Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen antamaan Harkimon, kauramiljonäärin tai Jungnerin näköisille miehille?

Vierailija
14.07.2026 |

Aito rakkaus tietenkin.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RAHA. Raha on naisille aina tärkeintä, vain ja ainoastaan RAHA.

Tuo kertoo vain sinusta itsestäsi, projisoit oman materialismisi naisiin. Eli me kuulijat huomaamme, että sinulle naisia vihaavana miehenä_on elämässä tärkeintä raha.

Vierailija
22/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karisma 

Tämä! Etenkin Hjalliksen tapauksessa. 

Olen itsekin kuullut Hjalliksesta juuri näin, karismaattinen, vieraanvarainen ja mukava seuramies.

Ja jotenkin iätön, sen pariskunnan ikäeroa ei juurikaan edes laita merkille, vaikka sitä on enemmän kuin palstaneuvosto sallii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkimo 😱

Kaikki eivät pidä kaikista.

Vierailija
24/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako nämä nyt sitten rahaa naisille? Todennäköisesti eivät.

Vierailija
25/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karisma 

Tämä! Etenkin Hjalliksen tapauksessa. 

Ei, Hjallis ei ole yhtään karismaattinen, mutta Jungner on. 

Ap on niin pinnallinen, ettei käsitä aivpjen olevan merkittävin seksielin. Kun naisen aivoja stimuloi oikealla tavalla, niin sammakkokin tuntuu seksikkäältä. Jungner on älykäs. Ulkonäkö vähän samaa sarjaa kuin Marilyn Monroen aviomiehellä Arthur Millerillä. Googlaa hänen kuviaan ap.

https://www.esquire.com/uk/culture/film/a41242949/blonde-arthur-miller-…

Minun mielestäni Hjallis on karismaattinen, samoin Jungner. Sinun mielipiteesi on omasi, et voi puhua muiden suulla.

Vierailija
26/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Lindholmin ja Suvi Teräsniskan suhde oli syvä, platoninen sielunkumppanuus ja ystävyys?

"Suvi Teräsniska muistelee yhteisiä alkuvuosia - Suvin isä ripitti Olli Lindholmia: Tyttöön ei sitten kajota"

Kaikki tietää että ne panivat menemään. On muuten outoa 16v tytön ja 41v miehen " sielunkumppanuus".

Vierailija
27/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, jos itse olisin joku harkimo, niin varmasti en ottaisi yhtään ketään naista nurkkiini, en minkäänikäistä enkä minkäänlaista. Jotenkin koomista tuollainen parisuhteilu. There's no fool like an old fool.

Vierailija
28/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhma  kysymys ...raha tietenkin..

Sohvilla kun on siellä Dubaissa joku punkeron näköinen rikas elättäjä mutta kun on rahaa

Vierailija
29/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisen naisen noiden kanssa on. Raha, maine ja kuuluisuus kiehtoo näitä naisia.

Itse en huolisi ketään noista. Jokainen on mun silmissä ruma ja ällö. Mua ei voi ostaa rahalla tms. Miehen pitää ulkoisesti viehättää mua, että voin hänestä syttyä. Etoo ajatuskin, että pitäisi antaa jonkun ällötyksen koskea itseensä. Etoo myös ajatus siitä, että pitäisi olla jonkun kanssa pelkän rahan tms. vuoksi. Ja vaikka mies miellyttäisi mua ulkoisesti, mutta mies on kusipää, niin ei kiinnosta sellainenkaan.

Ei, en etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallisen näköinen mies kelpaa oikein hyvin. Sellainen joka miellyttää mun silmää, ei miehen tarvitse muiden silmää miellyttää. Myös luonne ratkaisee ja se miten mies kohtelee muita. 

Vierailija
30/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne anna, ne ottaa🤑

Vierailija
31/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille, ei todellakaan kaikille. 

Jos haluan lisää rahaa, niin teen enemmän töitä. En ole toisten lompakolla kinumassa rahaa vaan maksan ihan itse elämiseni.

Vierailija
32/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lätkän heiluttajat ja muutama tenniksen pelaaja, raha raha

Vierailija
33/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään syytä miksi antaisin moisille yhtään mitään. Ja olen luonteeltani hyvinkin antelias ja aina panemassa...

Vierailija
34/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka on ollut hetken yhden noista kanssa. Hänellä oli itsellään paljon enemmän rahaa kuin ko. miehellä. 

Vierailija
35/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista olla mies, joka ei ymmärrä sosiaalisten taitojen merkitystä. 

Vierailija
36/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka on ollut hetken yhden noista kanssa. Hänellä oli itsellään paljon enemmän rahaa kuin ko. miehellä. 

Haki siis julkisuutta. 

Vierailija
37/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haki siis julkisuutta. 

Ei hakenut.

Huomaan että asia kismittää sinua kovasti. Ehkä voisit käsitellä kateudentunteitasi terapiassa.

Vierailija
38/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee esille se fundamentaallinen ero miesten ja naisten välillä. Mies haluua seksiä naisen kanssa, joka vaikuttaa hedelmälliseltä eli on nuori, terve, kaunis, seksikäs. Naiselle raha ja sosiaalinen asema on kumppanissa paljon tärkeämpää. 

Vierailija
39/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikuinen arvoitus naisten aivotoiminnasta,no Irwin lauloi aikoinaan, raha ratkaisee joten näin se kai on.

Vierailija
40/68 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimo on ihan helv...tin fiksu äijä, mukava ja hyvä keskustelemaan. eikä hänen ulkonäkökään paha ole. Niin miksei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi