Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär suuttui ja mies aloitti taas puhumaan, että mussa on jotain vikaa

Vierailija
12.07.2026 |

Tää ahdistaa ihan hirveesti mua. Mä joskus unohdan tai en ajattele jotain ja miesystävä tekee siitä kamalan numeron ihan joka kerta.

Eilen illalla oli kauhean kuuma ennen ukkosta, niin avasin kaikki ovet ja ikkunat. En sitten ajatellut asiaa enempää niin takaovi oli auki kun alkoi ukkostaa. Miehen koira pelkää ukkosta ja karkas. Huomasin kyllä et koiraa ei ole missään mutta enhän mä voinut lähteä sitä sateella etsimään. Ajattelin et se meni vaan pissalle ja tulee takaisin. No sitten kun mies tuli takaisin niin se oli helvetin vihanen et missä hänen koira?!?!?

Yläkerrassa oli kanssa parvekkeen ovi auki mut en ollut ottanut sisään tyttären ratsastuskamoja, jotka olin laittanut tuulettumaan sinne partsille. Ne haisee ihan hirveelle muuten. No ne tietty kastui ja tänään kun tyttö tuli isältään ja oli lähdössä ridaan niin oli todella äkäinen kun kaikki oli märkänä.

Teenksmä jotain oikeesti väärin, vai inhooko kaikki mua jostain syystä? Tulee tosi paljon vihasta kommenttia et miks teit noin tai etsä ajattele yhtään.

Ja mulla ei siis oo addu, se tutkittiin jo kymppiluokalla ja mulla on siitä paperit!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi halusit surmata koiran salamaniskuun ja tyttäresi ratsastusonnettomuuteen hänen pudotessa satulasta koska märkä ja liukas satula? 

Mielenkiintoinen geissi. Onko mustasukkaisuus motiivi suljettu pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän