Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoreni on kesätöissä feissaajana, eikä kaikki avaa edes ulko-ovea tai porttia hänelle

Vierailija
12.07.2026 |

Päivittäin huudetaan kaiuttimen tai ikkunan kautta, että lähde pois, kun näkevät vaatteista, mitä hän edustaa.

Aivan kauheaa häiriköintiä ihmisiltä ns. hyvillä alueilla. Miksi tästä ei puhuta enemmän?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vihaavat epämääräistä pakkomyyntiä ja heidän asuinalueelle pyritään. Osa keräysfirmoista ja muista korruptoituneita. 

Vierailija
2/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, tuleeko feissarit nykyään oville kolkuttelemaan? Ennen pysyivät sentään jossain aukioilla ja toreilla ihmisiä pysäyttelemässä. Kenen idea tuokin on ollut? Ihmiset haluavat olla kotona rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ovessa tarra, jossa sanotaan ettei kerjäämistä, kaupustelua tai käännytystä. Aina löytyy silti niitä, jotka eivät osaa lukea. En tietenkään avaa ovea, enkä vastaa tuntemattomasta numerosta soittajille.

Vierailija
5/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä portteja hänelle pitäisi aukoa? Feissaaja kohtaa ihmisiä kaupungin kaduilla, ei tunkeudu kenenkään koteihin. 

Vierailija
6/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa ovea ellen odota vierasta, teen vuorotyötä joten ottaisi kyllä päähän jos joku tulisi oven taakse silloin kun nukun.

Vierailija
7/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun penikkana Lita oli aivan järjettömän kuuma nainen, sitten nyt kun kolmikymppisenä katsoo niin aivan järjettömän ruma ja iljettävähuora. tajutkaa jonnet että nainen johon ei voi luottaa on arvotonta paskaa ja jos se pettää sun kanssa esimerkiksi niin se pettää myös sua.

Vierailija
8/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kohta tuun laittaan sut walls of jerichoon että joku voi laittaa sulle munalukon saatanan degeneraatti

Vierailija
9/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tuolle myös tumputtanu, mutta vituttaa että rupes jonkun triple hn kanssa seukkaamaan joka jätti kuin paskan pönttöön kun hoksas tavan nousta johtoportaaseen, en tiedä on Chynan vika mutta hieman toivois hoksottimia siihen parinvalintaan

Vierailija
10/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo alkanut karttamaan tiettyjä kauppakeskuksia siksi, että siellä on joku joka kerta pakkomyymässä sähköä, Hesaria, puhelinliittymiä tai syyllistämässä kadulla kulkijoita siitä miksi et heruta rahaa maailman tuuliin vaikka olet valkoinen etuoikeutettu paska?

Vierailija
11/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että ei tuu mun ovelle.

Vierailija
12/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kerran Hesarin tällaiselta nuorelta ovelta-ovelle kesämyyjältä ihan kannustuksen vuoksi 😌 

Vierailija
13/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo alkanut karttamaan tiettyjä kauppakeskuksia siksi, että siellä on joku joka kerta pakkomyymässä sähköä, Hesaria, puhelinliittymiä tai syyllistämässä kadulla kulkijoita siitä miksi et heruta rahaa maailman tuuliin vaikka olet valkoinen etuoikeutettu paska?

Tämä. Itse tulin diakonin luota ruokakaupan lahjakortti taskussa, kun tili oli tyhjä ja lapselle piti ostaa ruokaa.  Sanoin että itsekin olen avun tarpeessa, että tuntuu kiusalliselta kun hyökätään vaatimaan joka kadun kulmassa. 

Vierailija
14/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse tulin diakonin luota ruokakaupan lahjakortti taskussa, kun tili oli tyhjä ja lapselle piti ostaa ruokaa.  Sanoin että itsekin olen avun tarpeessa, että tuntuu kiusalliselta kun hyökätään vaatimaan joka kadun kulmassa. 

mitä vittua nää selität? pitääkö mun tulla tarjoaan sulle kalja sarkkaan?

Vierailija
15/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinttaan turpaan!

Vierailija
16/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissaaja?

joku facebook-hemmo?

Vierailija
17/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin kerran Hesarin tällaiselta nuorelta ovelta-ovelle kesämyyjältä ihan kannustuksen vuoksi 😌 

Sanon niille, etten tilaa Helsingin Vasemmistosanomia

Vierailija
18/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just niitä vanhusten huijaajia... rahat pois dementikoilta, sun on nyt on pakko ostaa tämä. Kyllä pitäis vähän nenää taputella jokaiselta

Vierailija
19/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan nakata kivellä päähän jos mun tontille tunkee pakkomyymään paskaa. Tästä tulee kyllä tuputtajalla rivakka lähtö. 

Vierailija
20/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos hän olisi palkkakillerinä, hän voisi itse avata ne ovet.