Muunsukupuolissekopäät täydessä psykoosissa
Kun heidän elämäntapansa on tutkitusti pelkkä trendi.
Kommentit (10)
Autistit ovat yliedustettuja muunsukupuolisissa.
Ja sitten itse asia tutkimuksineen:
Somealusta Tiktokissa nepsy-häiriöt ovat yksi suosituimmista terveysaiheista. Diagnoositarinoita perustellaan sillä, että ne voivat auttaa muita samankaltaisista vaikeuksista kärsiviä.
Tutkimustiedon valossa näyttää kuitenkin siltä, että ne todennäköisesti lisäävät oireilua. On esimerkiksi havaittu, että moni epäilee itsellään adhd:tä nähtyään siitä kertovan somevideon.
Oireet oivat levitä verkon välityksellä vähän kuin virukset, kun ihmiset altistuvat niitä käsittelevälle sisällölle. Tutkimuksissa on raportoitu muun muassa Touretten syndrooman kaltaisten liikkeiden ja äännähdysten, itsensä vahingoittamisen sekä syömishäiriöidenleviämisestä. Tutkijat kuvaavat ilmiötä termillä sosiaalisen median aiheuttama massasairaus.
Kyse on tällöin uusista oireista, joita ei ollut ennen altistusta. Videot, joissa ihminen kertoo omista oireistaan, ovat ”tartuttavampia” kuin videot, joissa asiantuntija kuvailee oireita yleisellä tasolla, havaittiin australialaisessatutkimuksessa vuodelta 2023.
Mitä kun homostelubja transuilu menee pois muodista, ja on jo turmellut ruumiinsa kirurgisilla toimenpiteillä ja sukupuolitaudeilla?
Vierailija kirjoitti:
Frans Frangén kuuluu suljetulle.
En ole ammattilainen, joten en ota kantaa tuohon väiteeseesi, ja tiedän vain sen mitä mediasta olen lukenut. Simo sanoi sen olevan vain kokeilu tai vaihe, mutta joka tapauksessa erikoinen yhteensattuma, että juuri Roosan tyttärellä on pippeli.
Vika on siinä, että nykyään pitää löytää se mahdollisimman pieni lokero mihin itse mahtuu. Isot lokerot ei enää kelpaa jos siellä sattuu olemaan sellaista, mistä ei itse pidä. Eihän sitä nyt voi nainen olla jos ei pidä mekoista, tai mies jos ei autonrassaus kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Juuri näin, sukupuoli on yksi kaikkein muuttumattomimpia ominaisuuksia ihmisessä, sukupuolta ei pysty millään keinolla muuttamaan, lopputulos on aina ja poikkeuksetta torso. Y kromosomi määrittää sukupuolen, muut voi olla mitä hyvänsä mutta määrittävä tekijä on y kromosomi. Jos y, on mies jos ei ole, on nainen. On täysin moraalitonta lääkäriltä poistaa esim mieheltä sukupuolielimet ja rakentaa reikä jota joutuu pitämään kepillä tökkimällä auki jottei kasva umpeen ja pilleripurkilla kasvattaa rinnat sekä sitten väittää että tuotos on nainen, ei takuulla ole kyseessä on naisen irvikuva.
Miksi murehdit asialla mikä ei sulle kuuluu millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi murehdit asialla mikä ei sulle kuuluu millään tavalla?
Niin kauan kun näitä"hoitoja" tehdään pienissäkään määrin minun msksamilla verorahoilla, asia kuuluu minulle mitä suurimmassa määrin. Vasta sitten kun minun verorahoja ei käytetä senttiäkään, ei välillisesti eikä suoraan, eikä kenenkään hoitoon pääseminen viivästy sekuntiakaan asia ei enää minulle kuulu.
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.