Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette naiset tee aloitteita jos miesten aloitteet nyt kuulemma on niin paskoja?

Vierailija
11.07.2026 |

"kyllä me teemme aloitteet sitten kun kiinnosta". Joojoo, ette kyllä sitten kuitenkaan niitä tee.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein aloitteen miehelleni. Moni ystävistäni on tehnyt aloitteen miehilleen.

Ap vain kuvittelee, että naiset eivät tee aloitteita koska naiset eivät tee aloitteita ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠hänelle. 

Vierailija
22/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Itse lakkasin tekemästä aloitteita kun alkoi tulla liikaa sellaisia kokemuksia, että mies kuvittelee että olisin jotenkin luvannut hänelle seksiä, koska kerran aloin jutella.  Kun tajuat lyhyen keskustelun jälkeen, että mies ei ole sellainen jota etsit, ja yrität päästä hänestä kohteliaasti eroon, mutta hän ripustautuu kiinni ja pahimmassa tapauksessa suuttuu, koska ei saakaan sitä mihin kuvitteli olevansa oikeutettu. Olen kirjaimellisesti juossut pakoon tällaisia.

Miehet, älkää olko pervoja. Pilaatte mahikset kaikilta.

Mulla on kokemus, että miehet "säikähtää tunteitaan" niin kamalasti että lopettavat homman 😂

Ei miehillä ole mitään tunteita, paitsi k….n päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jo tulee selväksi, miksi ap:lle ei tehdä aloitteita. Hän on kusipää. 

Vierailija
24/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö panee on lyhyt ja informatiivinen alote.

Vierailija
25/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miesten aloitteet, että sinulla on hyvän näköinen perse ym. Ja jos mies tarjoaa viini lasin ja sanon jo etukäteen, että voit toki tarjota, mutta ei kiinnosta seksi ym. Miksi miehet eivät ymmärrä, jos tarjoaa, niin se ei ole suostumus seksiin lainkaan. Eräs vanha mies tuli ravintolaan, kun istuin yksin, ja kysyi kohteliaasti, että voiko tarjota minulle viinilasin. Sanoin jo hänelle ennen ostoa, että haluan vain keskustella, en muuta. Niin suuttui tästä minulle, kun en halunnut lähteä hänelle seksiä tarjoamaan? Hän kertoi, että hänellä on vaimo kotona ym. Miksi miehet suuttuvat tästä, jos etukäteen jo kertoo heille, että seksi heidän kanssa ei kiinnosta lainkaan. Jos haluan oikean kumppanin rinnalleni, niin toki silloin ensin ystävyys ja tutustuminen toiseen. Ei mitkään seksi ehdotukset lyö läpi lainkaan. Mutta toki eräät rakkaus huijarit käyttävät tätä rakkauden tarvetta hyväkseen. 

Vierailija
26/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa! Tein aloitteen kun tapasin mieheni.

Vierailija
27/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
28/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku ei tee sinulle aloitetta ei tarkoita sitä, etteikö niitä tehtäisi.

Tämä.

Vierailija
29/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on etioikeutettuja lapsia.  Kovinkin feministi vaan huutaa ja uhriutuu jos sen pitäisi tehdä aloite. Ne ei edes kykene tulemaan ja sanomaan terve. Se on se tasa-arvo niiden omassa päässä.  

Se, että naiset ei halua puhua sulle, on vain sun ongelmasi ja johtuu susta. Se ei johdu tasa-arvosta tai feminismistä. Eihän miehetkään halua puhua sulle.

Vierailija
30/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat säälittäviä reppanoita ja pelkäävät miehiä.

Vierailija
31/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Itse lakkasin tekemästä aloitteita kun alkoi tulla liikaa sellaisia kokemuksia, että mies kuvittelee että olisin jotenkin luvannut hänelle seksiä, koska kerran aloin jutella.  Kun tajuat lyhyen keskustelun jälkeen, että mies ei ole sellainen jota etsit, ja yrität päästä hänestä kohteliaasti eroon, mutta hän ripustautuu kiinni ja pahimmassa tapauksessa suuttuu, koska ei saakaan sitä mihin kuvitteli olevansa oikeutettu. Olen kirjaimellisesti juossut pakoon tällaisia.

Miehet, älkää olko pervoja. Pilaatte mahikset kaikilta.

Mulla on kokemus, että miehet "säikähtää tunteitaan" niin kamalasti että lopettavat homman 😂

Ei miehillä ole mitään tunteita, paitsi k….n päässä.

Onhan. Vihakin on tunne. Katkeruus on tunne. Itseinho on tunne.

Vierailija
32/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miesten aloitteet, että sinulla on hyvän näköinen perse ym. Ja jos mies tarjoaa viini lasin ja sanon jo etukäteen, että voit toki tarjota, mutta ei kiinnosta seksi ym. Miksi miehet eivät ymmärrä, jos tarjoaa, niin se ei ole suostumus seksiin lainkaan. Eräs vanha mies tuli ravintolaan, kun istuin yksin, ja kysyi kohteliaasti, että voiko tarjota minulle viinilasin. Sanoin jo hänelle ennen ostoa, että haluan vain keskustella, en muuta. Niin suuttui tästä minulle, kun en halunnut lähteä hänelle seksiä tarjoamaan? Hän kertoi, että hänellä on vaimo kotona ym. Miksi miehet suuttuvat tästä, jos etukäteen jo kertoo heille, että seksi heidän kanssa ei kiinnosta lainkaan. Jos haluan oikean kumppanin rinnalleni, niin toki silloin ensin ystävyys ja tutustuminen toiseen. Ei mitkään seksi ehdotukset lyö läpi lainkaan. Mutta toki eräät rakkaus huijarit käyttävät tätä rakkauden tarvetta hyväkseen. 

Olet itse todella sairas! Ei tuollaisia aloitteita tee kukaan mies seksi mielessä. Vika on vain ja ainoastaan sinussa ihan itsessään kun kuvittelet miesten ajattelevan noin. Minulla ei ole koskaan ollut mielessäkään mikään seksi tarjotessani naiselle jotain. Naisethan ovat ihan itse niitä jotka kyselevät seksin perään. Esim vaikka treffeillä naiselle tarjotaan jäätelö ja jutellaan niitä ja näitä. Kun treffien jälkeen kysyy kiinnostaako vielä nähdä, nainen vastaa, todellakin kiinnostaa, olit tosi kiva. Kun seuraavan kerran on kahviteltu naisen luona, alkaa nainen esitellä makkariaan. M40

Vierailija
33/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei lähtökohtaisesti ole niin suurta tarvetta miehiin kuin miehillä naisiin. Siksi.

Miksi siis vaivautua?

Hyvä että myönnätte sen joskus. Joskus taas koitatte väittää muuta ja itkette tuplastandardeista.

Vierailija
34/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on etioikeutettuja lapsia.  Kovinkin feministi vaan huutaa ja uhriutuu jos sen pitäisi tehdä aloite. Ne ei edes kykene tulemaan ja sanomaan terve. Se on se tasa-arvo niiden omassa päässä.  

Jos me naiset olemme mielestäsi etuoikeutettuja lapsia, jätä meidät rauhaan ja tee aloitteita miehille kaltaisillesi miehille. Homous on ok.

Vierailija
35/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse todella sairas! Ei tuollaisia aloitteita tee kukaan mies seksi mielessä. Vika on vain ja ainoastaan sinussa ihan itsessään kun kuvittelet miesten ajattelevan noin. Minulla ei ole koskaan ollut mielessäkään mikään seksi tarjotessani naiselle jotain. Naisethan ovat ihan itse niitä jotka kyselevät seksin perään. Esim vaikka treffeillä naiselle tarjotaan jäätelö ja jutellaan niitä ja näitä. Kun treffien jälkeen kysyy kiinnostaako vielä nähdä, nainen vastaa, todellakin kiinnostaa, olit tosi kiva. Kun seuraavan kerran on kahviteltu naisen luona, alkaa nainen esitellä makkariaan. M40

olen eri. 

miksi siis miehet kehuvat persettä jos eivät seksi mielessä? tämä on kiinnostavaa. mikä sen tarkoitus sitten on? 

Vierailija
36/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kerran, kun tuli niin kiinnostava ihminen, että päätin ottaa riskin ystävyyden päättymisestä. Nyt yhdessä jo 40 vuotta.

Vierailija
37/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naiset tekee aloitteita. Se että SINUA kohtaan ei ole tehty aloitetta, ei johdu naisten yleisestä aloitteiden tekemättömyydestä, vaan siitä, että SINÄ et ole riittävän kiinnostava. Karu fakta, mutta jonkun tämäkin oli pakko sanoa suoraan, kun kerran oma äitisi ei tätä kehdannut sinulle kertoa.

Vierailija
38/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naarailla jutut agendan mukaan. Jossain muussa ketjussa naiset vaalivat että mies tekee aloitteen koska muuten mies vaan tyytyy aloitteen tehneeseen naiseen. 

Toiseksi sillä että naiset tekevät murto-osan aloitteista ei ole merkitystä.

Vierailija
39/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein aloitteen miehelleni. Moni ystävistäni on tehnyt aloitteen miehilleen.

Ap vain kuvittelee, että naiset eivät tee aloitteita koska naiset eivät tee aloitteita ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠hänelle. 

Tämä.

Vierailija
40/75 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen eri. 

miksi siis miehet kehuvat persettä jos eivät seksi mielessä? tämä on kiinnostavaa. mikä sen tarkoitus sitten on? 

Ihmettelen myös. En lähesty naista mitenkäån jos en halua panna. 

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan