Mikä saa naisen antamaan Harkimon, kauramiljonäärin tai Jungnerin näköisille miehille?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma
Tämä! Etenkin Hjalliksen tapauksessa.
Ei, Hjallis ei ole yhtään karismaattinen, mutta Jungner on.
Ap on niin pinnallinen, ettei käsitä aivpjen olevan merkittävin seksielin. Kun naisen aivoja stimuloi oikealla tavalla, niin sammakkokin tuntuu seksikkäältä. Jungner on älykäs. Ulkonäkö vähän samaa sarjaa kuin Marilyn Monroen aviomiehellä Arthur Millerillä. Googlaa hänen kuviaan ap.
https://www.esquire.com/uk/culture/film/a41242949/blonde-arthur-miller-…
Minun mielestäni Hjallis on karismaattinen, samoin Jungner. Sinun mielipiteesi on omasi, et voi puhua muiden suulla.
On helppo olla karismaattinen ja välitön kun ei ole huolta huomisesta. Eli joko paljon rahaa tai sitten muuten vaan huithapeli.
Jos Hjallis ja Jungner olisivat perusinssejä joltain tylsältä alalta tai raksamiehiä, niin kukaan nainen ei kääntäisi päätään heidän suuntaansa.Ainakin toisella oli kovasti vientiä jo parikymppisenä, joten teoriasi niinsanotusti kusee.
Varmaan molemmilla on vientiä ollut jo nuorena. Karismaa joko on tai ei ole. Jos vaikka Hjalliksesta puhutaan, tuskin ne seuramiehen taidot ovat kehittyneet seitsemänkymppisenä, kyllä ne ovat olleet jo aiemmin. Kauniita naisia on pyörinyt hänen ympärillään niin kauan kun hän on ollut julkisuudessa, toki julkisuus on auttanut asiaa, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
RAHA. Raha on naisille aina tärkeintä, vain ja ainoastaan RAHA.
Sulle naisen ulkonäkö on niin tärkeä että olet ihan sokaistunut ajattelemaan, että jos joku ihastuu vähemmän komeaan mieheen, alat heti punoa salajuonia golddiggereistä ja muista.
Newsflahs: kaikki ihmiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaisen naisen noiden kanssa on. Raha, maine ja kuuluisuus kiehtoo näitä naisia.
Itse en huolisi ketään noista. Jokainen on mun silmissä ruma ja ällö. Mua ei voi ostaa rahalla tms. Miehen pitää ulkoisesti viehättää mua, että voin hänestä syttyä. Etoo ajatuskin, että pitäisi antaa jonkun ällötyksen koskea itseensä. Etoo myös ajatus siitä, että pitäisi olla jonkun kanssa pelkän rahan tms. vuoksi. Ja vaikka mies miellyttäisi mua ulkoisesti, mutta mies on kusipää, niin ei kiinnosta sellainenkaan.
Ei, en etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallisen näköinen mies kelpaa oikein hyvin. Sellainen joka miellyttää mun silmää, ei miehen tarvitse muiden silmää miellyttää. Myös luonne ratkaisee ja se miten mies kohtelee muita.
Oletpa sä pinnallinen. Noila miehillä voi olla vaikka mitä ihania ominaisuuksia, mutta sä näet vain pinnan.
Ja koska sä näet vain pinnan, oletat että heidän naisensa ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ruma leuaton vanha ukko hyi.
Ihan tavallisen näköisiä miehiä he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RAHA. Raha on naisille aina tärkeintä, vain ja ainoastaan RAHA.
Tunnen naisen, joka on ollut hetken yhden noista kanssa. Hänellä oli itsellään paljon enemmän rahaa kuin ko. miehellä.
Haki siis julkisuutta.
Ei hakenut.
Huomaan että asia kismittää sinua kovasti. Ehkä voisit käsitellä kateudentunteitasi terapiassa.
Mitä kateuden tunnetta? 🤣 Olen nainen, enkä ikinä koskisi noin rumiin ukkohin. En ymmärrä, miten kukaan pystyy.
Personallisuutesi haiskahtaa tänne asti. Ehkä joskus kasvat aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma
Ap on niin pinnallinen, ettei käsitä aivpjen olevan merkittävin seksielin. Kun naisen aivoja stimuloi oikealla tavalla, niin sammakkokin tuntuu seksikkäältä. Jungner on älykäs. Ulkonäkö vähän samaa sarjaa kuin Marilyn Monroen aviomiehellä Arthur Millerillä. Googlaa hänen kuviaan ap.
Minun mielestäni Hjallis on karismaattinen, samoin Jungner. Sinun mielipiteesi on omasi, et voi puhua muiden suulla.
On helppo olla karismaattinen ja välitön kun ei ole huolta huomisesta. Eli joko paljon rahaa tai sitten muuten vaan huithapeli.
Jos Hjallis ja Jungner olisivat perusinssejä joltain tylsältä alalta tai raksamiehiä, niin kukaan nainen ei kääntäisi päätään heidän suuntaansa.
Ilmeiseti elät mielikuvitusmaailmassa, missä naiset eivät pidä raksamiehiä hotteina.
Vierailija kirjoitti:
Raha
"Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää" - tuomari Nurmio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma
Jos Hjallis ja Jungner olisivat perusinssejä joltain tylsältä alalta tai raksamiehiä, niin kukaan nainen ei kääntäisi päätään heidän suuntaansa.Ilmeiseti elät mielikuvitusmaailmassa, missä naiset eivät pidä raksamiehiä hotteina.
Raksamiehiäkin on laidasta laitaan. Taitaa ne kalenterien raksamiehet olla vain fantasiatuotetta ja Village People-rekvisiittaa. Jos puhutaan Jungnerin ja Hjalliksen ikäluokasta, niin epäilen, että sen ikäiset raksamiehet kovin hotteja olisivat.
Vierailija kirjoitti:
”Paksu lompakko, helppo on lempää pyytää, kerjääjä alla silmies …”
Tuomari Nurmio
Kohdusta hautaan ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma leuaton vanha ukko hyi.
Ihan tavallisen näköisiä miehiä he ovat.
Nenät
Ei näitä miehiä kukaan nuori nainen katsoisi jos heillä ei olisi rahaa.
Julkisuuden henkilöitä. Lähes sama miltä näytät. Kun miehestä tulee tunnettu, saa kuin viikatteella kaataa. Naisten "parhaita" puolia...
Luulen, että he ovat varmaan anteliaita. Minun mieheni ei ole miljonääri,itse asiassa tavatessamme hän oli huonolla palkalla ja ajoi kaverinsa autolla, mutta jo silloin oli luonteeltaan antelias. Siis ei-pihi.
Olemme olleet naimisissakin jo 12 vuotta ja hän yhä on antelias. Hän pyrkii siis toteuttamaan kaikki toiveeni, ja se on todella puoleensavetävää.
Hän tietää, että tykkään leikkokukista, ja siksi tuo usein kukkia. Vaikka vain pirkka-ruusuja. Kun tykkään jostain tavarasta tai ruoka-aineesta kaupassa, niin hän ostaa sen, jos vain pystyy. Lomalla hän valitsee viiden tähden hotellin, tai vanhan linnahotelkin, koska tietää minun tykkäävän sellaisista. Siis tietty, jos sopii budjettiin. Nyt tarvitsemme uuden sohvan ja sanoin, minkä värisen haluan. Hän vastasi, että päätä ihan itse väri. Hän ostaa viiniksi kuohuvaa, koska tietää, että tykkään. Jos kaupassa ostaa karkkia, tuo aina minun lempikarkkejani.
Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä, mutta ei hän omia tarpeitaan ohita. Ostaa kaupasta myös omia lempikarkkejaan, kuohun viereen itse tykkäämäänsä punkkua, ja haluaa ehdottomasti päästä osallistumaan sohvan valintaan. Kyse on vain asenteesta, että haluaa tarjota toiselle mahdollisimman paljon hyvää.
Eksäni oli pihi. Piti viimeisen päätösvallan itsellään, eikö tuohut kukkia (turhaa rahanhaaskausta), ei tuonut minun lempikarkkejani (koska ne eivät ole hyviä), eikä maksanut mistään yli kahden tähden hotellista (ei ole mitään järkeä).
Arvatkaa vain, kumpi mies tekee minut onnellisemmaksi.
Se että mies pitää huolta naisesta taloudellisesti ja todennäköisesti myös kohtelee tätä hyvin. Komeinkaan mies ei ole mitään jos loisii naisessa tai pahoinpitelee tätä. Suurin osa köyhistä miehistä hyväksikäyttää ja pahoinpitelee naisia ihan ulkonäöstä riippumatta.
Nuo ap:n esimerkit ovat kaikki sosiaaalisesti taitavia.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että he ovat varmaan anteliaita. Minun mieheni ei ole miljonääri,itse asiassa tavatessamme hän oli huonolla palkalla ja ajoi kaverinsa autolla, mutta jo silloin oli luonteeltaan antelias. Siis ei-pihi.
Olemme olleet naimisissakin jo 12 vuotta ja hän yhä on antelias. Hän pyrkii siis toteuttamaan kaikki toiveeni, ja se on todella puoleensavetävää.
Hän tietää, että tykkään leikkokukista, ja siksi tuo usein kukkia. Vaikka vain pirkka-ruusuja. Kun tykkään jostain tavarasta tai ruoka-aineesta kaupassa, niin hän ostaa sen, jos vain pystyy. Lomalla hän valitsee viiden tähden hotellin, tai vanhan linnahotelkin, koska tietää minun tykkäävän sellaisista. Siis tietty, jos sopii budjettiin. Nyt tarvitsemme uuden sohvan ja sanoin, minkä värisen haluan. Hän vastasi, että päätä ihan itse väri. Hän ostaa viiniksi kuohuvaa, koska tietää, että tykkään. Jos kaupassa ostaa karkkia, tuo aina minun lempikarkkejani.
Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä, mutta ei hän omia tarpeitaan ohita. Ostaa kaupasta myös omia lempikarkkejaan, kuohun viereen itse tykkäämäänsä punkkua, ja haluaa ehdottomasti päästä osallistumaan sohvan valintaan. Kyse on vain asenteesta, että haluaa tarjota toiselle mahdollisimman paljon hyvää.
Eksäni oli pihi. Piti viimeisen päätösvallan itsellään, eikö tuohut kukkia (turhaa rahanhaaskausta), ei tuonut minun lempikarkkejani (koska ne eivät ole hyviä), eikä maksanut mistään yli kahden tähden hotellista (ei ole mitään järkeä).
Arvatkaa vain, kumpi mies tekee minut onnellisemmaksi.
ihana!
Vierailija kirjoitti:
Raha
Rumin niistä on? Se Junger
Vierailija kirjoitti:
Raha
Tuskin esimerkiksi Toni Niemisellä rahaa on mutta velkaa piisaa ja silti taitaa joka vuosi olla uusi nainen ja kappas onkin taas uus nainen raskaana ja seuraavaa kehiin.
Hjallis vaikuttaa kivalta. Noista muista en tiedä.