Saatana, että on taas paskat K-plussaedut!
Smoothieta ja kaurahiutaleita! Nytvittuoikeesti Kesko, missä kahvitarjoukset??
Kommentit (26)
Kyllä minä tiedän, että noi kanta-asiakas kortit on pelkästään sitä varten että niiden avulla seurataan ostokäyttäytymistä ja muuta ostos dataa. Mutta noilla "henk.koht." -eduilla sitä paskaa hierotaan vähän liian selevästi ja alleviivaten sun naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin oli just niitä mitä meillä yleensä ostetaankin.
Hauskaa jos näin on.
Joo smoothieta ja fairyn paskoja konetiskitabletteja ja kalliitakin vielä tarjouksesta huolimatta. Muuten purkkaa, pågenin hönöä, arla apetina snack, kokkikartanon törkeähintaista pastaa, hk maakarit makkaraa, löfberg kahvia 7,39 pkt!?, tuplapatukoita, kokkikartanon juustohampurilainen, fazerin leipää joka leivottu jossain Virossa, Pirkka rapea kalaleike... vit u mit ä pask aa!
En tiedä menen algoritmit nää on, sillä ei ainakaan mun ostokäytökseen perustuen mikään osu kohdilleen.
No eipä tarvitse tälläkään viikolla käydä kylän kalleimmassa puodissa. Kauppiaskin sellainen ahne nyhväke.
Vierailija kirjoitti:
Joo smoothieta ja fairyn paskoja konetiskitabletteja ja kalliitakin vielä tarjouksesta huolimatta. Muuten purkkaa, pågenin hönöä, arla apetina snack, kokkikartanon törkeähintaista pastaa, hk maakarit makkaraa, löfberg kahvia 7,39 pkt!?, tuplapatukoita, kokkikartanon juustohampurilainen, fazerin leipää joka leivottu jossain Virossa, Pirkka rapea kalaleike... vit u mit ä pask aa!
En tiedä menen algoritmit nää on, sillä ei ainakaan mun ostokäytökseen perustuen mikään osu kohdilleen.
No eipä tarvitse tälläkään viikolla käydä kylän kalleimmassa puodissa. Kauppiaskin sellainen ahne nyhväke.
"Kauppiaskin sellainen ahne nyhväke." 🤣
Älyttömintä on, että niitä etuja varten pitää ladata joku typerä appi, joka vie turhaan puhelimen jo muutenkin kuormitettua muistia ja jolla ei muutoin ole yksinkertaisesti mitään käyttöä. Miksei pelkkä plussakortti riitä, kuten aiemmin?
Sama täällä. Oli just sellaisia henkilökohtaisia tarjouksia joita en muutenkaan koskaan osta. Yleensä ollut edes jotain sellaista mitä yleensä ostan.