Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Mies julkaisi kuvan tapetusta kyystä – Poliisi aloitti tutkinnan

Vierailija
13.07.2026 |

Ihan ku poliisilla ei olis parempaakin tekemistä.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ottaa kuvan Piritorilta kun mutikset diilaa huumeita niin alkaako poliisi vihdoinkin toimenpiteisiin sielläkin?

Eihän poliisi voi siihen puuttua kun se olisi rasismia. 

Vierailija
42/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyitä ei pidä tappaa. 

Mutta. Tarinan toinen opetus: kaikkea ei kannata jakaa, varsinkaan kun tekee tyhmyyksiä ja rikkoo lakeja

Että jos nyt joku suunnittelee rikkovansa näyteikkunan tiiliskivellä, niin ei kannata laittaa selfietä faceen omalla nimellä ja yhteystiedoilla.  Pii-paa auto löytää sinut silloin helposti js nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyytä ei saa tappaa ja aiheuttaa shokkia, kipua eläimelle. Ne siirtyvät itse pois. Sinä aitaat tontin ja lapsille pitkät kumisaappaat. Tosin asia on jo selvä, ei ole tutkittavaa paljon.

Vierailija
44/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on asian ilmoittanut poliisille, joten viranomaisena poliisin on pakko selvittää asiaa.

Vierailija
45/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaarallisempi kuin kyy

Vierailija
46/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi se juttu piti someen syöttää? 

Vierailija
47/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita ihmiset kun menee tappamaan käärmeitä. Kyykin on ihan hyödyllinen matelija koska se pitää kaikki rotat sun muut hiiret poissa mökeiltä ja sitä kautta myös esim punkit. 

Mene hoitoon hullu. Ei todellakaan pidä mitään pois mökiltä. Syö jänikset ja muut hyödylliset. 

Vierailija
48/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita ihmiset kun menee tappamaan käärmeitä. Kyykin on ihan hyödyllinen matelija koska se pitää kaikki rotat sun muut hiiret poissa mökeiltä ja sitä kautta myös esim punkit. 

Sekopääakka yrittää taas maalata mustaa valkoiseksi. Kyy pitää punkit poissa 😂😁😅. Todella mahtava oikaisu!

Vierailija
49/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen viime vuoden tapaus, jossa joku laittoi someen kuvan alamittaisista kaloistaan. Tuli kaloille kivasti hintaa.

Vierailija
50/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli pihalla kyy mutta ei tullut mieleenkään sitä tappaa. Ne kyllä lähtee tömistelyllä. Käärmekarkoitin tökättiin pihalle ja sen jälkeen eivät ole pihalle eksyneet.

Minua ei ole yksikään käärme koskaan paennut. Kyllä se olen aina ollut minä, joka on joutunut pakenemaan niitä käärmeitä.

Kyytä vaarallisempi on vielä vällykäärme. Sen purema voi aiheuttaa yhdeksän kuukauden turvotuksen! 

Vierailija
51/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi poliisin tutkia Petterin Orpon korruptio säätöjä.

Vierailija
52/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ääliö kun tappaa hyötyeläimen, tonnin sakko vaan perseeseen...

Vierailija
53/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon hullu. Ei todellakaan pidä mitään pois mökiltä. Syö jänikset ja muut hyödylliset. 

Oletko ikinä nähnyt kyytä? Tiedätkö minkä kokoinen se on?

Vierailija
54/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt, että miten tyhmiä jotkut ihmiset ovat kun kuvaavat ja julkaisevat tekemiään rikoksiaan. Kuvaavat itsestään todistusaineistoa ja julkaisevat nettiin. 

Vierailija
55/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikollakin joku villieläin tuli mun tontille, sehän nauro mulle päin naamaa, NIIN MÄ MYRKYTIN SEN..

Vierailija
56/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ottaa kuvan Piritorilta kun mutikset diilaa huumeita niin alkaako poliisi vihdoinkin toimenpiteisiin sielläkin?

Tietysti, syyte rasismista tulee heti kun huomaavat.

Vierailija
57/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, rauhoitettu eläin. Ei järki päätä pakota sillä kuvan julkaisijalla.

Rauhoitettu on, mutta niiden paikka ei ole pikkulapsiperheiden ja koiratalouksien pihalla. Iso metsään rajoittuva tontti on työläs rajata niin etteivät kyyt tule pihalle kun ne kiertävät ajotienkin kautta. Pihalla tömistely ei niitä myöskään tarkoita vaikka usein sanotaan.

Minun pihaani kyyt ovat tervetulleempia kuin pikkulapset. Jos pikkulapsi tulee pihaani, siltä otetaan henki pois.

Kirjoita tuo sloganisi kotioveesi.

Vierailija
58/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyytä ei saa tappaa ja aiheuttaa shokkia, kipua eläimelle. Ne siirtyvät itse pois. Sinä aitaat tontin ja lapsille pitkät kumisaappaat. Tosin asia on jo selvä, ei ole tutkittavaa paljon.

Painu ny jo vit-tuun huo-ra!

Vierailija
59/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, rauhoitettu eläin. Ei järki päätä pakota sillä kuvan julkaisijalla.

Rauhoitettu on, mutta niiden paikka ei ole pikkulapsiperheiden ja koiratalouksien pihalla. Iso metsään rajoittuva tontti on työläs rajata niin etteivät kyyt tule pihalle kun ne kiertävät ajotienkin kautta. Pihalla tömistely ei niitä myöskään tarkoita vaikka usein sanotaan.

Minun pihaani kyyt ovat tervetulleempia kuin pikkulapset. Jos pikkulapsi tulee pihaani, siltä otetaan henki pois.

Kirjoita tuo sloganisi kotioveesi.

Nettivinkki poliisille tehty. 

Vierailija
60/69 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä nähnyt kyytä? Tiedätkö minkä kokoinen se on?

Olen tappanut kymmeniä ja tapan jatkossakin jokaisen.