Ostatteko joka kesä uudet allergialääkkeet?
Kommentit (28)
Ostin hitsctecin ison pakkauksen ja laskin että pitäisi riittää ensi kesänäkin. päiväyksen mukaan olisi vielä hyviä silloinkin.
Tottakai, koska vanhat on käytetty. Lääkkeiden koostumus muuttuu ajan mittaan ja väärissä lämpötiloissa.
Hyvä tieto tuo koivu eli nyt sitten mulla ei ainakaan siitä(?)
Olikos mänty paha? Entäs pujo, jokos se?
....
Kävin joskus (ennen tätä covid19:ää) kävelemässä metsässä, latupohjaa. Yhtäkkiä rupesi aivan älyttömästi tirskuttamaan. Enpä silloin ajatellut siitä mitään. Vaihtelin lenkkejä, tuli sitten syksy, kävelin taas samaa reittiä: huomasin, et pujo siellä n. parin metrin päässä! Sitäkö se kaikki oli?
Eikös noiden allergioiden pitäisi pikemmin vähetä iän myötä? Mulla tuntuu, et pikemmin oireet lisääntyneet (ja se, et ainakin 3 korona-muunnosta sairastin - jotain ihme yhteistä tekemistä niillä????)
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen koirille, ostan joka kuukausi uudet allergialääkkeet. Mihinkään en voi mennä ilman. Miksi koiria on niin paljon?
Syön myös allergialääkkeitä ympäri vuoden koirien vuoksi. En käy kahviloissa tai kaupoissa, joissa koirat ovat sallittuja.
Minulla ei koskaan jää allergialääkkeet vanhenemaan.
Suomessa on varsin
vähän
koiria. Vain noin 20% kotitalouksista omistaa koiran. Muualla Euroopassa vastaava luku on 30 - 40%, Pohjois-Amerikassa 60%, Etelä-Amerikassa jopa yli 70%
Vierailija kirjoitti:
Syön jatkuvasti. Talvella vähemmän ja kesällä enemmän. Eniten ärsyttää kun jotkut käyttää niin paljon hajusteita että on pakko välillä jäädä bussistakin pois kesken matkan.
En ole koskaan joutunut poistumaan bussista, siirryn vain kauemmas, jos joku mies on kumonnut puoli pulloa partavettä päälleen.
Kaupunkimme Emotionissa en pysty tehdä ostoksia, koska siellä on niin hirveä käry, että nenäkarvat palaa. Huono ilmanvaihto? Naapurikaupungissa sama juttu. Asioin tämän vuoksi Normalissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on varsin
vähän
koiria. Vain noin 20% kotitalouksista omistaa koiran. Muualla Euroopassa vastaava luku on 30 - 40%, Pohjois-Amerikassa 60%, Etelä-Amerikassa jopa yli 70%
Noilla 20 prosentilla onkin sitten usein myös 3-4 koiraa.
Koiria on yhä vielä enemmän kuin puolet ilmoittamatta rekisteriin, joten todellinen luku lienee lähempänä 50%.
Syön jatkuvasti. Talvella vähemmän ja kesällä enemmän. Eniten ärsyttää kun jotkut käyttää niin paljon hajusteita että on pakko välillä jäädä bussistakin pois kesken matkan.