Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimerkkejä miesten rumasta pukeutumisesta

Vierailija
13.07.2026 |

Kerro esimerkkejä miesten rumasta pukeutumisesta!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton mainospaita ja kulunut lippis päässä

Vierailija
2/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit

Likaiset kengät

Verkkarit tai huppari muualla kuin lenkillä

Kaikki hatut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne reisitaskushortsit ja - housut .

Vierailija
4/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen valitettavasti itsekin sortunut moittimaan täällä miehiä ja muistanut vasta sitten, että minullahan poika, joka on tehty miehen kanssa. Kadun ala-arvoista käytöstäni, enkä enää osallistu miesten mollaamiseen.

Vierailija
5/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät t-paidat - sellaiset mukavitsikkäät.

Trikoosortsit ja kulahtanut tpaita siinä kaljamahan päällä, rumat kengät ja nilkkasukat.

Just katoin lentokentällä (odotustilassa siis - ei lähtevissä) että oli kahdella miehellä ero kuin yöllä ja päivällä. Toisella beiget pellavasortsit ja toisella just ne trikoohousut. 

Vierailija
6/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen valitettavasti itsekin sortunut moittimaan täällä miehiä ja muistanut vasta sitten, että minullahan poika, joka on tehty miehen kanssa. Kadun ala-arvoista käytöstäni, enkä enää osallistu miesten mollaamiseen.

Niinpä niin Kalevi.

Vierailija
7/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja pidän itsekin näitä vaatteita. Jotenkin ihan sairasta noiden reisitaskuhousujen vihaaminen nykyään? Ihanasti taskujakin niissä, hyödylliset. 

Vierailija
8/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleat shortsit

Vierailija
9/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaliivi ja stetson

Vierailija
10/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat pomarfinnit

Vierailija
11/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko.

Vierailija
12/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen eli väärä sinänsä sanomaan. Joskus ärs... ihmettelen, miten jotkut jäbät pitää sandaaleja ja sukkia; ne sukat vedetty puolisääreen asti. .... Itse on pakko pitää sukkia, muuten mulla on kantapäät auki, mutta käytän nilkkasukkia. (en nykyään enää skandaaleita vaan lenkkareita lähinnä tai nahkakenkiä).

.....

Menin joskus, aikoja sitten baariin, saunakaljalle. Oli kesähelle. Laitoin shortsit ja kauluspaidan. Ne shortsit olivat kuin lähes suorat housut. Siinä pöydässä nainen alkoi svid.... keljuilemaan: Tullaan tänne shortsit jalassa. En suuttunut, enkä sanonut mitään. Se nainen lähti sitten vessaan/tiskille. Viereisessä pöydässä istui nuoria naisia: Ilmeisesti kuuntelivat mitä puhuttiin. Sanoivat, tuosta "moittijasta", hänen pukeutumisestaan: Mulla on tollanen yöpaita! :)))

Vierailija
13/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja pidän itsekin näitä vaatteita. Jotenkin ihan sairasta noiden reisitaskuhousujen vihaaminen nykyään? Ihanasti taskujakin niissä, hyödylliset. 

Minulla on reisitaskuhousuja/-shotseja, vaikka en tykkää niistä koska reisitaskuissa olevat tavarat "hytkyvat" kävellessä lahkeita ja siksi aiheuttavat eikaivattua haluamista.

Aina kun pitää olla setelinippu, taskumatti, sytkäri, tupakkaa/kaaryleitä sekä kortonkikotelo mukana, siltä varalta että kaunis kinkku, taikka useampi, tulee kysymään että "oisko sull..."  / M1957

Vierailija
14/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä ei istu ja on värikästä. Yksinkertainen, siisti rento tyyli on paras. Tummat shortsit, joku tummahko kroppaa myötäilevä t paita, kello käteen.

Vierailija
15/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisitaskushortsit voi olla ihan siistitkin. 

Harmittaa itseäni vaan kun mies ei suostu laittamaan pukua päälle. Hänelle ne sopii ihan hyvin eikä kiristele tms. Suomessa rentous on mennyt liian pitkälle, aikuiset miehet haluaa pukeutua kun 12- vuotiast.

Vierailija
16/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonaliivi! Ja tähän vielä yhdistettynä reisitaskuhousut ja pehmikset tai sandaalit sukilla.

Vierailija
17/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihattomat paidat

Huumori/asenne paidat

BMW/Karjala/HIFK ymym mainospaidat

Kalastaja liivit/kalastajan hatut

Vierailija
18/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mikä ei istu ja on värikästä. Yksinkertainen, siisti rento tyyli on paras. Tummat shortsit, joku tummahko kroppaa myötäilevä t paita, kello käteen.

Shortsit on lasten vaate, samoin hatut.

Vierailija
19/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärät vastteet väörässä paikassa. Urheiluun tarkoitettuja vaateita näkee sekä miehillä että naisilla joka paikassa. Esim. tuulitakki päällä jos on menossa ravintolaillallisella, voishan yhden siistin takinkin hommata.

Vierailija
20/23 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shortsit

Likaiset kengät

Verkkarit tai huppari muualla kuin lenkillä

Kaikki hatut

Miehelläni leikattu melanooma kasvoista, vähän pakko käyttää hattua. Suomesta ei ole löytynyt ja jos löytyy niin hinnat aivan naurettavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi