Mies narisee JOKA ASIASTA !
Mökillä, kotona, autossa ja kaupassa. Väitän, että mieheni on yksi suomen narisevimmista ja nalkuttavimmista miehistä. Autossa sain jonkin raivokohtauksen ja HUUUUUSIN, lopeta nyt jo jumalauta tuo valittaminen tai pysäytä auto bussipysäkille tai tien viereen ja jää siihen, minä jatkan matkaani siitä eteenpäin.
Kommentit (47)
Miesvihaajan trollialoitus #378 tälle päivää.
Vastailee omaan aloitukseensa (liian monta myötäilevää vastausta ekan parin minuutin aikana).
Vierailija kirjoitti:
Vakka on kantensa valinnut.
Oletko 20v vai onko sulla muuten olematon elämänkokemus? Elämä muuttaa ihmistä. Se nuoruuden rento kaveri, jonka valitsi, voi olla 30 vuoden päästä ihan toisenlainen. Toista ei voi tuntea lopulta. Ikinä et voi tietää, miten toinen reagoi vanhemmuuteen, työttömyyteen, sairauteen, menetyksiin, vanhenemiseen jne. Uusia puolia tulee esiin, eivätkä ne kaikki ole hyviä. Tapana kuitenkin on yrittää, koska on sitoutunut, on yhteinen perhe ja talous. Näiden purkaminen ei ole pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kysymys on mistään muusta kuin opitusta pahasta tavasta, peruspahantuulisesta tavasta, joka on opittu asenne. Voisit esitellä sen asian sillä tavalla sille miehellekin ja pyytää, että hän koittaisi keksiä jotain positiivista sanottavaa, kun mieleen tulee joku negatiivinen asia. Koska paha tapa lähtee vain sillä, että korvaa sen hyvällä. Voit ruveta vaikka kannustamaan häntä siinä. Kun miehen suusta seuraavaksi tulee jotain valitusvirttä, niin sano hänelle, että koitahan mitä hyvää keksisit siitä asiasta.
Jos toinen narisee ja toinen huutaa, niin siitä nyt ei kyllä saa tekemälläkään positiivista lopputulosta.
Kumman kuuluu muuttua positiivisemmaksi, miksi mies ei voi ihan itse opetella olemaan narisematta, ei aikuista miestä kuulu opastaa ja neuvoa vaan EROTA.
Jos haluaa mennä sieltä, mistä aita on matalin, niin sitten voi vaan erota.
Omasta mielestäni aviolitto on myös sitä, että kumppanit saavat kasvaa ja kehittyä sen toisen kautta, ja että toista myös tuetaan. Harva on sama ihminen suhteen alussa ja myöhemmin, koska yhteiselossa aina muuttuu.
Höpön löpön. Kyllä aikuinen mies pelaa korttinsa tiskiin viimeistään siinä vaiheessa kun pilhun saanti on varmistettu. Luonneviat eivät aikuisella muutu miksikään, etenkään jos henkilö ei tunnista itse muutoksen tarvetta.
Lopettakaa myytit koko elämän pelastavasta puolisosta tai puolisoista jotka muuttunut maagisesti rakkauden avulla.
anna sille pesää, kakkosta ja suuta. ja se on viime mahdollisuus. jos ei tavat parane, niin vaihtoon vaan eli jätä sinne pysäkille. m45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakka on kantensa valinnut.
Oletko 20v vai onko sulla muuten olematon elämänkokemus? Elämä muuttaa ihmistä. Se nuoruuden rento kaveri, jonka valitsi, voi olla 30 vuoden päästä ihan toisenlainen. Toista ei voi tuntea lopulta. Ikinä et voi tietää, miten toinen reagoi vanhemmuuteen, työttömyyteen, sairauteen, menetyksiin, vanhenemiseen jne. Uusia puolia tulee esiin, eivätkä ne kaikki ole hyviä. Tapana kuitenkin on yrittää, koska on sitoutunut, on yhteinen perhe ja talous. Näiden purkaminen ei ole pikkujuttu.
Höpö höpö. Kyllä on 15v mimmilla ruusuiset kuvitelmat miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On omituinen stereotypia, että naiset nalkuttavat. Meilläkin se on mies. Eikä tietenkään ollut tällainen nuorena, muutenhan ei olisi yhteen päädyttykään varmaan.
Ja naisen "nalkutus" on hyvin usein oikeasti yritys keskustella niistä asioista, jotka sitten johtavat eroon, joka tulee miehelle muka aivan yllätyksenä.
Minun mieheni puolestaan on nalkuttanut, kun ostan maustekastiketta tai kaapissa on liikaa kosmetiikkaa (tein sinne hänelle lisää tilaa, jota hän ei sitten käyttänyt kuitenkaan), kävelen liian hitaasti, laitan pyykit kaappiin "liian aikaisin", pudotan jotain vahingossa, paistaessa tuli käryä ja palohälytin lankesi, shampoopullo oli väärässä paikassa kylppärissä, vuodevaatteet oli vääränväriset jne.
Tästä tulee kyllä sellainen olo, että tekee mieli haistattaa koko jutulle. Pahimmillaan henkistä väkivaltaa.
Mitäs läksit?
