Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin neuvolassa aamulla

Vierailija
13.07.2026 |

Odotusaula täynnä. Minun lisäkseni vain yksi valkoinen suomalainen isä lapsensa kanssa. Kaikki muut jotain muuta etnistä alkuperää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teitte neuvolassa?

Tehtiinkö susta lasu kun kävit :D oo tarkkana se on nykypäivää

Vierailija
2/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teitte neuvolassa?

Tehtiinkö susta lasu kun kävit :D oo tarkkana se on nykypäivää

Lapsellani oli neuvolakäynti. Ei lasuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on äitiysneuvolassakin. Välillä vähemmistössä on valkoinen raskaana oleva nainen. 

Vierailija
4/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko myös ainoa isä?

Vierailija
5/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko myös ainoa isä?

Minä olen äiti. Ap

Vierailija
6/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Omilla lapsillani on paljon kavereita, joiden vanhemmat ovat muuttaneet maahan ulkomailta. Kivoja lapsia ja vanhempia. Ihmisiä muuallakin asuu. Kannattaa joskus vähän matkustaa ulkomaille ja kurkistaa tynnyrin ulkopuolelle. Ulkomailla moni asia on paremmin kuin Suomessa, vaikka sinulle toisin uskotellaan. Riippuu toki maasta.

Vierailija
7/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Eipä tarvii ihmetellä miksi Suomi köyhtyy ja kurjistuu. Eikä kehmaalaisista ikinä tule olemaan mitään hyötyä. Hirveä kuluerä vain.

Vierailija
8/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, ihan yhden hetken perusteella tehty päätelmä. 

Vierailija
9/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset itse ovat sellaisia mörököllejä, etteivät pysty muodostamaan parisuhteita tai vaihtoehtoisesti eivät halua lapsia. Turha siitä ulkomaalaisia on syytellä. Ja oma valintasi on myös asua jossain pääkaupunkiseudulla. Muuta maalle, jos ulkomaalaisia pelkäät. 

Vierailija
10/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tein saman havainnon kun kävin hammaslääkärillä julkisella. Tuntu ettei ollut enää Suomessa. Yritän itse pienillä valinnoilla suosia suomalaista, esim. torissa myyn tavaraa ja jos kaksi ihmistä kysyy, myyn suomalaisen nimiselle. Äänestän sellaista vaaleissa, joka pyrkii vaikuttamaan maahanmuuttopolitiikkaan. Vielä on toivoa.

Vierailija
11/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tuttu näky lähes kaikkialla. Julkisessa hammashoidossa, terveyskeskuksessa ja kaikkialla missä odotellaan vuoroaan. Olenkin monesti miettinyt MITEN MEILLÄ SUOMESSA TODELLAKIN ON VARA TÄHÄN MIHIN ON TULTU. Hammaslääkärissä hammaslääkärin avustajatäti kävelytti melkein tukien asiakkaan neuvontaan, sieltä marssi tulkki paikalle, luukun takana oli kaksi naista ja luukun ulkopuolella kolmas jotta tämä yksi sai asiansa toimitettua. Kun suomalainen menee luukulle, sanotaan suurinpiirtein huulilta lukien "painu helvettiin kyselemästä". Tähän on siis tultu !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän