Tytär suuttui ja mies aloitti taas puhumaan, että mussa on jotain vikaa
Tää ahdistaa ihan hirveesti mua. Mä joskus unohdan tai en ajattele jotain ja miesystävä tekee siitä kamalan numeron ihan joka kerta.
Eilen illalla oli kauhean kuuma ennen ukkosta, niin avasin kaikki ovet ja ikkunat. En sitten ajatellut asiaa enempää niin takaovi oli auki kun alkoi ukkostaa. Miehen koira pelkää ukkosta ja karkas. Huomasin kyllä et koiraa ei ole missään mutta enhän mä voinut lähteä sitä sateella etsimään. Ajattelin et se meni vaan pissalle ja tulee takaisin. No sitten kun mies tuli takaisin niin se oli helvetin vihanen et missä hänen koira?!?!?
Yläkerrassa oli kanssa parvekkeen ovi auki mut en ollut ottanut sisään tyttären ratsastuskamoja, jotka olin laittanut tuulettumaan sinne partsille. Ne haisee ihan hirveelle muuten. No ne tietty kastui ja tänään kun tyttö tuli isältään ja oli lähdössä ridaan niin oli todella äkäinen kun kaikki oli märkänä.
Teenksmä jotain oikeesti väärin, vai inhooko kaikki mua jostain syystä? Tulee tosi paljon vihasta kommenttia et miks teit noin tai etsä ajattele yhtään.
Ja mulla ei siis oo addu, se tutkittiin jo kymppiluokalla ja mulla on siitä paperit!
Kommentit (61)
"Enhän mä voinut lähteä sitä sateella etsimään."
Siis mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Mitä sille koiralle kävi?
Meni ulkovarastoon piiloon ukkosta mistä mies löysi sen 5 minsassa mut silti alko huutaa mulla.
Ja tytär syyttää et rikon aina kaikki, kun pesin hänen perintövaasia niin se putos kiveykselle ja meni päreiks. Ilävä täs on se et mun exä makso ne ratsastuskamat ja varmaan kohta soittaa ja alkaa taas huutaa miten mä oon slarvig.
Ap
Eikö niitä ratsastuskamoja voi säilyttää ulkovarastossa? Itse jätin tallivaatteet ulkovarastoon aikoinaan ja suihkun kautta menin kotiin ja alusvaatteet suoraa pyykkikoneen sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyytesi suututtaa heitä! Se tässä on ongelma. Omakin äiti aina jotenkin rikkoo vaatteitani tai jättää tahran ruosteisista pyykkipojista, en enää jätä hyviä vaatteita sinne
Eiköhän olekin jo aika huolehtia itse omista vaatteistaan.
Jos olen käymässä siellä pyykkiin saattaa jäädä muutama vaate. Nämä on aina jotenkin revitty vaan alas pyykkitelineestä välinpitämättömästi. Kerran oli reikiäkin. Viimeksi taas jouduin pestä ruostetahran kotonani. Onhan se varmasti selvää että minua ei haluta kylään pyykkeineni…
Kieliopissa ainakin on petraamisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Just aattelin samaa. Missäs isäntä itse oli, kun koira oli jätetty sun vastuulle. Se kenen koira on, niin pitää siitä huolen 24/7. Tytär laittaa jatkossa hirveälle haisevat ratsastuskamansa ihan itse tuulettumaan. Minusta kuvio näyttää siltä, että AP passaa muuta porukkaa ja kiitoksena on haukkuminen. Nuo asiat mitä tapahtui sateen aikana eivät ole AP:n syy, vaan muun perheen, joka on siirtänyt käytännön asiat sen kuuluisan jonku muun vastuulle.
No älä viitsi, ettei koiraa saisi jättää kotiin kun käy asioilla? Sellainen on normaalia arkielämää.
Aloittajaa itseään taitaa haitata se tallikamojen haju ja tytär oli isällään. Eipä se ero ja vuoroasuminen ole tyttären syy. Pitäisi sopia miten tallivaatteiden kanssa toimitaan ja missä niitä säilyttään, ihan tyttären itsensä kanssa, jos asiassa on jotain ongelmaa. Sen sijaan jos puuttuu toisten tavaroihin ja asioihin, niin pitää oikeasti huolehtia. Omituista jos jatkuvasti kämmii, ja muiden asioita vielä, eikä tajua, ettei sellainen ole ihan normaalia.
Tämän on pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai oikeasti kukaan voi olla noin huolimaton tyhjäpää. Ja vielä tulee avautumaan vauvapalstalle omasta tyhmyydestään.
Eikö tytär osaa huolehtia kamoistaan? Ulko-ovea ei pidetä auki jos on lemmikki.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahteriin?
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus on totta, niin ymmärrän, että läheisiä voi alkaa suuttuttamaan, jos jatkuvasti on noin huolimaton toisten tärkeille asioille ja tavaroille.
Ap ei myöskään ilmeisesti ole ollut omista mokista edes pahoillaan? Jos olisi heti pahoillaan, niin toinen ei välttämättä suuttuisi piittaamattouudesta, vahinkoja kun sattuu joskus kaikille. Muttei nyt jatkuvalla syötöllä kuitenkaan. Läheiset ei voi luottaa aloittajaan ja hänen harkintakykyynsä.
Mutta miten ei esim. tule mieleen, että jos pitää ovea auki, niin koira voi karata, jos sitä ei vahdi..? Vai eikö vaan välittänyt koko asiasta ja koirasta? Ja jos koskee toisen tavaroihin (tytön ratsastuskamppeet) niin pitää huolehtia. Ja pahoitella edes, jos mokaa. Ja jos mokaa vähän päästä toisten juttuja, niin pitää alkaa miettiä, missä on oikein vika.
Eniten minua ihmetyttää, että joku (Ap?) vaivautuu vastaamaan näin pitkästi Ap:n paskaanprovoon. Mikä vastaajia vaivaa?
Miksi itse vastaat tai luet koko ketjua, jos ei kiinnosta?
En ole aloittaja ja vallan hyvin voi olla provo, johon heti aluksi viestissäni viittasinkin. (Tuo viesti ei muuten ole edes mitenkään pitkä.)
Tämäntyppisiä ihmisiä kuitenkin on. Sanoisin, että tuollainen toiminta on usein ihan vain piittaamattomuutta ja välinpitämättömyyttä toisten asioita kohtaan.
Kun ei kiinnosta, ei välitä, niin ei huolehdikaan ja näitä "vahinkoja" sattuu. Jos siis ei todella ole jotain tarkaavaisuus- tai muistihäiöitä, burn-out tms. Normaalisti ihminen osaisi kuitenkin olla myös aidosti pahoillaan, jos mokaa toisen asioita. Tämän puute viittaa siihen, että mokailija on vaan omanapainen ihminen, eikä siksi huolehdi toisten asioita kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee häly ja syyttely vaikkei mitään oikeesti tapahtunut!
Ap
"Hirvee häly ja syyttely vaikkei mitään oikeesti tapahtunut!
Ap"
Sä olet kuin mun anoppi. Lapsetkin voi (uimataidottomat) jättää kolmestaan rannalle ja lähte kauppaan, ja vaikka mitä muuta. Ja aina sanoo samaa kuin sä, "mitään ei tapahtunut". Niin, pitääkö jonkun kuolla tai tapahtua vähemmänkin kurjaa, ennen kun uskoo??
Oot hyväk...sikäytetty lapanen. Muut kävelee sun yli mennen tullen.
Tuollainen voi olla pasiiivis-aggressiivista käytöstä.
Jos et pidä kumppanin koirasta etkä halua jäädä hetkeksikään sen kanssa kahden, niin avaa toki ovi ja päästä kaskuun (ukkosen tullessa, jota koira pelkää).
Jos harmittaa tyttären haisevat tallikamat, niin vie tuulettumaan ja unohda kastumaan juuri silloin, kun niitä tarvittaisiin.
Reilusti puhumaankin voisi opetella.
Vierailija kirjoitti:
Oot hyväk...sikäytetty lapanen. Muut kävelee sun yli mennen tullen.
Ei vaan ap on ylimielinen mulkku joka ei välitä muiden tavaroista yms. eikä ole edes pahoillaan, että pilaa asioita ja vaarantaa koiran hengen.
No onhan sussa selkeästi jotain vikaa. Minulla on adhd enkä todellakaan laskisi koiraa huolimattomuuttani ovesta.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Tää on niin provo kun olla ja voi.
Ap, miksi halusit surmata koiran salamaniskuun ja tyttäresi ratsastusonnettomuuteen hänen pudotessa satulasta koska märkä ja liukas satula?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Tää on niin provo kun olla ja voi.
No joo varmaankin, mut ihan hyvä aihe.
Eikä unohdeta kusipää.
Tämä aloitus on provo mutta olen oikeasti tavannut samanlaisia livenä. Kaksi yhteistä piirrettä niissä on. Nimittäin eivät koskaan ole pahoillaan tai pyydä anteeksi. Toinen on että nämä heidän mielestään vahingot ei ikinä kohdistu mihinkään heidän omaisuuteen. Kyllä siinä äkkiä vetää johtopäätöksen ettei kyseessä ole mikään vahinko. Kuten ei olekaan.