Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotias tyttömme sovitti eilen miehen ja minun riitaa

Vierailija
21.05.2007 |

Oltiin perheenä ostoksilla ja kaikilla oli kova nälkä. Mieheni ehdotti, että menisimme mäkkärille syömään. Sanoin ettei siellä ole mitään mistä itse pidän ja lapsetkin syövät siellä vain ranskalaisia. Ehdotin että menisimme raxiin (juuh, gourmet-paikkaa emme etsineet :))

Mies jankutti ja jankutti, että hän ei voi käsittää miten joku ei muka tykkää mäkkärin ruuista. Mua alkoi väsyneenä ja nälkäisenä ärsyttää ja siinä sitten kinasteltiin hetki. Ihan rauhallisesti tosin ja vähän huumorimielelläkin.

Tyttö 4v sanoi takapenkiltä jotenkin näin: " Älkää nyt kinastelko TUOLLAISESTA asiasta. Joku tykkää hampurilaisista, joku tykkää pitsasta. Ihmisillä on eri maku. Mennään sellaiseen paikkaan, josta kaikki tykkää. "

Hauska oli tajuta, että itse on välillä aivan samanlainen kuin muksut ja kinastelee jostain tosi typerästä asiasta. Antoi vähän perspektiiviä ja ymmärrystä lasten käytökseenkin...

Menimme muuten Rossoon ja kaikki olivat tyytyväisiä. ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemman täytyy olla turvallinen.

Vierailija
2/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

curling-vanhemmuudesta. Lapsen on hyvä nähdä ja kuulla vanhempiensa riitelevän joskus (toki ilman väkivaltaa ja hirveää huutamista). Miten lapsi muka oppii käsittelemään normaaleja tunteita jos hän elää jossain kuplassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkkärin kumihamppareita kukaan järkevä syö mutta salaatit niillä on hyviä!..

Vierailija
4/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v poika laittoi oven väliltämme kiinni ja sanoi " nyt riitti, lopettakaa!"

kyllä loppui väittely meidän yhteiseen nauruun... meidän oma pikku sovittelija :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi