Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko joka kesä uudet allergialääkkeet?

Vierailija
12.07.2026 |

Onko turvallista käyttää vanhoja? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt vaan omasta käytöstäni. 

Mulla on desloratadine, ja siinä on päiväys 2018. Siinä on vieläkin 1 levy.  

Vierailija
2/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen koirille, ostan joka kuukausi uudet allergialääkkeet. Mihinkään en voi mennä ilman. Miksi koiria on niin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt vaan omasta käytöstäni. 

Mulla on desloratadine, ja siinä on päiväys 2018. Siinä on vieläkin 1 levy.  

Jatkan...en ota kantaa tehoon tai turvallisuuteen, kerron vaan asian. Olen tehny samaa ennenkin muissakin lääkkeissä. Ei kyllä noin vanhoja oo ollu. Noi on jääny jotenki vahingossa.

Vierailija
4/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kesä ikinä kun olen pärjännyt ilman allergialääkkeitä. Onneksi en keväällä ostanut varmuuden vuoksi. Maalle täytyy varmaan kuitenkin ottaa varmuuden vuoksi lääkkeet mukaan.

Vierailija
5/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osaa katsoa päiväystä. Ei ainakaan mun viime vuonna ostamat allergialääkkeet olleet vanhaksi vaan aloitin syömään niitä keväällä. Syön allergialääkkeitä keväästä alkusyksyyn.

Vierailija
6/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, miksi koiria on nykyään niin paljon? Allergisille aivan hiton hankalaa esim. hissit. Eläinallergisyen elintila pienenee koko ajan. 

Vierailija
7/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kesä ikinä kun olen pärjännyt ilman allergialääkkeitä. Onneksi en keväällä ostanut varmuuden vuoksi. Maalle täytyy varmaan kuitenkin ottaa varmuuden vuoksi lääkkeet mukaan.

Sama homma, syytä en ymmärrä. 

Vierailija
8/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen koirille, ostan joka kuukausi uudet allergialääkkeet. Mihinkään en voi mennä ilman. Miksi koiria on niin paljon?

Tämä on totta. Järkytyin kun huomasin että koirille on k-marketissa omat kärryt! noh eipä tarvitse sielläkään enää asioida.

Vierailija
9/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä oli todella lievä ainakin koivun osalta. Minun ei tarvinnut myöskään juuri lainkaan ottaa. Otin siis vähän kun kovina vuosina minulla on hengenvaarallinen astma.

Vierailija
10/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen vuosi kova joka toinen vuosi lievä ainakin koivulla. Ensi vuosi on kova.

Vierailija
11/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, miksi koiria on nykyään niin paljon? Allergisille aivan hiton hankalaa esim. hissit. Eläinallergisyen elintila pienenee koko ajan. 

Koiria on myös kirjastoissa, ostoskeskuksissa ja jopa oppilaitokseenkin joku tunki.

Vierailija
12/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin toiminut, vaikka päiväykset menny ajat sitten.

Vierailija
13/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen vuosi kova joka toinen vuosi lievä ainakin koivulla. Ensi vuosi on kova.

Voi kekäle 😬

Vierailija
14/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Vierailija
15/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi ostan koska ne kuluu kesän aikana kyllä kaikki.

Vierailija
16/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin toiminut, vaikka päiväykset menny ajat sitten.

En sit olekkaan ainoa. Hyvin on mielestäni kans toiminu

Vierailija
17/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaparkki oli tänään täynnä koiria!

Vierailija
18/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, mutta käytän joskus vanhat lääkkeet loppuun ennen kuin ostan uusia. Eikä ole mitään vuosikausia vanhoja vaan pari kolme kk vanhoja. Itse pitää päätös tehdä ja omalla vastuulla syödä. Allergialääkkeet on hemmetin kalliita ja yritän venyttää mahdollisimman pitkään uusien ostamista. 

Vierailija
19/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Järkytyin kun huomasin että koirille on k-marketissa omat kärryt! noh eipä tarvitse sielläkään enää asioida.

Joo toi on syvältä. Mikä kumma siinä on, että eläintä ei voi jättää ulos.

Vierailija
20/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ympäri vuoden allergia. Saa nenäsuihkeen, muttei saa avaavaa astmalääkettä. Joutuu ostamaan itse Histeciä ympäri vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi