Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että melkeinpä 66 vuotias käy baareissa?

Vierailija
12.07.2026 |

Oonko?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se olisi normaalia?

Vierailija
42/48 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykypäivän nuoret edes käy kapakoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kuin yksin juoda kotona.

Vierailija
44/48 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugar daddy saa nuorta..

Vierailija
45/48 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme naisporukalla kerran vuoteen , ensin syömässä sitten kaljabaarissa loppu illan, ollaan jo eläkkeellä. Meilläpäin ei katsota pitkään minkään ikäisten baarissa käyntiä. N66v.

Vierailija
46/48 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala loppu jos pitää eläkeiässä baariin mennä. Miksi ihmeessä? Itse lopetin 4-kymppisenä tuon, vaikka olin sinkku. Ettekö elä nyt täysillä, kun työelää on takana ja voitte toteuttaa unelmianne? Sen sijaan hukutatte itsenne viinaan ja jonnekin lähikuppilan likaiseen tuoliin. 

On meillä ainakin muutakin elämää. Siihen mahtuu kyllä mm. sukkien kutomista, leipomista, lukemista, mökkeilyä, puutarhan hoitoa, lapsenlapsia ja matkustelua ja grilli-iltoja omalla takapihalla. Terasseilla tapaa ihmisiä, hyviä keskusteluja välillä, kukaan ei karttele mummojen pöytää. Ollaan vaarattomia. Kohta 67 v.

Just näin. Olen 70 ja käyn ainakin kerran viikossa ystävän tai ystävien kanssa drinkillä, vaikka minullakin on samaa sisältöä elämässä (jos mökkeilyn jättää pois ja pyöräilyn lisää). En siis todellakaan  ole surkea alkoholistivanhus 😊

Vierailija
47/48 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 66-vuotias mies ja käyn vain kesällä muutaman kerran baarissa munkki tai viinerikahveilla. Muuten ei ole kiinnostanut baarissa käynti koskaan.

Vierailija
48/48 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 60. Lopetin siltä istumalta baarissa ja treffeillä kulkemisen. Käyn enää vanhusten päiväkeskuksessa laulamassa virsiä ja kertomassa sotaseikkailuista. Osallistun myös sunnuntaisin rukouspiiriin ja askartelukerhoon.

Pääasiassa aika menee kun istun pihalla vahtimassa ettei lapset tuhoa leikkipaikan telineitä.

Vanhuuden mukana tulee viisaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme