Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille kokemuksista deittisovelluksista

Vierailija
16.11.2025 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Tinder, Hinge jne:

Kun olet deittisovelluksessa, tuntuuko sinusta siltä, että siellä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka vaan? Tuntuuko, että kaikki ihanat naiset kilpailevat sun huomiosta ja tyrkyttävät sinulle parhaita puoliaan?

Entä, jos olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt ja olet tavannut häntä muutaman kerran tai tapaillut esim. Pari kuukautta, niin hiipiikö sinulle silti herkästi mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä sieltä paremmankin naisen löydän?"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ainakin minä naisena olen useasti saanut pakit Tinder-miehiltäjoko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen, niin kieltämättä tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin mielettömästi valinnanvaraa, että he matalalla kynnyksellä antavat pakit naiselle? Koska jos ajatellaan, että mies saa vain vähän matchejä ja pääsee harvoin treffeille, niin luulisi hänen edes yrittävän panostaa treffeille ja tehdä vaikutus naiseen ja olisi halua edes yrittää tutustua.

Ap

Vierailija
2/3 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 27 v, 190 cm 84 kg.

Itse olen Tinderissä ollut 6 vuotta, sinä aikana joku 500 matchia, joista 30 kanssa olen ihan livenä nähnyt.

Yleensä ekoilla treffeillä huomaa jo että tämä nainen on hyvin erilainen kuin antoi Tinderissä ymmärtää ja saa suoraan todeta että me ei enää nähdä. Tuossa se hylkääminen ei johdu siitä että olisi monta muuta odottamassa, tähän ihmiseen on voitu panostaa viikkoja ennen ensitreffejä ja tottakai halu olisi saada vakituinen parisuhde eikä heittää tuota aikaa hukkaan, mutta jos livenä ei nappaa niin minkäs teet.

Kyllähän se naisten määrä Tinderissä on suuri, ehkä siinä tulee valinnanvaran illuusio mutta itse ainakin suhtaudun jokaiseen naiseen Tinderissä asenteella että tämä ei ole potentiaalinen kumppani ennenkuin ollaan livenä nähty, koska eihän ne ole, ne on vain profiileja jotka on voitu tehdä huvin vuoksi tai huomion takia. 

Nuo 500 matchiakin muuttui 30 eri ihmisen treffiksi kovalla työllä ja ajankäytöllä:

500 joista puolelle laitan viestiä->

250:stä puolet vastaa jotain->

125:stä 80 vastaa vielä viidenteen viestiin->

80:stä noin puolet johtaa yhteiseen treffipäätökseen ->

40:stä 10 jättää saapumatta/ilmoittaa tuntia ennen ettei tavatakkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan koe että olisi mitään valinnanvaraa.

Olen käyttänyt tinderiä nyt vuoden, ja olen saanut sinä aikana n. 10 matchia. Lähetin jokaiselle heistä avausviestin: kaksi vastasi alussa jotain muutamalla sanalla, ja sen jälkeen eivät hekään enää mitään. 

Eli ainakaan itse en kykene saamaan Tinderistä yhtään mitään.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi