Tytär suuttui ja mies aloitti taas puhumaan, että mussa on jotain vikaa
Tää ahdistaa ihan hirveesti mua. Mä joskus unohdan tai en ajattele jotain ja miesystävä tekee siitä kamalan numeron ihan joka kerta.
Eilen illalla oli kauhean kuuma ennen ukkosta, niin avasin kaikki ovet ja ikkunat. En sitten ajatellut asiaa enempää niin takaovi oli auki kun alkoi ukkostaa. Miehen koira pelkää ukkosta ja karkas. Huomasin kyllä et koiraa ei ole missään mutta enhän mä voinut lähteä sitä sateella etsimään. Ajattelin et se meni vaan pissalle ja tulee takaisin. No sitten kun mies tuli takaisin niin se oli helvetin vihanen et missä hänen koira?!?!?
Yläkerrassa oli kanssa parvekkeen ovi auki mut en ollut ottanut sisään tyttären ratsastuskamoja, jotka olin laittanut tuulettumaan sinne partsille. Ne haisee ihan hirveelle muuten. No ne tietty kastui ja tänään kun tyttö tuli isältään ja oli lähdössä ridaan niin oli todella äkäinen kun kaikki oli märkänä.
Teenksmä jotain oikeesti väärin, vai inhooko kaikki mua jostain syystä? Tulee tosi paljon vihasta kommenttia et miks teit noin tai etsä ajattele yhtään.
Ja mulla ei siis oo addu, se tutkittiin jo kymppiluokalla ja mulla on siitä paperit!
Kommentit (61)
Meillä on töissä tuollainen tyyppi ja on todella raskasta olla hänen kanssaan tekemisissä. Ei hän pahantahtoinen ole, ei vaan jotenkin ajattele yhtään mitään.
Eikö ollenkaan pälkähdä päähäsi, että ei ole aivan oikein
- päästää toisen koiraa karkaamaan
- päästää toisen ratsastuskamoja kastumaan?
Tai no, olisi mies saanut ihan itse huolehtia koirastaan, kun sinä et siihen kykene ja tytär ratsastuskamoistaan.
Kannattaa mennä lääkäriin. Saatat tarvita lääkityksen. Ei ole ihan normaalia olla tuollainen hattarapää.
Aloittaja ei vaikuta älyn jättiläiseltä. Jos tämä aloitus nyt voi olla tottakaan.
Ja kyllä mä huolehdin et kaikki ovet ja ikkunat on varmasti kiinni jos alkaa ukkostaa. Saati sit et talossa on ukkosta pelkäävä koira.
Ratsastuskamojen unohdus menis vielä kertaluonteisena kömmähdyksenä, mutta aloittajalle ilmeisesti sattuu vastaavia tämän tästä.
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti siis koiran vahtimisen sulle ja suuttui siitä, että koira karkasi? Ja tytär jätti ratsastuskamojen tuulettamisen sulle?
Siellä toinen ääliö säestää.
Noh, kyllähän tossa sun touhussa on ollut ajattelemattomuutta, ja ymmärrän miksi näitä sun ihmisiä harmitti. Kuitenkaan ei ole fiksua saada raivokohtausta, se on väärin, melkein kaikissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Mitä sille koiralle kävi?
Meni ulkovarastoon piiloon ukkosta mistä mies löysi sen 5 minsassa mut silti alko huutaa mulla.
Ja tytär syyttää et rikon aina kaikki, kun pesin hänen perintövaasia niin se putos kiveykselle ja meni päreiks. Ilävä täs on se et mun exä makso ne ratsastuskamat ja varmaan kohta soittaa ja alkaa taas huutaa miten mä oon slarvig.
Ap
Just aattelin samaa. Missäs isäntä itse oli, kun koira oli jätetty sun vastuulle. Se kenen koira on, niin pitää siitä huolen 24/7. Tytär laittaa jatkossa hirveälle haisevat ratsastuskamansa ihan itse tuulettumaan. Minusta kuvio näyttää siltä, että AP passaa muuta porukkaa ja kiitoksena on haukkuminen. Nuo asiat mitä tapahtui sateen aikana eivät ole AP:n syy, vaan muun perheen, joka on siirtänyt käytännön asiat sen kuuluisan jonku muun vastuulle.
Jos aloitus on totta, niin ymmärrän, että läheisiä voi alkaa suuttuttamaan, jos jatkuvasti on noin huolimaton toisten tärkeille asioille ja tavaroille.
Ap ei myöskään ilmeisesti ole ollut omista mokista edes pahoillaan? Jos olisi heti pahoillaan, niin toinen ei välttämättä suuttuisi piittaamattouudesta, vahinkoja kun sattuu joskus kaikille. Muttei nyt jatkuvalla syötöllä kuitenkaan. Läheiset ei voi luottaa aloittajaan ja hänen harkintakykyynsä.
Mutta miten ei esim. tule mieleen, että jos pitää ovea auki, niin koira voi karata, jos sitä ei vahdi..? Vai eikö vaan välittänyt koko asiasta ja koirasta? Ja jos koskee toisen tavaroihin (tytön ratsastuskamppeet) niin pitää huolehtia. Ja pahoitella edes, jos mokaa. Ja jos mokaa vähän päästä toisten juttuja, niin pitää alkaa miettiä, missä on oikein vika.
Alkava muistihäiriö voi aiheuttaa tuommoista. Mutta myös ADHD voi olla syynä. Se tyypillisesti alkaa oireilemaan isommin vaihdevuosien lähestyessä.
Tutkimuksiin on toki vaikea päästä kummassakin tapauksessa.
Tytöt ja naiset saavat muuten todella helposti vääriä negatiivisia Adhd-testeistä, sillä kriteerit on tehty poikien oireilun perusteella, eikä se ole samanlaista kuin tyttöjen ja naisten oireilu.
Vierailija kirjoitti:
Just aattelin samaa. Missäs isäntä itse oli, kun koira oli jätetty sun vastuulle. Se kenen koira on, niin pitää siitä huolen 24/7. Tytär laittaa jatkossa hirveälle haisevat ratsastuskamansa ihan itse tuulettumaan. Minusta kuvio näyttää siltä, että AP passaa muuta porukkaa ja kiitoksena on haukkuminen. Nuo asiat mitä tapahtui sateen aikana eivät ole AP:n syy, vaan muun perheen, joka on siirtänyt käytännön asiat sen kuuluisan jonku muun vastuulle.
Kolmas hattarapää ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus on totta, niin ymmärrän, että läheisiä voi alkaa suuttuttamaan, jos jatkuvasti on noin huolimaton toisten tärkeille asioille ja tavaroille.
Ap ei myöskään ilmeisesti ole ollut omista mokista edes pahoillaan? Jos olisi heti pahoillaan, niin toinen ei välttämättä suuttuisi piittaamattouudesta, vahinkoja kun sattuu joskus kaikille. Muttei nyt jatkuvalla syötöllä kuitenkaan. Läheiset ei voi luottaa aloittajaan ja hänen harkintakykyynsä.
Mutta miten ei esim. tule mieleen, että jos pitää ovea auki, niin koira voi karata, jos sitä ei vahdi..? Vai eikö vaan välittänyt koko asiasta ja koirasta? Ja jos koskee toisen tavaroihin (tytön ratsastuskamppeet) niin pitää huolehtia. Ja pahoitella edes, jos mokaa. Ja jos mokaa vähän päästä toisten juttuja, niin pitää alkaa miettiä, missä on oikein vika.
Eniten minua ihmetyttää, että joku (Ap?) vaivautuu vastaamaan näin pitkästi Ap:n paskaanprovoon. Mikä vastaajia vaivaa?
Provoosta tämä. Älkää suotta tuohtuko.
Välinpitämättömyytesi suututtaa heitä! Se tässä on ongelma. Omakin äiti aina jotenkin rikkoo vaatteitani tai jättää tahran ruosteisista pyykkipojista, en enää jätä hyviä vaatteita sinne
Ainakin ratsastuskamoille tytär huolehtii ihan itse tuuletuspaikan. Meillä on harrastettu ratsastusta ja niitä kamoja ei tosiaankaan voi tuoda kotiin sisälle, kun haisevat kilometrin päähän. Koirat ovat erittäin nopeita ja vikkeliä livahtamaan avatusta ovesta eli ei tuokaan nyt mikään ihme ole. Sille, joka huolehtii perheensä asioista, niin voi sattua jotain ja niille ei satu, jotka eivät huolehdi.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Mitä sille koiralle kävi?
LUE 17.
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyytesi suututtaa heitä! Se tässä on ongelma. Omakin äiti aina jotenkin rikkoo vaatteitani tai jättää tahran ruosteisista pyykkipojista, en enää jätä hyviä vaatteita sinne
Eiköhän olekin jo aika huolehtia itse omista vaatteistaan.
0/5