Nuoreni on kesätöissä feissaajana, eikä kaikki avaa edes ulko-ovea tai porttia hänelle
Päivittäin huudetaan kaiuttimen tai ikkunan kautta, että lähde pois, kun näkevät vaatteista, mitä hän edustaa.
Aivan kauheaa häiriköintiä ihmisiltä ns. hyvillä alueilla. Miksi tästä ei puhuta enemmän?
Kommentit (23)
Mitä, tuleeko feissarit nykyään oville kolkuttelemaan? Ennen pysyivät sentään jossain aukioilla ja toreilla ihmisiä pysäyttelemässä. Kenen idea tuokin on ollut? Ihmiset haluavat olla kotona rauhassa.
Minulla on ovessa tarra, jossa sanotaan ettei kerjäämistä, kaupustelua tai käännytystä. Aina löytyy silti niitä, jotka eivät osaa lukea. En tietenkään avaa ovea, enkä vastaa tuntemattomasta numerosta soittajille.
Mitä portteja hänelle pitäisi aukoa? Feissaaja kohtaa ihmisiä kaupungin kaduilla, ei tunkeudu kenenkään koteihin.
En avaa ovea ellen odota vierasta, teen vuorotyötä joten ottaisi kyllä päähän jos joku tulisi oven taakse silloin kun nukun.
muistan kun penikkana Lita oli aivan järjettömän kuuma nainen, sitten nyt kun kolmikymppisenä katsoo niin aivan järjettömän ruma ja iljettävähuora. tajutkaa jonnet että nainen johon ei voi luottaa on arvotonta paskaa ja jos se pettää sun kanssa esimerkiksi niin se pettää myös sua.
mä kohta tuun laittaan sut walls of jerichoon että joku voi laittaa sulle munalukon saatanan degeneraatti
oon tuolle myös tumputtanu, mutta vituttaa että rupes jonkun triple hn kanssa seukkaamaan joka jätti kuin paskan pönttöön kun hoksas tavan nousta johtoportaaseen, en tiedä on Chynan vika mutta hieman toivois hoksottimia siihen parinvalintaan
Itse olen jo alkanut karttamaan tiettyjä kauppakeskuksia siksi, että siellä on joku joka kerta pakkomyymässä sähköä, Hesaria, puhelinliittymiä tai syyllistämässä kadulla kulkijoita siitä miksi et heruta rahaa maailman tuuliin vaikka olet valkoinen etuoikeutettu paska?
Minä tilasin kerran Hesarin tällaiselta nuorelta ovelta-ovelle kesämyyjältä ihan kannustuksen vuoksi 😌
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo alkanut karttamaan tiettyjä kauppakeskuksia siksi, että siellä on joku joka kerta pakkomyymässä sähköä, Hesaria, puhelinliittymiä tai syyllistämässä kadulla kulkijoita siitä miksi et heruta rahaa maailman tuuliin vaikka olet valkoinen etuoikeutettu paska?
Tämä. Itse tulin diakonin luota ruokakaupan lahjakortti taskussa, kun tili oli tyhjä ja lapselle piti ostaa ruokaa. Sanoin että itsekin olen avun tarpeessa, että tuntuu kiusalliselta kun hyökätään vaatimaan joka kadun kulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse tulin diakonin luota ruokakaupan lahjakortti taskussa, kun tili oli tyhjä ja lapselle piti ostaa ruokaa. Sanoin että itsekin olen avun tarpeessa, että tuntuu kiusalliselta kun hyökätään vaatimaan joka kadun kulmassa.
mitä vittua nää selität? pitääkö mun tulla tarjoaan sulle kalja sarkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin kerran Hesarin tällaiselta nuorelta ovelta-ovelle kesämyyjältä ihan kannustuksen vuoksi 😌
Sanon niille, etten tilaa Helsingin Vasemmistosanomia
Nää on just niitä vanhusten huijaajia... rahat pois dementikoilta, sun on nyt on pakko ostaa tämä. Kyllä pitäis vähän nenää taputella jokaiselta
Lupaan nakata kivellä päähän jos mun tontille tunkee pakkomyymään paskaa. Tästä tulee kyllä tuputtajalla rivakka lähtö.
Mutta jos hän olisi palkkakillerinä, hän voisi itse avata ne ovet.
Ihmiset vihaavat epämääräistä pakkomyyntiä ja heidän asuinalueelle pyritään. Osa keräysfirmoista ja muista korruptoituneita.