Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen
Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse.
Kommentit (716)
Luin aikoinaan jostain artikkelista joka käsitteli leskeksi jääneiden elämää, että miehet pariutuu uudelleen 95% tapauksista nopeammin uudelleen kuin naiset ja jos muistan oikein niin miehet oli jo uudessa suhteessa alle 2 vuodessa. Mitä nuorempi ja jos ei ollut lapsia sitä nopeammin jopa alle vuodessa miehillä oli uudi suhde. Naisten keskimääräinen pariutumisaika oli muistaaksen edellisistä kriteereistä riippuen joku 2-7 vuotta.
Tässä näkyy se että nainen ei tarvitse miestä välttämättä emotionaalisesti, eikä mene suhteeseen jos ei ole tunnetta, mutta miehellä on oltava joku, vaikka ilman sen kummempaa ihastuksellista tai rakkaudellista tunnettakaan.
No näkyyhän se siinä että nettitreffisovellukset on täynnä "juuri eronneita miehiä".
Miehille parisuhde nostaa statusta (omasta mielestä) ja he tarvii sen heti eron jälkeen. Jos nainen on se joka on ehdottanut ensin eroa ja hakee sitä, eli mies jätetään, mies etsii vaikka väkisin kosto- (laastari) suhteen jotta voi sillä brassailla exälleen, vanhemmilleen, sukulaisille, kavereille, töissä jne, tyyliin "kyllä mulla on muitakin ottajia, en roiku exässä". Sitten se laastariksi joutunut nainen tulee kuitenkin huomanneeksi jossain kohtaa olleensa vain koston välikappale ja miehen omanarvontunnon nostattaja.
Nimim. kokemusta on.
Aloittaja kertoo: "itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin."
Monet naiset tietyllä tapaa huijaavat miehiä. Oikein tyrkyttävät itsensä suhteeseen, koska halutaan toisen rahojen käyttäjäksi. Mitä sellaisella luopio-naisella oikein tekee, tietysti aikansa voi panna, jos on kunnollinen naitava, mutta muuten aivan hirveää sellaisten huijareiden kanssa tuhlata aikaansa.
Aloittajan tapauksessa elämä on mennyt niin kamalaksi, että hylkäsi rahallisen turvallisuuden. Jos ei olisi mennyt, niin siinä hän sitten olisi leikkinyt lojaalia puolisoa ja silloin tällöin antanut pillua.
Törmäsin aikoinaan ihan kivan näköiseen ja muutenkin ok tyyppiin joka oli vielä asumuserossa kun muija oli lähtenyt toisen matkaan ja heittänyt miehen pellolle. Tai hän lähti - niinkun itse asian olmaisi. Ero oli todella riitainen ja rahoista hirveä tappelu kun muija oli vissiin tyhjentänyt yhteisen tilin ym ym.
No, ajattelin et "kyllä tämä tästä", keski ikäiset osaa jo mennä adia kerrallaan eteenpäin ja antaa ajan kulua, et jos minä en nappaa tätä miestä niin sen tekee joku muu. Viihdyin kuitenkin hänen seurassa vaikkei tilanne ja hänen psyykkinen tilansa ollut todellakaan optimaalinen.
No, kuten savata saattaa, hän oli ihan perässävedettävä suhteen vapaamstkustaja. Aina tosi väsynyt ja stressaantuneen oloinen, pers..aukinen eikä ollut varaa oikeestaan yhtään mihinkään arjen ruoka ja bensaostoja kummempaan. Hyvän, aikuisen parisuhteen rakentamisen näkökulmastakin oli ihan pihalla, hemmetin itsekeskeinen aivan teinin tasolle jäänyt aikuislapsi, joka ei edes ymmärtänyt (ehkei jaksanut välittääkään) mitä suustaan päästelee ja hyvin tyypillinen mies, ei osannut yhtään ajatella asioita toisten näkökulmasta, ei osannut ennakoida eikä ymmärtänyt ennakkoon omien valintojen, tekemisten, sanomisten vaikutusta toisiin ihmisiin. Ihan kun oisin jonku teinin kanssa seurustellu.
Suhde loppui jossain 1/2v jälkeen ihan omaan mahdottomuuteen ja siihen ettei ollu ainesta eikä aikaa jatkaa sitä puoliväkisin. En ala enää näillä ikävuosilla hyysäämään mitään itsekeskeistä aikuislasta jota minun pitäisi paapoa, terapoida, kannatella, paijata ja hellitellä kuin lasta saamatta itse mitään muuta kuin hetkittäistä seuraa. Ei hänellä ollut millään tasolla mulle mitään muuta annettavaa.
Toivottavasti on ollut edes hetken yksin ja rakentanut oman elämänsä ja psyykeensä kuntoon ennenkun edes yrittää mitään suhdetta. Tai on sitten vain kavereidensa kanssa, miksi edes yrittää parisuhdetta kun ei ensinnäkään edes siedä naisia vaan sisimmässään vähättelee ja halveksuu. Pitää puuhastella miesten kesken jos oikeasti vähättelee niinkin paljon naisia kuin hän.
