisuus ihan eri tasoiseen ruoanlaittoon kun kotosalla, mulla ei esim. ole kalustoa (kaasupoltin, hiiliteräspannut) flambeeraukseen savustamiseen eikä vaikkapa kaasuliettä tai grilliä, ellei uunin grillivastuksia lasketa. 

Eli maksan mielelläni siitä ammattitaidosta ja innovoinnista, mitä hyvä ammattikokki pystyy tarjoamaan. Mun osaamiseni ja kiinnostukseni on ihan muualla kun ruuanlaitossa, ja en koe ongelmaksi maksaa ammattilaiselle sitten vaikka sen 100-200 euroa hyvästä illallisesta.

kalustoa (kaasupoltin, hiiliteräspannut)

Kaupasta saa.

.

flambeeraukseen savustamiseen eikä vaikkapa kaasuliettä tai grilliä, 

Okt, niin pihalla on rengaspoltin, savustin, grilli, nuotio....

.

ellei uunin grillivastuksia lasketa. 

Nekin löytyy :)

Lisäksi vielä puuliesi ja voileipägrilli.

.

Lähimpään ravintolaksi laskettavaan ruokalaan 23km, niin ei tosiaan tule lähdettyä. Ruokajuomat kun ottaa niin 90€ ei riitä yhdensuuntaiseen taksimatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan