Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyllistäjät!

Vierailija
21.05.2007 |

En ymmärrä, että aina pitäisi äitien olla kotona lasten kanssa. Ettekö syyllistä miehiä siitä, että he eivät halua tutustua omiin lapsiinsa, olla poissa työelämästä vuosikausia lapsia hoitamassa.

Just Suomen kuviksessakin bangladeshilainen naisaktivisti sanoi, että keskiluokkaiset naiset ovat pahimpia tasa-arvon polkijoita.

Suomessa sama homma, naiset polkee toisiaan, mutta miehet senkun porskuttaa, etenee ja tienaa. Jos joku nainen haluaa päjätä siinä, heti morkataan (niin kuin Paulaa taannoin).

Mutta siis eikö teillä miehet välitä teidän lapsista. Miksei ne omista elämäänsä pienille lapsille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät kotiin, äidit töihin.

Vierailija
2/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan itse vastuuni ja olin sen 3-vuotta kotona. Nyt mulla on duuni, jota kadehditaan!

Ei mun elämä ole mitenkään täydellistä, mutta teen itseni ja lapseni vuoksi kaikkeni. Kun on itse vastuussa päätöksistä, on hemmetin helppo kantaa vastuunsa ja tehdä " oikein" .

Ei hassumpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pysyköön töissä. Meillä mies haluaa jäädä joksikin aikaa kotiin, ja se järjestetään sitten kun lapsi/lapset on isompia, mutta nyt en vaihtais miehen kanssa rooleja mistään hinnasta.

Vierailija
4/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies pysyköön töissä. Meillä mies haluaa jäädä joksikin aikaa kotiin, ja se järjestetään sitten kun lapsi/lapset on isompia, mutta nyt en vaihtais miehen kanssa rooleja mistään hinnasta.

Aika huono syy ainakin!

Vierailija
5/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sotkisin tähän keskusteluun vielä vanhat hyvät ajat ym. Ei kait ne ennenkään naiset lopettaneet työn teko siihen kun lapsi syntyi. Miten se nykyään on mahdollista?