Eiköhän sun kilometrimittari ole täynnä. Kokeile jotain sokeaa ukkoa.
Ei katso sukupuolta tämä ilmiö. Ressukat, jotka eivät pärjää hetkeäkään itsensä kanssa ilman hyysääjää tai elättäjää, etsivät seuraavan ehdokkaan jo hyvissä ajoin ennen eroa, heti kun alkaa olemaan merkkejä suhteen loppumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönnä puuma sai kaksi lastillista spermaa tisseilleen. Kolmanteen olisin ollut valmis, mutta puuman pillu tuli kipeäksi.
Mitä sä noin pahasti rynkytit että kipeytyy?
Jos nainen on tarpeeksi kiimassa, sen pillu puristaa kunnolla. Yksilöllisiä eroja on tässäkin tapauksessa. Ja kun puristuksessa jäädään maksimista, mikä se onkaan, niin laukeaminen hidastuu ja joutuu jyystämään pitempään kuin maksimi puristuksen tapauksessa.
Sanotaan, että pillu voi olla väljä. Väljä kuitenkin täsmällisesti ottaen tarkoittaa, että olisi välystä eli tyhjää tilaa pintojen välillä. Pillussa se kuitenkin tarkoittaa juurikin tuota pillun lihasten puristuksen heikkoutta. Onko tällä sitten merkitystä? On, koska ei ole kovinkaan nautinnollista panna väljää värkkiä. Ei se Roosa Meriläinenkään turhaa treenaa pillunsa lihaksia.
Jännä juttu, että paksu munakaan ei auta kompensoimaan huonoa puristusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönnä puuma sai kaksi lastillista spermaa tisseilleen. Kolmanteen olisin ollut valmis, mutta puuman pillu tuli kipeäksi.
Mitä sä noin pahasti rynkytit että kipeytyy?
Kait mulla liian paksu, mutta suurin osa vastaan tulleista pilluista on kestänyt hyvin. Tässä yhteydessä pitää mainita, että paras pillu on sellainen, joka kiimoittuu nopeasti, tykkää pelkästään munasta ja jos puuma laukeaa ensin, pillu pysyy liukkaana ja kestää vielä hyvin jyystöä.
Miten paljastaa olevasi surkeaakin surkeampi rakastaja sanomatta sitä :D "kiihottuu pelkästä munasta" "kestää jyystöä" :DDDDD
No, naiset ovat tykänneet. Pitäisikö tässä alkaa valehtelemaan, että sinä frigidi et romahtaisi.
Minä ja mun muna, minä ja mun muna, mun muna, mun muna....... Jumalauta että olet TYLSÄ 🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Vaikuttaa siltä, että ymmärrät väärin ja suppeasti. Olet v a j a k k i.
Kuka on va jak ki, sinä, joka et käsitä, ettei ketään kiinnosta sun lerppamunasi, vai me jota käsitetään, ettei se kiinnosta yhään ketään?
Mitä se sulle kuuluu, jos tervepäiset naiset haluavat munaa. Mikä sinä, tyhmä apina, olet kenenkään puolesta puhumaan. Sinua tuskin kukaan panee, korkeintaan joku hiirivanukas. Olet täysi nolla ja hullu meuhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu lähestyy ja antavaiset antautuu :)
Naisten vapaus on super hyvä juttu.
Itsekkin saan - kiimaista puumaa.
Hyvä, että saat! Puuma on saalistaja. Harvempi nainen on kuitenkaan aloitteellinen (saalistaja), aktiivisia puumat kyllä ovat. Se on perimässä, että nainen (naaras) odottaa miehen (uroksen) ottamista. Nainen levittää reitensä ja mies ottaa. Nimenomaan tästä asetelmasta aktiiviset puuma-naiset pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Luin aikoinaan jostain artikkelista joka käsitteli leskeksi jääneiden elämää, että miehet pariutuu uudelleen 95% tapauksista nopeammin uudelleen kuin naiset ja jos muistan oikein niin miehet oli jo uudessa suhteessa alle 2 vuodessa. Mitä nuorempi ja jos ei ollut lapsia sitä nopeammin jopa alle vuodessa miehillä oli uudi suhde. Naisten keskimääräinen pariutumisaika oli muistaaksen edellisistä kriteereistä riippuen joku 2-7 vuotta.
Tässä näkyy se että nainen ei tarvitse miestä välttämättä emotionaalisesti, eikä mene suhteeseen jos ei ole tunnetta, mutta miehellä on oltava joku, vaikka ilman sen kummempaa ihastuksellista tai rakkaudellista tunnettakaan.
Joo, miehet haluavat uuden piian ja passaajan pesemään pyykit ja imuroimaan lattiat, ja tekemään muutkin ikävät kotityöt. Siihen kelpaa kuka tahansa saatavilla oleva nainen.
Decentering men ja 4B alkavat olla trendaavia juttuja suomalaistenkin tyttöjen ja naisten parissa. Miehet saavat epätoivoisina etsiä seuraavaa sängynlämmittäjää aina vain pienenevästä vapaaehtoisten joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Isoiso mummoni jäi sotaleskeksi nuorena kahden pienen, alle kouluikäisen lapsen kanssa, eikä koskaan ikinä edes katsonut toista miestä päin. Eli melkein satavuotiaaksi yksin.
Minä taas.. Minä haluan kokea vielä sen harlekiini romaanin kaltaisen satumaisen intohimoisen rakkauden. En vaan saa sitä miehestäni irti vaikka kuinka yritän.
Että uskon, jos löytyy eron iskiessä kuuma mies viereen niin nappaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoiso mummoni jäi sotaleskeksi nuorena kahden pienen, alle kouluikäisen lapsen kanssa, eikä koskaan ikinä edes katsonut toista miestä päin. Eli melkein satavuotiaaksi yksin.
Minä taas.. Minä haluan kokea vielä sen harlekiini romaanin kaltaisen satumaisen intohimoisen rakkauden. En vaan saa sitä miehestäni irti vaikka kuinka yritän.
Että uskon, jos löytyy eron iskiessä kuuma mies viereen niin nappaan kiinni.
Jos synkkaa, niin kiinni vaan. Kiihkeä paneminen kuuluu asiaan. Tässäkin keskustelussa välillä on esiintynyt naiskommentoijia, jotka ovat käsittäneet kaiken väärin ja mölisevät, mitä ihmeellisempiä juttuja. Luulevat olevan kovinkin syvällisiä ja mitä kaikkea, mutta ennen kaikkea ovat jotenkin viallisia ja ennen kaikkea tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehet haluavat uuden piian ja passaajan pesemään pyykit ja imuroimaan lattiat, ja tekemään muutkin ikävät kotityöt. Siihen kelpaa kuka tahansa saatavilla oleva nainen.
En minä kyllä tarvitse naista tekemään kotitöitä koska osaan tehdä ne itsekin. Tarvitsen naista vastaamaan seksuaalisiin tarpeisiini.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ero tulee todella usein siinä vaiheessa kun naisen rakkaudenvalmistuskoneisto kuivahtaa, sellaisen värkin avulla ei korvaavaa miestä saa pyydystettyä. Miehellä sen sijaan on libido tuolloin vielä järeällä tasolla.
Kuiva koneisto johtuu usein ilkeästä kumppanista ja nainen ei vaivaudu asiaa hoitamaan. Mutta onnellinen nainen pitää huolta koneistostaan, kun vierellä on oikea mies. Kuivan koneiston voi heittää syyksi, kun mies ei ole sen arvoinen. Ja 50+ nainen on usein onnellisempi yksin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ero tulee todella usein siinä vaiheessa kun naisen rakkaudenvalmistuskoneisto kuivahtaa, sellaisen värkin avulla ei korvaavaa miestä saa pyydystettyä. Miehellä sen sijaan on libido tuolloin vielä järeällä tasolla.
Kuiva koneisto johtuu usein ilkeästä kumppanista ja nainen ei vaivaudu asiaa hoitamaan. Mutta onnellinen nainen pitää huolta koneistostaan, kun vierellä on oikea mies. Kuivan koneiston voi heittää syyksi, kun mies ei ole sen arvoinen. Ja 50+ nainen on usein onnellisempi yksin. :)
Tuollaiset naiset ovat huijareita ja tietyllä tapaa empatiakyvyttömiä, vaikka muuta kuvittelevatkin. Eivät lähde itselleen epäsopivasta suhteesta, koska on kiva kuluttaa toisen rahoja.
Henkinen yhteys/kemia pitää olla kunnossa ennen kuin edes harkitsen mitään, iästä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää on, että 50+ naiset eivät muka halua seksiä?
Kolmekymppisenä kun rupesin seikkailemaan, olen pannut lukemattomia tuon ikäisiä naisia, vanhin tähän mennessä ollut 68, itse olin tuolloin 36.
Nyt olen 43v ja olen sitä mieltä että se on miehessä vika jos nainen ei halua panna.
M43
Kaikilla 50+ naisilla on ongelmia pillussa. Se ei vaan toimi enää.
Kukn se oma erektio hiljalleen pehmenee, sekin menee naisen syyksi. 😃
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän viiskymppisillä akoilla ole se ongelma, ettei mies anna.
Ei haluta puolikovaa.
Sanotaan, että pillu voi olla väljä. Väljä kuitenkin täsmällisesti ottaen tarkoittaa, että olisi välystä eli tyhjää tilaa pintojen välillä. Pillussa se kuitenkin tarkoittaa juurikin tuota pillun lihasten puristuksen heikkoutta. Onko tällä sitten merkitystä? On, koska ei ole kovinkaan nautinnollista panna väljää värkkiä. Ei se Roosa Meriläinenkään turhaa treenaa pillunsa lihaksia.