Joo. Totta, miehet eivät todellakaan ole vielä riittävän yksinäisiä. Älä sitten valita, että naisilla on liian kovat vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kysymys on mistään muusta kuin opitusta pahasta tavasta, peruspahantuulisesta tavasta, joka on opittu asenne. Voisit esitellä sen asian sillä tavalla sille miehellekin ja pyytää, että hän koittaisi keksiä jotain positiivista sanottavaa, kun mieleen tulee joku negatiivinen asia. Koska paha tapa lähtee vain sillä, että korvaa sen hyvällä. Voit ruveta vaikka kannustamaan häntä siinä. Kun miehen suusta seuraavaksi tulee jotain valitusvirttä, niin sano hänelle, että koitahan mitä hyvää keksisit siitä asiasta.
Jos toinen narisee ja toinen huutaa, niin siitä nyt ei kyllä saa tekemälläkään positiivista lopputulosta.
Kumman kuuluu muuttua positiivisemmaksi, miksi mies ei voi ihan itse opetella olemaan narisematta, ei aikuista miestä kuulu opastaa ja neuvoa vaan EROTA.
Kyllä aikuista ihmistä voi opastaa ja neuvoa. Sen kuuluu tosin olla molemminpuolista myös eli keskustellaan omista havainnoista ja kehitytään yhdessä. En mä ainakaan alkaisi suhteeseen, jossa toinen ei anna minulle mitään vinkkejä tai kommenttia omasta käytöksestäni tai toimintatavoistani tai itse en saa antaa toiselle. Millä tavalla sitä muuten kasvetaan yhdessä?
Lässytystä lässytystä. Minä sanoin että 400e/h +alv. Tai hakeudut terapiaan. Ei tajunnut ja "ero tuli yllätyksenä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa mennä sieltä, mistä aita on matalin, niin sitten voi vaan erota.
Omasta mielestäni aviolitto on myös sitä, että kumppanit saavat kasvaa ja kehittyä sen toisen kautta, ja että toista myös tuetaan. Harva on sama ihminen suhteen alussa ja myöhemmin, koska yhteiselossa aina muuttuu.
Niin. Joskus. Mutta ei naiset voi silti olla miesten roska-astia. Miesten äitisuhde ja isäsuhde? Miesten pitää itse työstää asioita ja ottaa sille aikaa. Jos mies juo usein viinaa ei kehitystä tapahdu. Lepo hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Mies narisee, negaa ja ankeuttaa. Ja naiselle nakitetaan taas uusi homma: kouluta vanhasta kitisevästä ukosta positiivinen. Miehellä itsellään ei tietysti ole asiasta mitään vastuuta, naiselle tuupataan vastuu miehen käytöksen parantamisesta.
Itse poistaisin negaajan elämästäni jos ei käytökseen tule muutosta muutaman varoituksen jälkeen. Sen kun etsii toisen naisen jonka mielestä on kiva kuunnella valitusvirsiä. Minä en kuuntele.
Ai valittaa melkein yhtä paljon kuin sinä?
Kyllähän jotkut naisetkin tekevät tuota. Sitä kutsutaan nalkuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet se syypää,sun kaltainen ärsyttävä muija saa aina nalkuttamaan!
Älä huuda äijänrähjä. Ei tollasta kukaan kestä kuunnella.
Ap ulisee ja valittaa jossain saakelin VAUVAPALSTALLA parisuhdeongelmistaan. Ei ole vaikeaa päätellä kuka se raskaampi tapaus on.
Vierailija kirjoitti:
anna sille pesää, kakkosta ja suuta. ja se on viime mahdollisuus. jos ei tavat parane, niin vaihtoon vaan eli jätä sinne pysäkille. m45
Kunnon naiset ei "anna suuta". Se on ällöttävää ja aiheuttaa suusyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko olla tuollaisessa suhteessa, aina voi erota. Luulisi onnistuvan mieheltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naiset ei "anna suuta". Se on ällöttävää ja aiheuttaa suusyöpää.
Valtaosa meistä ei ajattele kuten sinä. Valtaosa meistä naisistakin sattuu pitämään monipuolisesta seksistä.
Yllättävän yleistä. Myös eksästäni kuoriutui avioliitossa nalkuttaja. Ihan mahdoton ankeuttaja. Oltiin vasta n. 30-vuotiaita. Minä taas olen hyvin tasainen, hyväntuulinen ja hauska ihminen, joten en kestänyt miehen käytöstä, se oli kuin raskaat rautakahleet mun elämänilon ympärillä. Oli pakko pelastautua tuosta energiasyöpöstä.
Ja juu, vaikka olin pari vuotta yrittänyt puhua miehelle, ero tuli hänellekin muka yllätyksensä. Voi sitä itkua ja anomista. En ottanut takaisin. Ukko löysi heti uuden naisen, joka taas heitti hänet ulos vuoden jälkeen. Ei ollut mies kai oppinut yhtään mitään meidän erosta.
En osaa sanoa mistä kyse, onko testot vähissä vai onko miehillä joku käsitys, että avioliitto tarkoittaa sitä, että saat kaataa kaiken shaiban sen vaimon niskaan. Pahinta on vielä nämä tilanteet, missä on odotettu lomaa innolla ja sitten mies pilaa joka valveillaolohetken jankutuksellaan ja valituksellaan. En yhtään ihmettele, että kesälomien jälkeen tulee avioeroaalto.