Yle: Mies julkaisi kuvan tapetusta kyystä – Poliisi aloitti tutkinnan
Ihan ku poliisilla ei olis parempaakin tekemistä.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä laittaa kuvia näytille someen. Kaikki niitä kyitä hävittää, mutta se tehdään hiljaa.
Kyllä meilläkin on sovittu että Ilveksestä, susista yms ei tehdä mitään metsästys muistoja vaan metri multaa päälle.
Ihan kuin kyyt vaanisivat ja väijyisivät ihmisiä valmiina iskemään myrkkyhampaansa uhreihin kiinni. Kyy ei mielellään, ainoastaan jos tuntee itsensä uhatuksi. Jotkut tappavat rantakäärmeetkin jotka ovat täysin harmittomia, niin syvää on viha käärmeitä kohtaan. Maalla asun enkä käärmeitä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä laittaa kuvia näytille someen. Kaikki niitä kyitä hävittää, mutta se tehdään hiljaa.
Kyllä meilläkin on sovittu että Ilveksestä, susista yms ei tehdä mitään metsästys muistoja vaan metri multaa päälle.
Kylläpä olette sankareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki? Minä en hävitä enkä varmasti ole ainoa.
Tuon kirjoittaja asuu kerrostalossa ison kaupungin keskustassa eikä kävelee vain asfaltilla. Ei koskaan missään muualla
Tulkoon sitten viisastelemaan kun asuu omakotitalossa maaseudulla ja omassa pihassa on kyitä. Yhtäaikaa lasten ja lemmikkien kanssa. Katsotaan sitten kuinka kommentoija toimii..
Olen eri. Asun maaseudulla, omakotitalossa, lapsia on ja eläimiä enkä tapa kyykäärmeitä.
Lapset voi opettaa tunnistamaan kyyn ja jättämään sen rauhaan, useimmat lemmikitkin osaavat sen ihan luonnostaan.
Tässä on nyt kolme vuotta kuultu sitä valitusta, että kyykäärmeitä on niiiiin paljon, siksi kun se on rauhoitettu.
Totuus on toinen. Ne jotka tappaa käärmeen kuin käärmeen, missä hyvän sen näkee, eivät välitä rauhoituksesta sitten yhtään mitään. Joten, kyyt eivät takuulla ole lisääntyneet rauhoituksen vuoksi.
Kun aina löytyy näitä oman elämänsä sankareita, joille käärmeen tai minkä tahansa eläimen, josta ei tykkää tappaminen on suuri ylpeyden aihe.
Kuten tämä kyseisen uutisen jamppakin siten todisti oikein kuvan laittamalla.
Joko poliisi on orpoa jututtanut?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on oikein malliesimerkki poliisien toiminnasta, missä alkaa hirveä kiekuna heti jos merkittäviä lisäresursseja, rahaa ja valtuuksia ei paiskota joka vuosi sinne suuntaan. Mutta sitten kun pitäisi tehdä jotain niin ei voi, kun ei jaksa ja se on niin vaikeaa... paitsi! Jos pitää kiusata tavallisia työssäkäyviä, kytätä pieniä ylinopeuksia tai polkupyörän valojen asennuksia tai jos joku on poistanut päiviltä myrkyllisen käärmeen! Silloin kyllä mielellään lähdetään revittelemään, keikkahan on helppo. Mutta että oikeita rikollisia kiinni, väkivaltarikoksien estämistä tai selvittämistä tai korruption tutkimista tai talousrikoksia, ei tietenkään.
Tämä onkin uutta. Ulinaa joku kuulle joka paikassa mutta sinä kuulet kiekunaa.
Vierailija kirjoitti:
Älytön äijä kyllä, ei ole mikään kunnia ja voitto, kun saa luontokappaleen hengiltä.
Kuulostaa peruspalstalaiselta.
Meillä oli pihalla kyy mutta ei tullut mieleenkään sitä tappaa. Ne kyllä lähtee tömistelyllä. Käärmekarkoitin tökättiin pihalle ja sen jälkeen eivät ole pihalle eksyneet.
Ei syyntakeettomille oikein voi suuttua. He ovat rangaistuksensa jo saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kirjoittaja asuu kerrostalossa ison kaupungin keskustassa eikä kävelee vain asfaltilla. Ei koskaan missään muualla
Tulkoon sitten viisastelemaan kun asuu omakotitalossa maaseudulla ja omassa pihassa on kyitä. Yhtäaikaa lasten ja lemmikkien kanssa. Katsotaan sitten kuinka kommentoija toimii..
Olen eri. Asun maaseudulla, omakotitalossa, lapsia on ja eläimiä enkä tapa kyykäärmeitä.
Lapset voi opettaa tunnistamaan kyyn ja jättämään sen rauhaan, useimmat lemmikitkin osaavat sen ihan luonnostaan.
Huomasin omasta koirasta. Haukkui vimmatusti mutta pysyi tarpeeksi kaukana.
Semmoisia sitten vahtivat, että onko joku lopettanut myrkkykäärmeen asiallisesta vai asiattomasta syystä. Naiset, jotka nykyään pelkäävät kulkea yksin, kiittävät poliisia mielenkiinnosta kyitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli pihalla kyy mutta ei tullut mieleenkään sitä tappaa. Ne kyllä lähtee tömistelyllä. Käärmekarkoitin tökättiin pihalle ja sen jälkeen eivät ole pihalle eksyneet.
Minua ei ole yksikään käärme koskaan paennut. Kyllä se olen aina ollut minä, joka on joutunut pakenemaan niitä käärmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, rauhoitettu eläin. Ei järki päätä pakota sillä kuvan julkaisijalla.
Rauhoitettu on, mutta niiden paikka ei ole pikkulapsiperheiden ja koiratalouksien pihalla. Iso metsään rajoittuva tontti on työläs rajata niin etteivät kyyt tule pihalle kun ne kiertävät ajotienkin kautta. Pihalla tömistely ei niitä myöskään tarkoita vaikka usein sanotaan.
Minun pihaani kyyt ovat tervetulleempia kuin pikkulapset. Jos pikkulapsi tulee pihaani, siltä otetaan henki pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin omasta koirasta. Haukkui vimmatusti mutta pysyi tarpeeksi kaukana.
Minäkin huomasin. Ei ehtinyt haukkua kun kyy pisti heinikossa. Sen jälkeen haukkui.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kamera on vahtimassa kun tiedät että ei ole tullut?
Jos joku ottaa kuvan Piritorilta kun mutikset diilaa huumeita niin alkaako poliisi vihdoinkin toimenpiteisiin sielläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt eläessäni vain yhden kyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, rauhoitettu eläin. Ei järki päätä pakota sillä kuvan julkaisijalla.
Rauhoitettu on, mutta niiden paikka ei ole pikkulapsiperheiden ja koiratalouksien pihalla. Iso metsään rajoittuva tontti on työläs rajata niin etteivät kyyt tule pihalle kun ne kiertävät ajotienkin kautta. Pihalla tömistely ei niitä myöskään tarkoita vaikka usein sanotaan.
Minun pihaani kyyt ovat tervetulleempia kuin pikkulapset. Jos pikkulapsi tulee pihaani, siltä otetaan henki pois.
Onko kaunis sää Pietarissa?